Dataspelstråden

Spelar om skyrim och upptäckte en bug: Fortify restoration potions påverkar inte bara restoration utan även din förmåga att brygga potions, och för varje gång du brygger en ny under influens av den gamla så ökar magnituden av den nyas effekt... Ett par loopar och man kan åstadkomma potions som ger ett par tusen procents effekt :D :dummer :banana

Bra spelat av Bjork3n och Wunder, kämpigt som faen :D
Nästa gång klarar vi Cold stream på L4D2.
Vi har fortfarande inte klarat sista delen av the Parish (bron) på Advanced level... :3freak
Den är fan riktigt jobbig! Förmodligen galet svårt på Expert.

Vi har fortfarande inte klarat sista delen av the Parish (bron) på Advanced level... :3freak
Den är fan riktigt jobbig! Förmodligen galet svårt på Expert.

Riktigt jobbigt. Jag tror att vi får rusa genom hela skiten och så mycket som möjligt ta sig igenom på bil- och busstak. Rusa och hålla ihop helt enkelt.

Riktigt jobbigt. Jag tror att vi får rusa genom hela skiten och så mycket som möjligt ta sig igenom på bil- och busstak. Rusa och hålla ihop helt enkelt.
Yes, generellt sett så man klarar av L4D2. :D

Jag hänger med er så snart jag får ny månad på bredbandet. Slog visst i 80-gig taket. Fan vad jag hatar mobilt bredband. >.<

Självklart ska du det, fick du spelet att funka?

Inte tankat ner hela än, som sagt slog jag i taket på uppkopplingen, och blev strypt til 6kbps... \o/ Kostar 150 spänn för 5 gig för att öka på, vilket inte räcker till för att få ner hela spelet... Känner inte att det riktigt är värt att betala hela spelet om igen bara för att kunna tanka ner det. >.< Saknar när jag hade 100/100 fiber, bara att tanka dagarna i ända i full hastighet. :gråta

Ser ut som att jag får installera om Steam. Jag har fått lösenordet bytt, men ingen verifieringskod har skickats till min mail, trots att steampowered-domänen inte ska filtreras bort i min mail. På samma sätt får jag heller ingen bekräftelsekod om jag försöker logga in via IE.

Så nu när jag dubbelklickar på Steam-klienten i datorn kommer det en ruta som kräver att jag ändrar lösenord (vars verifieringen jag aldrig får och kan alltså inte byta lösen) + en en fin grön rand på Steam som frågar om jag har kvar mailadressen eller om jag vill uppdatera.

Frustrerande.

Vi lyckades igår! :banana
Tog bara 2-3 försök. Rusa och hålla jävligt tätt ihop var modellen, hagelbrakare hjälpte också en hel del men blev svettigt mot Tank.
Nästa gång försöker vi på Expertläge.

Verkar som om CDON tabbade sig i Ubisoft-kampanjen. Såg att Far Cry 3 och Assassins Creed 3 på PC kostade 99 kr vid lunchtid. Strax efter skiftade priset till 149 kr.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick