Dejting på SH

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:tummenupp


Hur många vill se en bild på en kuk? :va Och en sådan bild säger ju ingenting egentlingen :tungan

Nä den säger väl ungefär lika mycket som en bild på en mage eller pattar. Men den är rolig att titta på och skratta åt. ;)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag är nog mer kvinna än dig när jag kräver kvalitet istället för kvantitet...
Eller vad säger du?

Spelar ingen roll om killen han världens bästa tunga eller kan sina skills, har han liten dick är det inte roligt. Vem har sagt att jag bara vill ha en stor dolme, han ska kunna sin grej oxå. :rolleyes:

Ungefär som om en brud är tajt, ligger hon som en padda kan killen lika bra doppa snorren i ett vägghål.
 

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Nä den säger väl ungefär lika mycket som en bild på en mage eller pattar. Men den är rolig att titta på och skratta åt. ;)
Bild på bröst/mage/rygg säger kanske inte så mycket, men de är fan trevliga att dräggla över :näsblod
Darling, you aint getting at me...
Jag skäms inte för mina behag, jag är nog mer kvinna än vad du någonsin kommer bli!
Dagisnivå? :va
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Bild på bröst/mage/rygg säger kanske inte så mycket, men de är fan trevliga att dräggla över :näsblod

Absolut, det är definitivt finare att titta på.

Ett manligt könsorgan e inte fint att titta på, därför ja skrev skratta. :tungan

Det där väl bra genomskinligt om ngt?

Oj förlåt, visste inte att du var den enda på internet som visat pattarna! :näsblod

Ledsen snäckan, men allt handlar inte om dig. :tummenupp
 
Last edited:

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Absolut, det är definitivt finare att titta på.

Ett manligt könsorgan e inte fint att titta på, därför ja skrev skratta. :tungan
Det roade jag mig med för något år sedan :brinnerup
Hade några idioter som addade mig på msn och skulle visa upp sig på webcam. Jag sa "glatt" ja, tog ett antal print screen, satte ihop till ett "fint" bildspel och skickade till dem.
Efter det kom de aldrig online fler gånger? :va
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det roade jag mig med för något år sedan :brinnerup
Hade några idioter som addade mig på msn och skulle visa upp sig på webcam. Jag sa "glatt" ja, tog ett antal print screen, satte ihop till ett "fint" bildspel och skickade till dem.
Efter det kom de aldrig online fler gånger? :va

:rofl :rofl :rofl :tummenupp

Men ja kom på en sak ja verkligen vill se, GUMPAR!!! :D Rövar e så sööööööta!!!! :D:D:arsele
 

precious79

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Ort
Där det alltid blåser
Hoj
En puma
Absolut, det är definitivt finare att titta på.

Ett manligt könsorgan e inte fint att titta på, därför ja skrev skratta. :tungan



Oj förlåt, visste inte att du var den enda på internet som visat pattarna! :näsblod

Ledsen snäckan, men allt handlar inte om dig. :tummenupp

Jag är mkt väl medveten om att världen inte kretsar kring mig, jag är inte etnocentrisk på ngt sätt, men ditt inlägg klingade inte särskilt fint då du var så anti att ngn lagt upp en halvnaken bild på sig själv...
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag är mkt väl medveten om att världen inte kretsar kring mig, jag är inte etnocentrisk på ngt sätt, men ditt inlägg klingade inte särskilt fint då du var så anti att ngn lagt upp en halvnaken bild på sig själv...

Jag skiter i om du lägger ut hela dig själv naken, ja sa att det va väl ungefär lika roligt att kolla på en kuk som att kolla på en mage eller pattar. Var nånstans skrev jag ditt namn?

Snälla, move on. Bara du som tagit åt dig.
 

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
:rofl :rofl :rofl :tummenupp

Men ja kom på en sak ja verkligen vill se, GUMPAR!!! :D Rövar e så sööööööta!!!! :D:D:arsele

Visste du att forskare inte har ett svar på varför tjejer tänder på killarslen !?
Det har liksom ingen funktionell betydelse...för fortplantningens skull alltså...

...O närmaste förklaringen vill jag inte gå in på...för du kommer o lacka ur på mig:wiggle


För killar ska det tydligen handla om bäckenbenets uppbyggnad...smidighet vid förlossning:)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top