Gamepad
No comments
Detta är bara för mycket = lövblås
Kanske bf4 på högsta inställningar får kortet att låta
Kanske bf4 på högsta inställningar får kortet att låta
Kunde inte låta bli - Call of Juarez Bound in Blood och Gunslinger för 49 pengar styck på CDON.
Bound in blood, var ett helvete att installera. Kraschade hela tiden tills jag hittade en lösning på ett forum - att sänka ljudkvalitén från studio till dvd. wtf
Dessutom var det rätt simpelt spel med medioker grafik och spelkänsla.
Gunslinger däremot var röjigt och smidigt! Mycket bra.
Gunslinger är så så jävla roligt!
Spelade klart BF4 singleplayer inatt. Absolut tråkigaste singleplayer jag någonsin spelat. Vilken crap alltså.
SPOILER ALERT!
Och vad faaaan gjorde Dima i ett kinesiskt fängelse helt plötsligt?! Helt osammanhängande story...
Och i Borderlands-stuk! Jag gillar berättarrösten i bakgrunden, ger karaktär åt spelet och blir ett väldigt humoristiskt inslag i spelandet.
Har sugit på singleplayern sedan jag köpte spelet, tänkte köra det i helgen.
Hur lång tid tar det att köra igenom singeln?
Syndicate damp ner i brevlådan i fredags.
Älskade originalspelen från 90-talet så jag hoppas jag kommer gilla även detta.
Installerat men inte startat upp än...Köpte det på SIBA i mellandagarna. Jag har kört lite men höll på med annat under långa cut scenes så jag tappade handlingen helt. Verkar rätt skoj men jag gillar inte den klumpiga styrningen som jag upplever den. Vad tycker du om Syndicate?
Spelade färdigt Dishonored igårkväll. Ett mycket bra spel som utspelar sig i en otroligt mysig och suggestiv miljö, nån slags medeltida fantasyvärld. Mörkt, dimmigt, gränder, mysigt. Även om AI:n inte är den bästa är karaktärerna man möter rätt sköna och humoristiska.
Spelmekaniken är det mest intressanta i det här spelet och unik i sig. Det kommer att göra att jag återvänder och kör igenom spelet en gång till fast med andra val och alternativ än de jag först valde, här finns mer att hämta. Betyg 9/10.
Det har länge ryktats om en definitiv version av Grand Theft Auto V till PC, och idag fick vi ett tecken på att det faktiskt är på väg, och det förmodligen hyggligt snart dessutom. Det är svenska Elgiganten som i slutet av denna vecka kommer börja ta förhandsbokningar på just Grand Theft Auto V till PC, något de knappast skulle göra om de inte fått indikationer på att det faktiskt är på väg.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|