Dataspelstråden

Provat planetlands2 men tyckte inte de var något vidare .
Men är väldigt sugen på att lira Coop på borderlands 2 om de är någon mer som har detta :)

Hur funkar det egentligen på Steam? Vågar man köpa ett Steam-kopplat spel där koden redan är förbrukad? Kommer jag att kunna spela single-player men inte multi?

Sugen på Modern Warfare 2 vars kod redan är förbrukad men har ändå inte tänkt köra multi på det.

Ingen Guildwars 2 spelare här? :/ Vore kul om fler lirade då det är utan månadskostnad. Skulle kunnat slänga ut en bild på mig med mitt legendary svärd men ni skulle bara skratta åt min sunkiga grafik! :zpy

Äh lägger in lite bilder ändå! :3

33c7z9k.jpg

2z6fq0n.jpg

zx8h3p.jpg

2it4k76.jpg

Jag är lite inne på att införskaffa guild wars 2 .
Är dock helt ny när de gäller såna hära spel , sitter och kollar lite reviews nu för att få mig en uppfattning :)

Drog hem Far Cry 3 på Uplay, Ubisoft hemsida. Gick i svindlande 60-70 kbit/s, katastrof :gnissla. Stundtals var det upp i 900 kbit/s. När jag kommer hem från jobbet ikväll ska jag installera det.

Ghost Recon online verkar helt ok, det kan man ladda hem gratis från Uplay.

Köpte Fallout New Vegas Prima Official Game Guide på Ebay för 45 kr inkl. frakt.

51hmzI%2BPL7L._SL500_AA300_.jpg

Samt Fallout 3 Game of the Year Edition: Prima Official Game Guide på Adlibris för 169 kr inkl. frakt.

9780761563273_large_fallout-3-game-of-the-year-edition-prima-official-game-guide_haftad

Nu har jag allt jag behöver för att gotta ner mig i soffan ett bra tag. :hihi

Nu fick jag steam-nyckeln till Dead Island. Håller på att installerar det så snart kan jag köra co-op.

Det var ingen steam-nyckel, det är en "gåva" som man aktiverar.

Förresten funkar inte MW2 som jag köpte på Tradera. Inte ens singleplayern kan man köra när koden är förbrukad.

Last edited:
Det händer inte ofta att jag ger upp ett spel och avinstallerar innan jag är klar.
Men Mirror's edge lyckades slutligen få mej att tappa tålamodet.
Jävla skitspel. Usla kontroller. Pinsamt dålig AI. En historia så tafflig att den kunde varit skriven av en 5-åring.
Och för att frustrera spelaren maximalt har man ingen möjlighet att spara. Istället måste man ta sej förbi vissa punkter där man får spela igen från när man dör. Funkar skitdåligt.

En anledning till min besvikelse är nog att jag hade så stora förhoppningar på spelet och har velat ha det ända sen det kom ut. Och så när man väl köper det så visar det sej vara bajs.
:mad:

Körde co-op med en kompis på Dead Island, jäkligt kul och driva omkring, klara uppdrag och lemlästa zombies :D

Det enda tråkiga var att min uppkoppling försvinner lite då och då men det skyller jag BBB på. Det är iaf smidigt och joina igen.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick