Far cry 3 för 199 kr
Dom höjde till 299 kr idag, inget köp
Däremot köpte jag STALKER - Shadow of Chernobyl för 1 kr på Tradera
Vill ha alla delarna.
Oh my, de spelen har man att göra med ett tag! Men bra är dem!
Stalker-spelen är riktigt sköna.Dom höjde till 299 kr idag, inget köp
Däremot köpte jag STALKER - Shadow of Chernobyl för 1 kr på Tradera
Vill ha alla delarna.
Stalker-spelen är riktigt sköna.
Tyvärr också legendariskt instabila även med alla uppdateringar.
Spara ofta...
COP har jag inte lyckats spela igenom. Redan vid andra kartan kraschade spelet så ofta att det i princip var ospelbart. Till slut gick det inte ens att ladda sparade spel utan att det kraschade. Sjukt frustrerande när jag precis slumpat fram värsta ovanliga megavapnet.Ja den läxan har man ju lärt sig. Kör lite Clear Sky och fan vad svårt det är. Man måste verkligen quick sejva hela tiden. Grafiken är lite speciell, man får en nostalgisk feeling över det.
Nu har jag bara Call of Pripyat kvar att få tag på.
Angående Clear Sky så kan jag rekomendera Complete mod (men inte till COP...). Den innehåller en hel del bugfixar och bl.a. en sovsäck vilken är guld värd. När du kommer till Red forest vill du inte behöva göra uppdrag i mörkret. Sen så bör du inte bli ovän med banditerna innan du uppgraderat din SEVA fullt ut.
Ingen som lirar borderlands 2 eller Farcry 3 ? Hade varit grym kul om man kunnat köra lite co-op med folk från sporthoj
Precis införskaffat mig en Gaming pc efter mycket velande , men saknar lite folk att lira med
Planet side 2 verkar också väldigt intressant!
Igår installerade jag Call of Duty 4 - Modern Warfare. Det var några år sen jag körde det på min gamla dator innan den kraschade, då hann jag inte spela igenom det och sen dess har glömt bort att jag hade det. Det är "Game of the year edition" med 4 extra multiplayer maps, men jag antar att det är lönlöst att försöka köra Multiplayer idag
Du installerar Complete direkt över standard. Det rekomenderas att man startar nytt spel men för mej gick det bra att spela ett sparat spel.Kan jag dra ner complete mod om jag har bulkversionen?
Har precis börjat och gjort några uppdrag. Finns nån hemlig ingång till Red forest? Ser bara staket överallt, fast som sagt så har jag ju inte kört alls länge.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|