Dataspelstråden

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Bra spelat av Bjork3n och Wunder, kämpigt som faen :D
Nästa gång klarar vi Cold stream på L4D2.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Spelar om skyrim och upptäckte en bug: Fortify restoration potions påverkar inte bara restoration utan även din förmåga att brygga potions, och för varje gång du brygger en ny under influens av den gamla så ökar magnituden av den nyas effekt... Ett par loopar och man kan åstadkomma potions som ger ett par tusen procents effekt :D :dummer :banana
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Bra spelat av Bjork3n och Wunder, kämpigt som faen :D
Nästa gång klarar vi Cold stream på L4D2.
Vi har fortfarande inte klarat sista delen av the Parish (bron) på Advanced level... :3freak
Den är fan riktigt jobbig! Förmodligen galet svårt på Expert.
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Vi har fortfarande inte klarat sista delen av the Parish (bron) på Advanced level... :3freak
Den är fan riktigt jobbig! Förmodligen galet svårt på Expert.

Riktigt jobbigt. Jag tror att vi får rusa genom hela skiten och så mycket som möjligt ta sig igenom på bil- och busstak. Rusa och hålla ihop helt enkelt.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Riktigt jobbigt. Jag tror att vi får rusa genom hela skiten och så mycket som möjligt ta sig igenom på bil- och busstak. Rusa och hålla ihop helt enkelt.
Yes, generellt sett så man klarar av L4D2. :D

Jag hänger med er så snart jag får ny månad på bredbandet. Slog visst i 80-gig taket. Fan vad jag hatar mobilt bredband. >.<
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Självklart ska du det, fick du spelet att funka?

Inte tankat ner hela än, som sagt slog jag i taket på uppkopplingen, och blev strypt til 6kbps... \o/ Kostar 150 spänn för 5 gig för att öka på, vilket inte räcker till för att få ner hela spelet... Känner inte att det riktigt är värt att betala hela spelet om igen bara för att kunna tanka ner det. >.< Saknar när jag hade 100/100 fiber, bara att tanka dagarna i ända i full hastighet. :gråta
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Ser ut som att jag får installera om Steam. Jag har fått lösenordet bytt, men ingen verifieringskod har skickats till min mail, trots att steampowered-domänen inte ska filtreras bort i min mail. På samma sätt får jag heller ingen bekräftelsekod om jag försöker logga in via IE.

Så nu när jag dubbelklickar på Steam-klienten i datorn kommer det en ruta som kräver att jag ändrar lösenord (vars verifieringen jag aldrig får och kan alltså inte byta lösen) + en en fin grön rand på Steam som frågar om jag har kvar mailadressen eller om jag vill uppdatera.

Frustrerande.
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Riktigt jobbigt. Jag tror att vi får rusa genom hela skiten och så mycket som möjligt ta sig igenom på bil- och busstak. Rusa och hålla ihop helt enkelt.
Vi lyckades igår! :banana
Tog bara 2-3 försök. Rusa och hålla jävligt tätt ihop var modellen, hagelbrakare hjälpte också en hel del men blev svettigt mot Tank.
Nästa gång försöker vi på Expertläge.
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Verkar som om CDON tabbade sig i Ubisoft-kampanjen. Såg att Far Cry 3 och Assassins Creed 3 på PC kostade 99 kr vid lunchtid. Strax efter skiftade priset till 149 kr.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top