Dejting på SH

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Nja... Fina rövar i ett par snygga byxor är mumma, men en naken röv? Nja... det är trist :D

Om det inte är min nyvaxade!? :drool

För killar ska det tydligen handla om bäckenbenets uppbyggnad...smidighet vid förlossning:)

Samt ett bra handtag.

D sista har ja oxå hört, men varför vill alla killar ha brudar med små höfter? Eller inte alla men många, typ.

Helst inte!

D e väl ungefär som ja älskar händer o armar, seniga o ådriga starka händer o armar. *mums* Finns väl ingen funktionell betydelse där i heller.

Han är frisk och kan ta hand om dig.

Fan va najs! Då har ja en riktig hingst!! :tummenupp ehh asså inte en häst-hingst utan sån hingst du menar. hehe....

Vilken tur för dig! :tummenupp

joo dom flesta killar vill ha kurvor, men nuförtiden ska kurvorna sitta ovanför midjan inte under den. ;)

Detta har V4N tydligen redan besvarat. Plast!? :pangihuve

Ja men ådror och sånt tyder väl på bra blodcirkulation mm....mindre erektionsproblem i framtiden :hihi

Det också, ja.

kurvor över midjan ? halsen då eller ?
Antar att vi snackar om nutidens metrosexuella fjun som vågar kallar sig för män (bla Mackan här på SH, följ gärna hans kläd-tråd :hihi)

Bara för att man är metrosexuell innebär inte det att man gillar smala pinnar med balonger framtill. :fakta

Personligen föredrar jag tjejer som mekar och är mer tekniska...mer logik i skallen på er av nån anledning :)

Lite utmaning är aldrig fel!?

...som sagt...det är bara fjun som tänder på siluetten av en uppblåsbar lisebergshammare...
vart ska man hålla när man samlagar då ?

:yoparty

Men vadå..jag går loss på en vacker tjejhals...det är bra mkt viktigare än titsen!!!!
Vad ska man med ett par F-kupor till om den följs upp av en Mike Tyson tjurnacke? :zpy

undra vad forskarna hade sagt om halsfetishmen....[/QUOTE]

Inte bara en vacker hals utan även en riktigt fin nacke. Ett uppsatt hår som visar en elegant nacke är inte fy skam. :drool

Stora höfter ska det vara, men inte FÖR stora. Inge bakgrundsdansare-i-50-cent-video-höfter.

Que!?

hahahha.....nä d förstår ja. :D lagom är bra, sen ska höfterna passa resten av kroppen.

Proportioner!
:fakta


Försöker du komma här nu igen och ta över det som är mitt!? :mad:
 

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Ort
Märsta
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
Inte fått ett enda hittills :mad: Jag kanske har för snäva sökkriterier :va

Ajdå...ja du får nog vidga dina vyer lite....väntar spänt på vidare rapportering!

Jaja, jag har en vägg av vatten utanför fönstret.
Jag försökte bara avleda uppmärksamheten från hur mitt mc-intresse och ordningen på mig står i förhållande till varandra. :D

Hihi...den väggen fortsätter...ler lite här när man ser alla hojar på motorvägen och de bara yr vatten runt dem. Tuffa killar...dom är värda en elgoe! (fast man vet att dom inte är några hjältar egentligen...dom har bara inte råd att ha bilen påställd under sommaren).:D
 
Last edited:

Fox Racing

Organdonator
Gick med
8 Jul 2007
Ort
Hemma
Hoj
2 X
Hur många tror du vågar visa kuken?

Ajdå...ja du får nog vidga dina vyer lite....väntar spänt på vidare rapportering!



Hihi...den väggen fortsätter...ler lite här när man ser alla hojar på motorvägen och de bara yr vatten runt dem. Tuffa killar...dom är värda en elgoe! (fast man vet att dom inte är några hjältar egentligen...dom har bara inte råd att ha bilen påställd under sommaren).:D

Jag som kör hoj året runt:huvet
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Hihi...den väggen fortsätter...ler lite här när man ser alla hojar på motorvägen och de bara yr vatten runt dem. Tuffa killar...dom är värda en elgoe! (fast man vet att dom inte är några hjältar egentligen...dom har bara inte råd att ha bilen påställd under sommaren).:D

Vilken vägg!? Här är det iaf strålande solsken och fåglarna kvittrar. :tungan

Jag som kör hoj året runt:huvet

På vintern skall man köra skoter, synd bara att det är så sjukt dåligt med snö här nere. :huvet
 

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Ort
Märsta
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
Glömde säga att räknas det om man kör israce o cross??:gnissla

Hmm..då måste ju jag va hjälte om jag kör israce på sommaren oxå:D

Nu får du fan snygga till dig...läs igen vad jag skrev:
Lilla gullet...du är alltid min hjälte...de vet du!! :krama
 

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Ort
Märsta
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
Vilken vägg!? Här är det iaf strålande solsken och fåglarna kvittrar. :tungan

Eftersom du bor på baksidan...längst ner....så kommer det snart...men de tar ju en stund för vattnet å rinna ner...men sen samlar det sig där nere...men du har flytväst va??!!:banana
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Eftersom du bor på baksidan...längst ner....så kommer det snart...men de tar ju en stund för vattnet å rinna ner...men sen samlar det sig där nere...men du har flytväst va??!!:banana

Nu verkar det som att tokholmaren har svårt med fram och bak igen. :dummer
Blir det för mycket vatten är det bara till att köpa sig en båt. Fast, då behöver jag en flytväst iaf.
 

Sarge

Jag, knepig? Självklart!
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
Bandit 1200
Nu verkar det som att tokholmaren har svårt med fram och bak igen. :dummer
Blir det för mycket vatten är det bara till att köpa sig en båt. Fast, då behöver jag en flytväst iaf.

Solen går upp i öster, alltså måste östkusten vara sveriges framsida. :D
 

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
hahhaa så du menar att ja har drag av det manliga könet i mig? Kan inte vara helt fel, kör ju hoj, gillar att mecka och hitta på massa sattyg. Men tjej är jag, på alla sätt o vis.
Alla har vi lite manligt i oss, alla vågar inte erkänna det bara ;)

...som sagt...det är bara fjun som tänder på siluetten av en uppblåsbar lisebergshammare...
vart ska man hålla när man samlagar då ?

Men vadå..jag går loss på en vacker tjejhals...det är bra mkt viktigare än titsen!!!!
Vad ska man med ett par F-kupor till om den följs upp av en Mike Tyson tjurnacke? :zpy

undra vad forskarna hade sagt om halsfetishmen....
En vacker tjejhals/nacke är underbart! :kär

Både och, fast ändå inte.
Måste sova ibland också. Du fick adressen iaf. Eller hur!?
:rofl Du gjorde likadant när jag fick din msn :rofl
Gav ut adressen och försvann sen offline :rofl
Fegis :tungan

Knappt. En anledning till att du inte kommer ihåg hur jag "låter" är kanske att jag var/är ganska tystlåten av mig.
Det kan vara en anledning :tungan
Nästa gång får du fan prata mer så jag får se om jag fattar vad du säger :rolleyes:

Du menar sådär som du gjort med mig!?
?! Jag har väl inte blockat dig?! :brinnerup

Tur är väl det. Undras vad den skulle säga!?
Släpp in mig, släpp in mig!
alt
Ta väck mig, ta väck mig!
:näsblod

Frågan är då, varför har du inte dreglat över mig!?
Upp till bevis! In med en bild att du har något att dräggla över! ;)

Om det inte är min nyvaxade!? :drool
Just ja! Vågade du gå in till grannen och be om hjälp? :D

Försöker du komma här nu igen och ta över det som är mitt!? :mad:
Ditt? Storhetsvansinne?
(dessutom så började han spamma våra gästböcker för flera dagar sedan :tungan
 

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Ort
Märsta
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
Nu verkar det som att tokholmaren har svårt med fram och bak igen. :dummer
Blir det för mycket vatten är det bara till att köpa sig en båt. Fast, då behöver jag en flytväst iaf.

Nänä...jag vet precis vad som e fram å vad som är bak. Var närvarande vid varenda Geografi lektion...:yoparty
Båt? Trodde du gillade utmaningar...:D

Varför all denna fientlighet? :confused:

Seså...han är inte fientlig...han har faktiskt rätt...tråden ligger helt fel...ska självklart över till OT.
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top