Dejting på SH

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Men Vilse, det vet du väl att det är för att jag inte har vågat lägga ut mig själv på något sådantdär. Är ju alldeles för blyg för sådant. :krama

Jag skrev inte att det var omöjligt!! ;) Och hoppet överger mig aldrig som sagt... (en dag kanske du vågar....... :D) :krama

(hur går nya hojen förresten? :yoparty)

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
De flesta killar når upp i statusen "halvvettig", men sen kommer där något jobbigt som gör att man bara vill sparka dem all världens väg :hihi (eller de hittar något som gör att de sparkar mig all världens väg :rofl)
Hur långt upp du skulle nå på stegen har jag ingen aning om :tungan

Det är landskrona karneval till helgen, chansen att man har bra jaktlycka där är inte så stor.... :brinnerup:glömdet

:hihi

Den killen hade jag nog kallat toffel iofs........ :glömdet

En vettig kille hade köpt en tv till...som min!:banana

Haha...tror jag lämnar den situationen...utan mer beskriven!! Annars lär jag få springa jävligt fort...:D

Last edited:

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Den killen som snällt lämnar över fjärrkontrollen (mitt i motoGP) till sin tjej och låter henne se Desperate Housewifes...den killen är vettig! OCH snällt sitter bredvid och tittar på!!! :D

Det låter som någon form av inspelningslösning (inspelningsbar DVD, HTPC, klassisk VHS eller dyl.) alternativt varsin TV är lösningen.
Om man nu tvungetvis ska sitta bredvid varandra OCH se på både Moto GP och Desperate Housewifes samtidigt så får man väl ha hörlurar, annars kan det vara lite svårt att höra hemmafruarna med alla ylande motorer. :p

Se vad lätt det är att få fram din drömkille med hjälp av elektriska hjälpmedel. :tummenupp Eller vänta lite, det där lät lite fel. :rodnar

vilse

Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Se vad lätt det är att få fram din drömkille med hjälp av elektriska hjälpmedel. :tummenupp Eller vänta lite, det där lät lite fel. :rodnar

Men fan så rätt! :tummenupp :rofl

Tyvärr kan den inte klippa gräset eller byta däck på bilen :glömdet

/ Vilse - som fick ringa in exet för att kunna ta mig hem efter en punktering. Och vars morfar nu jobbar med bilen :rofl

Ankie.W

Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
Det låter som någon form av inspelningslösning (inspelningsbar DVD, HTPC, klassisk VHS eller dyl.) alternativt varsin TV är lösningen.
Om man nu tvungetvis ska sitta bredvid varandra OCH se på både Moto GP och Desperate Housewifes samtidigt så får man väl ha hörlurar, annars kan det vara lite svårt att höra hemmafruarna med alla ylande motorer. :p

Haha..japp...här har vi helt klart en vettig kille!!! En tanke bakom och lösningen kommer av sig själv! Du e ju ett prakt exempel!:krama

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Men de var ju dig jag beskrev...ska jag ta upp hela situationen??!!:D

Ha ha...utmanande men ...nej tack :rolleyes:

Föresten så ändrar ni läget nu....grejen var ju att han kravlöst skulle sitta brevid å avnjuta Desperate HW, inte komma med konstruktiva lösningar...BIG difference:D

Stenhård_gubbe

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2009
Hoj
Honda SP1 -00
Tufft av trådskaparen att starta denna tråd!! :tummenupp

Frågan är bara vad oddsen är att han hittar en vettig tjej av den promille som är här på SH??!! Av dömma av kommentarerna, så e nog oddsen högre för honnom än för ovan nämnda tjejjer att hitta en VETTIG kille.

Ankie.W

Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
Ha ha...utmanande men ...nej tack :rolleyes:

Föresten så ändrar ni läget nu....grejen var ju att han kravlöst skulle sitta brevid å avnjuta Desperate HW, inte komma med konstruktiva lösningar...BIG difference:D

De var bara för att vi anpassade situationen...när du blev inblandad...:D *slipper jag springa nu*

Frågan är bara vad oddsen är att han hittar en vettig tjej av den promille som är här på SH??!! Av dömma av kommentarerna, så e nog oddsen högre för honnom än för ovan nämnda tjejjer att hitta en VETTIG kille.

Skillnaden är bara att vi redan hittat dom vettigaste...här på SH...så vi behöver inte leta....:D

Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Jag skrev inte att det var omöjligt!! ;) Och hoppet överger mig aldrig som sagt... (en dag kanske du vågar....... :D) :krama

Har ju skrivit här. Räcker inte det!? Trodde som sagt att jag skulle motta iaf ett frieri under SVT. Kanske var den lite kassa frisyren som förstörde allt.

(hur går nya hojen förresten? :yoparty)

Den rullar än så länge. Vet dock inte hur länge till. Kanske blir till att sälja.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM

Lägre än Kristianstad, här finns nog inget vettigt ledigt avseende honfronten...
:ätapiller Ni kan ju försöka bevisa motsatsen, tjejer...

vilse

Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Har ju skrivit här. Räcker inte det!? Trodde som sagt att jag skulle motta iaf ett frieri under SVT. Kanske var den lite kassa frisyren som förstörde allt.
Jo.. det det gör det :krama (är nog lättare att få tag i mig här än på en dejtingsajt dessutom :tungan )

Jag vågade ju inte fria under SVT! Du såg så jäkla rädd ut :rodnar Tänk om jag orsakat en hjärtattack eller något?! :eek: :näsblod

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
De flesta killar når upp i statusen "halvvettig"

Så då är jag minst lika bra som de flesta killar ? :)

men sen kommer där något jobbigt som gör att man bara vill sparka dem all världens väg :hihi (eller de hittar något som gör att de sparkar mig all världens väg :rofl)

Du har inte umgåtts lite för mycket med hästarna om det ska sparkas bakut hela tiden ?

Hur långt upp du skulle nå på stegen har jag ingen aning om :tungan

Om stegen är fastskruvad så vågar jag klättra hela vägen. :banana :glömdet

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ska jag ragga på dig ? :va

Nej tack

Jag passar nog inte in speciellt bra som din drömman.

Jag tror du missförstod mitt förra inlägg.
Det var en resignerad beskrivning av de två egenskaper som brukar vara gynsamma parningsegenskaper hos män som söker uppmärksamnhet från mediantjejen. Dvs hur man ska göra för att vara en "vettig kille".

En annan bra egenskap är här även om du är lite lealös, dvs inte har några starka intressen. Det ska sas vara mycket disponibel yta kvar på din hårdisk. På frågan om dina intressen ska du alltså bara svara allmängiltiga saker som tex att du gillar att ta del av det kommersiella nöjesutbudet, gillar att bara lyssna. Vad som helst utom att vara själv. Killar som kan fånga dagen själv är helt körda som "vettiga killar".

Du säger alltså: "Intressen? Ptja, jag gillar att vara med mina nära och kära, bio, restaurangbesök, resa, ligga på stranden, gymma" Dvs sånt som knappast kan beskrivas som intressen egentligen.

Det är bara ok att ha starka intressen om du redan nått toppen sas. Dvs heter du Zlatan är det inte menligt för parningsleken om du säger att du verkligen brinner för fotbollen och laget.

Last edited:

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Haha..japp...här har vi helt klart en vettig kille!!! En tanke bakom och lösningen kommer av sig själv! Du e ju ett prakt exempel!:krama

:) :krama
Tackar tackar.

Jag funderar på att titulera mig (Egen användartitel) "vettig kille" eller "prakt exempel". Vad tycker du ?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept