Det kan väl låta trevligt, men frågade du hur många av de mailen som var något vettiga?
Hitta killar på en dejtingsida är inget svårt som tjej, men att hitta en vettig kille är fan så mycket svårare...
Japp, håller med!
Det kan väl låta trevligt, men frågade du hur många av de mailen som var något vettiga?
Hitta killar på en dejtingsida är inget svårt som tjej, men att hitta en vettig kille är fan så mycket svårare...
Min farfar sa till min farbror en gång, "Fruntimmer är elaka", han visste inte hur rätt han hade.Japp, håller med!
Min farfar sa till min farbror en gång, "Fruntimmer är elaka", han visste inte hur rätt han hade.
Min farfar sa till min farbror en gång, "Fruntimmer är elaka", han visste inte hur rätt han hade.
om man säger så här att alla killar på tråden ka upp bilder på sig själva och tjejerna fick välja då har ni ju 10000 medlemmar att välja på... det e ju endå sjyst.
Förvånad över att denna tråd inte har flyttas till OT...än.
jo för att man har et hopp om att kansek träffa en charmig mc tjej som delar ett av dina största intressen med dig.
om man säger så här att alla killar på tråden ka upp bilder på sig själva och tjejerna fick välja då har ni ju 10000 medlemmar att välja på... det e ju endå sjyst.
vadå reservdelar... tar du hand om hojen som du ska så håller den då maskinen är byggd för att köras hårt! Och vad det gäller slitage delar så som däck, bromsar m.m. så är det bara oruttinerat att inte ha sånt hemma redan när säsongen börjar!Det har jag ingen aning om, men det jag menar är att SH borde ha alko-lås, jag kkan likspm inte stå för allt jag skriver just nu
Du vet hojar går sönder ibland, om man kör dem som man ska, hårt och aktivt. Och medans man väntar på reservdelar så måste man ju hitta på nått annat
Hur gammal är du? Tillåt mig gissa. 40+?
hehe om jag vet hur man kör sporthoj.... tja... du får väll söka på youtube och se efter by your self!
Riders, Do or die...
http://www.youtube.com/watch?v=5rU8fIBFFZc
Skön rulle!
Kille 25 söker sällskap!
Intresserad av hojar.
Tjejer i 18-27 års åldern PM:a!
Ingen som vill ligga..??
Kolla gay-tråden!?
Du raggar ju friskt i folks gästböcker. Vill dom inte?
hahha näe..
Nep, därför brövar jag ju i raggar-tråden!!
Surt. Testat massutskick eller nåt?
Ett annat tips kanske kunde vara att lurpassa utanför körskolorna när tjejerna kommer och ska ta lappen. Då är de fortfarande fräscha och orörda
Nice, tack för tipset! Love it!
Hjälper det om man drar på rullen vid tomgas?!
Vill bara upplysa er om att denna tråden var riktigt givande.
4 stycken PM från intresserade tjejer.
2 stycken PM där jag kallas idiot av killar
Publik sifrorna på min hemsida ökade
med 240 pers strax efter att tråden las ut.
Kan man få bättre reklam? Jag är nöjd
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |