sideline
- Gick med
- 18 Jun 2008
- Hoj
- Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Nja... Fina rövar i ett par snygga byxor är mumma, men en naken röv? Nja... det är trist
Om det inte är min nyvaxade!?
För killar ska det tydligen handla om bäckenbenets uppbyggnad...smidighet vid förlossning
Samt ett bra handtag.
D sista har ja oxå hört, men varför vill alla killar ha brudar med små höfter? Eller inte alla men många, typ.
Helst inte!
D e väl ungefär som ja älskar händer o armar, seniga o ådriga starka händer o armar. *mums* Finns väl ingen funktionell betydelse där i heller.
Han är frisk och kan ta hand om dig.
Fan va najs! Då har ja en riktig hingst!! ehh asså inte en häst-hingst utan sån hingst du menar. hehe....
Vilken tur för dig!
joo dom flesta killar vill ha kurvor, men nuförtiden ska kurvorna sitta ovanför midjan inte under den.
Detta har V4N tydligen redan besvarat. Plast!?
Ja men ådror och sånt tyder väl på bra blodcirkulation mm....mindre erektionsproblem i framtiden
Det också, ja.
kurvor över midjan ? halsen då eller ?
Antar att vi snackar om nutidens metrosexuella fjun som vågar kallar sig för män (bla Mackan här på SH, följ gärna hans kläd-tråd )
Bara för att man är metrosexuell innebär inte det att man gillar smala pinnar med balonger framtill.
Personligen föredrar jag tjejer som mekar och är mer tekniska...mer logik i skallen på er av nån anledning
Lite utmaning är aldrig fel!?
...som sagt...det är bara fjun som tänder på siluetten av en uppblåsbar lisebergshammare...
vart ska man hålla när man samlagar då ?
Men vadå..jag går loss på en vacker tjejhals...det är bra mkt viktigare än titsen!!!!
Vad ska man med ett par F-kupor till om den följs upp av en Mike Tyson tjurnacke?
undra vad forskarna hade sagt om halsfetishmen....[/QUOTE]
Inte bara en vacker hals utan även en riktigt fin nacke. Ett uppsatt hår som visar en elegant nacke är inte fy skam.
Stora höfter ska det vara, men inte FÖR stora. Inge bakgrundsdansare-i-50-cent-video-höfter.
Que!?
hahahha.....nä d förstår ja. lagom är bra, sen ska höfterna passa resten av kroppen.
Proportioner!
Du har PM
Försöker du komma här nu igen och ta över det som är mitt!?