Starstriker
Som man googlar får man svar
ja men kan inte ligga innebära att man ser på film först eller efter?
Varför inte ligga före OCH efter? När man ändå har en tjej på besök menar jag.... Man måste smida medan järnet är varmt.
ja men kan inte ligga innebära att man ser på film först eller efter?
Man måste smida medan järnet är varmt.
Fredagsmys med "filmkväll" någon
Ja du kunde ju skriva trevligt i alla fall....
Fan vad kul! Ha det så jäkla skoj med tjejen!Idag på morgonen fick jag ett sms av en tjej som hittat tråden och sedan sappat vidare till min hemsida och avslutningsvis skickat ett sms till mig.
Jag är bjuden på dejt i Göteborg i helgen
Hon kör inte hoj, men vill ta körkort
Klart det är värt! Du är the shit och skiter i vad andra tycker. Det enda som betyder något är ju faktiskt vad du själv vill.Har även fått äta skit för denna tråden, men det är det värt
får han ligga nu då?
:bah inga nya cheyer där...
Vilse vill du komma på filmkväll?
Eller så blev jag rädd för de svaren jag fick?Fick du för få bud sist ?
Ja, du såg skiträdd ut när jag utbrast "jaha, så det är dej jag ska fria till sen! "Visserligen har vi en del hjärtproblem i familjen men så hemskt kan det väl inte vara. Eller såg jag så sjukt rädd ut!? Illa!
Om det står så här i en kontaktannons i lokaltidningen:
söker en generös man, utan ekonomiska problem, som vet hur man behandlar en kvinna.
Jag kvinna i mina bästa år, dominant, gillar att resa, njuta av det goda livet, d
träffas endast dagtid.
Vad vill hon ha?
//Henkan
söker en generös man, utan ekonomiska problem, som vet hur man behandlar en kvinna.
Jag kvinna i mina bästa år, dominant, gillar att resa, njuta av det goda livet, d
träffas endast dagtid.
Vad vill hon ha?
//Henkan
Jag är trött på auktioner....
Dåligt och dåligt... Hellre en kille som vet vad han vill än en som famlar runt utan att våga göra något Sen kan man ju diskutera hur smart det är att säga/skriva så första gången man ser en tjej......
Friskt vågat hälften vunnet!!
Idag på morgonen fick jag ett sms av en tjej som hittat tråden och sedan sappat vidare till min hemsida och avslutningsvis skickat ett sms till mig.
Jag är bjuden på dejt i Göteborg i helgen
Hon kör inte hoj, men vill ta körkort
Hade över 700 besökare på min hemsida idag,
vilket är 650 mer än vanligt
Har även fått äta skit för denna tråden, men det är det värt
Även om man vill ha personen i säng så betyder det ju inte att man inte kan umgås innan "filmkväll" är ofta ett väldigt bra förspel
Tror nog ni skulle få mer napp då ja
en ug man som kan bjuda henne på trevliga middagr/resor under dagtid. På kvällen måste hon hem till gubben sin
*fördomar*
Ja, du såg skiträdd ut när jag utbrast "jaha, så det är dej jag ska fria till sen! "
Och senare när Jkay drog upp det igen så rodnade du så då vågade jag inte heller...
Helt rätt!
träffas endast dagtid.
Vad vill hon ha?
//Henkan
HAHAHA!!! Vi är nog tjejer på högsta nivå!!!
träffas endast dagtid.
Vad vill hon ha?
//Henkan
Syftade inte på någon speciell, jag bara sa som det ärHoppas att du inte syftar på mig nu, bara för att jag är lite blyg.
Med en kille man känner hyffsat kan den sortens film du tänker på också vara trevlig. Dock tror jag det blir mer än "förspel" då...Beror iofs på vilken film du tänker dig.
Skulle du våga fråga?Det verkar då inte funka på dig iaf. Eller jag kanske inte har frågat än!?
Klart vi ärHAHAHA!!! Vi är nog tjejer på högsta nivå!!!
du är bäst love you
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |