Dejting på SH

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Toppenkille...så skulle jag nog titulera dig!:tummenupp

Oj oj :) Det värmer. :tummenupp
Ja, jag provar väl med det då, sen efter jag fått 10 000 klagomål på att jag är fåfäng så får jag väl överväga att byta till något annat. :p

Nu när du är så vänlig så är du min bästis på SH. :krama
 

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Internet är svårt, jag tror jag kör på IKEA istället. Såg nyss en reklam på TV. "Kom in och provligg." stog det.
Kan undra vad de sagt om man verkligen tagit dem på orden och kommit in och... ? :rodnar :näsblod

Vad är det för fel på lammkött? Beror ju iofs vad man ska ha dem till;-)
Jag räknade lite snabbt ut genomsnittsåldern på mina SH-ragg och JÄVLAR vad pinsamt låg den blev!

Lammkött är skit, vem fan orkar lära upp pojkspolingarna? :tungan
 
Last edited:

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Ort
Märsta
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
Oj oj :) Det värmer. :tummenupp
Ja, jag provar väl med det då, sen efter jag fått 10 000 klagomål på att jag är fåfäng så får jag väl överväga att byta till något annat. :p

Nu när du är så vänlig så är du min bästis på SH. :krama

Hihi...gulle dej!!!:krama
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Det var en resignerad beskrivning av de två egenskaper som brukar vara gynsamma parningsegenskaper hos män som söker uppmärksamnhet från mediantjejen. Dvs hur man ska göra för att vara en "vettig kille".

En annan bra egenskap är här även om du är lite lealös, dvs inte har några starka intressen. Det ska sas vara mycket disponibel yta kvar på din hårdisk. På frågan om dina intressen ska du alltså bara svara allmängiltiga saker som tex att du gillar att ta del av det kommersiella nöjesutbudet, gillar att bara lyssna, vad som helst utom att vara själv osv. Killar som kan fånga dagen själv är helt körda som "vettiga killar".

Du säger alltså: "Intressen? Ptja, jag gillar att vara med mina nära och kära, bio, restaurangbesök, resa, ligga på stranden, gymma" Dvs sånt som knappast kan beskrivas som intressen egentligen.

Det är bara ok att ha starka intressen om du redan nått toppen sas. Dvs heter du Zlatan är det inte menligt för parningsleken om du säger att du verkligen brinner för fotboll.

No offence, men jag var mer intresserad av att höra från riktiga tjejer vad de har att säga. Än vad du tycker att en kvinna vill ha. Alla är inte "mediantjejen". Men det verkar som att du försköte ge ett seriöst svar nu sist, så tack för det iaf.



Hursomhelst...
Jag vill tacka trådskaparen för denna tråden, om inget annat så har den gett mig en del goa skratt (samt en ny användartitel som även AnkieW ska ha cred för). :tummenupp
 

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Ort
Märsta
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
No offence, men jag var mer intresserad av att höra från riktiga tjejer vad de har att säga. Än vad du tycker att en kvinna vill ha. Alla är inte "mediantjejen". Men det verkar som att du försköte ge ett seriöst svar nu sist, så tack för det iaf.



Hursomhelst...
Jag vill tacka trådskaparen för denna tråden, om inget annat så har den gett mig en del goa skratt (samt en ny användartitel som även AnkieW ska ha cred för). :tummenupp

Jag håller med dig Guess...roliga garv och jag fick ju en alldeles egen bästis!! :banana
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
No offence, men jag var mer intresserad av att höra från riktiga tjejer vad de har att säga. Än vad du tycker att en kvinna vill ha. Alla är inte "mediantjejen".

Då ska du ju inte skriva till mig, jag är ju kille :va

Hursomhelst...
Jag vill tacka trådskaparen för denna tråden, om inget annat så har den gett mig en del goa skratt (samt en ny användartitel som även AnkieW ska ha cred för). :tummenupp

Oj! Ta inte illa upp, eller "no offence" som du plägar säga. Men jag tyckler det här är en av de kassaste trådarna jag sett i MC-relaterat.:D
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top