Dejting på SH

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Räcker det inte med gamla, hederliga "ligga ?" i någon välkomsttråd där en ny brud presenterar sig ?? Varför ska allt vara så komplicerat lixom..
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Räcker det inte med gamla, hederliga "ligga ?" i någon välkomsttråd där en ny brud presenterar sig ?? Varför ska allt vara så komplicerat lixom..

Man får inte skriva så längre, det gav tydligen ett dåligt intryck
 

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Kan vi auktionera ut det ?

Nästan nytt problem säljes billigt.
Har inte gått många mil, inga repor.

Pris Bud (Skäms du inte så är det inget skambud)
Jag är trött på auktioner.... :gnissla

Man får inte skriva så längre, det gav tydligen ett dåligt intryck

Dåligt och dåligt... Hellre en kille som vet vad han vill än en som famlar runt utan att våga göra något :mattias Sen kan man ju diskutera hur smart det är att säga/skriva så första gången man ser en tjej...... :näsblod
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Jag tycker mest att alla dessa tafatta raggningstråder är så pubertalt lytta att man häpnar, men den här var ju exceptionell. Det är så gulligt på ngt vis, när vuxna människor helt näpet frågar chans på varandra på internet.:D Extra festligt när tex 35-åringar fläskar på med *Ler* och liknande.

Jag tror att du gillar det i smyg, men inte vågar erkänna.
Är det inte dags att komma ut ur garderoben ? :D


Men jag inser ju att ensamheten helt klart måste vara omfattande ute i provinserna, när tom ett mc-forum belastas, trots alla dejtforum. Så jag ska lämna tråden och sluta störa nu, så ni får upp verkningsgraden lite ;)

Det här är kanske inte rätt ställe att ha kul på, men jag har garvat för mycket i tråden för att inse problemet. Skulle väl vara om ingen någonsin tar en på allvar efter detta.
 

meccan

www.racesetup.se
Gick med
27 Jun 2007
Ort
Hillerstorp
Hoj
GSXR 750 -07 Banhoj. GSXR 750 SRAD Gata.
Friskt vågat hälften vunnet!!


Idag på morgonen fick jag ett sms av en tjej som hittat tråden och sedan sappat vidare till min hemsida och avslutningsvis skickat ett sms till mig.
Jag är bjuden på dejt i Göteborg i helgen:)
Hon kör inte hoj, men vill ta körkort:)

Hade över 700 besökare på min hemsida idag,
vilket är 650 mer än vanligt:tummenupp


Har även fått äta skit för denna tråden, men det är det värt:tummenupp:tummenupp
 

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Friskt vågat hälften vunnet!!


Idag på morgonen fick jag ett sms av en tjej som hittat tråden och sedan sappat vidare till min hemsida och avslutningsvis skickat ett sms till mig.
Jag är bjuden på dejt i Göteborg i helgen:)
Hon kör inte hoj, men vill ta körkort:)

Hade över 700 besökare på min hemsida idag,
vilket är 650 mer än vanligt:tummenupp


Har även fått äta skit för denna tråden, men det är det värt:tummenupp:tummenupp
Snacka om att du vunnit på detta :D Hur har det gått med de andra tjejerna? :tungan
 

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Jag är trött på auktioner.... :gnissla



Dåligt och dåligt... Hellre en kille som vet vad han vill än en som famlar runt utan att våga göra något :mattias Sen kan man ju diskutera hur smart det är att säga/skriva så första gången man ser en tjej...... :näsblod

ooh då är du ganska unik...folk tar åt sig när man frågar rakt ut...men när man bakar in det som filmkväll, fika eller något annat löjligt då går det tydligen bra
 

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Ort
Märsta
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
Friskt vågat hälften vunnet!!


Idag på morgonen fick jag ett sms av en tjej som hittat tråden och sedan sappat vidare till min hemsida och avslutningsvis skickat ett sms till mig.
Jag är bjuden på dejt i Göteborg i helgen:)
Hon kör inte hoj, men vill ta körkort:)

Hade över 700 besökare på min hemsida idag,
vilket är 650 mer än vanligt:tummenupp


Har även fått äta skit för denna tråden, men det är det värt:tummenupp:tummenupp

Jag tycker du är värd en eloge för att ens våga starta en sån här tråd!:tummenupp
Sen har vi kört hårt...några stycken och de har varit grymt roligt och sjukt mkt humor...å bara de har ju gjort de här kvällen...så tack!:D
 

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
ooh då är du ganska unik...folk tar åt sig när man frågar rakt ut...men när man bakar in det som filmkväll, fika eller något annat löjligt då går det tydligen bra

Även om man vill ha personen i säng så betyder det ju inte att man inte kan umgås innan ;) "filmkväll" är ofta ett väldigt bra förspel ;)
 

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Även om man vill ha personen i säng så betyder det ju inte att man inte kan umgås innan ;) "filmkväll" är ofta ett väldigt bra förspel ;)

ja men kan inte ligga innebära att man ser på film först eller efter?
 

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
2K1 Triumph TT 600
bah inga nya cheyer där...

Vilse vill du komma på filmkväll?
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Jo.. det det gör det :krama (är nog lättare att få tag i mig här än på en dejtingsajt dessutom :tungan )

Jag vågade ju inte fria under SVT! Du såg så jäkla rädd ut :rodnar Tänk om jag orsakat en hjärtattack eller något?! :eek: :näsblod

Visserligen har vi en del hjärtproblem i familjen men så hemskt kan det väl inte vara. Eller såg jag så sjukt rädd ut!? Illa!
 

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
Friskt vågat hälften vunnet!!


Idag på morgonen fick jag ett sms av en tjej som hittat tråden och sedan sappat vidare till min hemsida och avslutningsvis skickat ett sms till mig.
Jag är bjuden på dejt i Göteborg i helgen:)
Hon kör inte hoj, men vill ta körkort:)

Hade över 700 besökare på min hemsida idag,
vilket är 650 mer än vanligt:tummenupp


Har även fått äta skit för denna tråden, men det är det värt:tummenupp:tummenupp

du är bäst love you:tummenupp:krama:tuttar:Bugar:banana
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top