don_tomazo
Går bra, en ägare.
Man ska ha en cykel som vågar åka så fort som man kör.Mattias skrev:2551455Man ska köra så fort man vågar.
Man ska ha en cykel som vågar åka så fort som man kör.Mattias skrev:2551455Man ska köra så fort man vågar.
smilee skrev:2550819Jag är pro bus, men 160-170 förbi ridskolan är fan inte ok. Jag har både fru och barn som korsar vägen till häst där .
Fan vad arg jag blir...
Wow, själv har jag med min oansenliga Bobber bara rastat forummedlemmar på trekvartslitershojarRocky skrev:2551414Har själv med min lilla tjejcykel rastat både en och annan forummedlem på literhoj, dock inga exakta tider.
RedBaron skrev:2551512Wow, själv har jag med min oansenliga Bobber bara rastat forummedlemmar på trekvartslitershojar
Please elaborateRocky skrev:2551517Å bilen går bra?
Mattias skrev:2551543Play nice, barn.
Jag tror att de flesta får det jävligt svårt att hänga på DTM oavsett väg. En del kör fortare, de flesta kör långsammare. Att sitta här och såga körningen och säga att man kör si och så fort hjälper inte. Movie talks, bullshit walks. Till helgen är det nog före, ladda kameran och KÖR!
EBS skrev:2548254Jo det där gick väl lagom fort. Inga sjuka hastigheter direkt.
Är det orginaldrevning på hojen?
EBS skrev:2551302...All respekt till DTM, det går fort. Inget snack. Men det är inga övermänskliga hastigheter.
Speed_Love skrev:2551673Helvetes tjat om Mr.E´s film.... Nu känner jag ju mig pressad att börja klippa den på riktigt ju...
Speed_Love skrev:2551673Helvetes tjat om Mr.E´s film.... Nu känner jag ju mig pressad att börja klippa den på riktigt ju...
Fetvadd skrev:2551795DTM du är gud
Raid72 skrev:Mr E har/hade ett klipp ute som var nere på låga (eller var det rent av strax under?) 4min... Där börjar det gå fort!
/R
RoLLER skrev:2552183Mr E har täckning och e en av Bogankungarna!
Ge den till mig så ska jag göra en Bombrulle av den!
philiph skrev:2552456det var 3.54 ganska exakt yoparty
det vore kul å se vad du skulle göra av den!
dom brukar ju bli kul!
speedlove ...ge den till roller så får vi en version 2 på den
RoLLER skrev:2552464Det snabbaste jag har med DTM e 3:43 mot Waxholm och 3:47 från Waxholm.
det e fort ..vore kul å se!!
men fan går det inte fortare från vaxholm egentligen?? ...smaksak kanske?
eller kanske att man själv inte e närheten av 3.47
pma mr.e så kanske han går med på en "roller edit" ..personligen vore det skoj tycker jag men... det e ju inte jag som kör!
RoLLER skrev:2552464Det snabbaste jag har med DTM e 3:43 mot Waxholm och 3:47 från Waxholm.
Haha, du ändrade.... Javisst, jag gör gärna nåt coolt med den. Om Lameriders nu vill.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|