Dejting på SH

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Det kan väl låta trevligt, men frågade du hur många av de mailen som var något vettiga? ;)
Hitta killar på en dejtingsida är inget svårt som tjej, men att hitta en vettig kille är fan så mycket svårare... :arsele


Du menar att det finns vettiga killar någonstans?
Jag tror dig inte! :arsele

Japp, håller med!


Vad för kvalifikationer ska en kille ha för att få titulera sig som "vettig" ?
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Last edited:

TNK

Va!
Gick med
19 Jan 2008
Ort
Norrtälje
Hoj
Derbi Senda Aprilia RS 250 -95 TZ 125-96 TNK 50cc
Kul ny tråd.. :) Kärleksfixar/trubbeltråden hade väl tjänat färdigt sina syften... Bara unga män här eller någon i min ålder? :confused:

Nä!! några gamlingar finns det allt:hej
Rolig läsning är det,men killen som startade
tråden:tummenuppvågat
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Ingen aning, men lovar att berätta när jag hittat någon! :arsele


Jag undrade om jag åtminstone kunde anses vara halv vettig. Men då får jag fortsätta att sväva i ovisshet.
God jaktlycka ? <passande smilie>
 

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Ort
Märsta
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
Jag undrade om jag åtminstone kunde anses vara halv vettig. Men då får jag fortsätta att sväva i ovisshet.
God jaktlycka ? <passande smilie>

Den killen som snällt lämnar över fjärrkontrollen (mitt i motoGP) till sin tjej och låter henne se Desperate Housewifes...den killen är vettig! OCH snällt sitter bredvid och tittar på!!! :D
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Det kan väl låta trevligt, men frågade du hur många av de mailen som var något vettiga? ;)
Hitta killar på en dejtingsida är inget svårt som tjej, men att hitta en vettig kille är fan så mycket svårare... :arsele

Men Vilse, det vet du väl att det är för att jag inte har vågat lägga ut mig själv på något sådantdär. Är ju alldeles för blyg för sådant. :krama
 

Cowbell

Glad Sommar!
Gick med
24 May 2009
Ort
Malmö
Hoj
2010 BMW F800r
Den killen som snällt lämnar över fjärrkontrollen (mitt i motoGP) till sin tjej och låter henne se Desperate Housewifes...den killen är vettig! OCH snällt sitter bredvid och tittar på!!! :D

Ja kanske det... under förutsättning att tjejen i fråga är enda arvtagerska till en fet mc-affär, är av god gammal ölbryggarsläkt, samt är ETT FAKKING DJUUUR I BINGEN!!! :banana:banana:banana

(Annars är han ju bara skvatt galen, och det funkar ju för många...) :D
 

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Ort
Märsta
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
Ja kanske det... under förutsättning att tjejen i fråga är enda arvtagerska till en fet mc-affär, är av god gammal ölbryggarsläkt, samt är ETT FAKKING DJUUUR I BINGEN!!! :banana:banana:banana

(Annars är han ju bara skvatt galen, och det funkar ju för många...) :D

De e just de här...ni grabbar har såååå svårt å förstå...visa den goaste sidan först..alla tjejer vet ju att de kommer en vardag...å grottgubben slutligen kommer fram...men som sagt...vi vet å vi gillar läget helt enkelt...MEN innan dess...jobba på lite...de e vi väl värda....:D
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Den killen som snällt lämnar över fjärrkontrollen (mitt i motoGP) till sin tjej och låter henne se Desperate Housewifes...den killen är vettig! OCH snällt sitter bredvid och tittar på!!! :D

Kuvad alt viljelös är andra ord som spontant dyker upp...

(Kommer med andra ord snart att bli dumpad för någon som kan stå upp utan att falla framåt, dubbelvikt).
 

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Jag undrade om jag åtminstone kunde anses vara halv vettig. Men då får jag fortsätta att sväva i ovisshet.
God jaktlycka ? <passande smilie>
De flesta killar når upp i statusen "halvvettig", men sen kommer där något jobbigt som gör att man bara vill sparka dem all världens väg :hihi (eller de hittar något som gör att de sparkar mig all världens väg :rofl)
Hur långt upp du skulle nå på stegen har jag ingen aning om :tungan

Det är landskrona karneval till helgen, chansen att man har bra jaktlycka där är inte så stor.... :brinnerup:glömdet

:hihi


Den killen som snällt lämnar över fjärrkontrollen (mitt i motoGP) till sin tjej och låter henne se Desperate Housewifes...den killen är vettig! OCH snällt sitter bredvid och tittar på!!! :D
Den killen hade jag nog kallat toffel iofs........ :glömdet
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top