Dejting på SH

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Ahaa, det var inte så bra. Jag kanske inte skulle ha gått ut med här att jag dejtar flera samtidigt alltså!? :huvet
Söker du någon på SH så nej, men det finns också många tjejer som går igång på det då de ser en utmaning i situationen att kunna visa att hon är ditt bästa val bland tjejerna du dejtar. Annars är det ju faktiskt bara din egen business hur många du dejtar.

Personligen tycker jag det är helt ok att dejta flera samtidigt så länge man inte nått stadiet med en tjej där man känner eller uttalat att man ska sluta träffa andra. Om jag dejtar en tjej och inte nått det stadiet än så skulle jag ju aldrig kunna kräva av henne att hon inte skulle få träffa några andra om hon vill. De första dejterna är ingen som helst comittment, utan bara två vuxna människor som träffas för att ha avslappnat kul tillsammans.

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Söker du någon på SH så nej, men det finns också många tjejer som går igång på det då de ser en utmaning i situationen att kunna visa att hon är ditt bästa val bland tjejerna du dejtar. Annars är det ju faktiskt bara din egen business hur många du dejtar.

Personligen tycker jag det är helt ok att dejta flera samtidigt så länge man inte nått stadiet med en tjej där man känner eller uttalat att man ska sluta träffa andra. Om jag dejtar en tjej och inte nått det stadiet än så skulle jag ju aldrig kunna kräva av henne att hon inte skulle få träffa några andra om hon vill. De första dejterna är ingen som helst comittment, utan bara två vuxna människor som träffas för att ha avslappnat kul tillsammans.

Kan inte säga så mycket mer än att jag håller med dig ganska väl.

Så det var rätt alltså? :D

Vad ska jag skriva i brevet? :banana

Vad skulle du själv vilja skriva?
Hon kanske vill vara med på våran filmkväll.

P-G

Fiii fan
Gick med
23 Dec 2003
Hoj
S1000RR
Sitter på jobbet och har lite tråkigt, om någon trevlig och renlig tjej här vill ligga är det bara att hojta till... Skicka PM

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Vad skulle du själv vilja skriva?
Hon kanske vill vara med på våran filmkväll.
:rofl

Kära Katarina Ulrika Kerstin!
Du har en sidlinje som granne som tycker du är väldigt söt. Han vågar dock inte säga detta till dig, därav att jag skriver detta brevet :)
Han har också en önskan om att få bakdelen vaxad och många gånger tänkt gå in och fråga dig om hjälp, men även här tar hans blygsel över och han har inte vågat. Är detta något du skulle tänka dig hjälpa till med, kan du väl knacka på hos honom en dag?
Tanken är också att jag och linjen skulle ha en filmkväll (om han vågar), vill du också vara med då?

MvH
Vilse

Duger det? :rofl

Sitter på jobbet och har lite tråkigt, om någon trevlig och renlig tjej här vill ligga är det bara att hojta till... Skicka PM
www.bodycontact.com ? :tummenupp

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms

Du har en sidlinje som granne som tycker du är väldigt söt. Han vågar dock inte säga detta till dig, därav att jag skriver detta brevet :)
Han har också en önskan om att få bakdelen vaxad och många gånger tänkt gå in och fråga dig om hjälp, men även här tar hans blygsel över och han har inte vågat. Är detta något du skulle tänka dig hjälpa till med, kan du väl knacka på hos honom en dag?
Tanken är också att jag och linjen skulle ha en filmkväll (om han vågar), vill du också vara med då?

MvH
Vilse

:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:D:D:D:rofl

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Alla har vi lite manligt i oss, alla vågar inte erkänna det bara ;)

En vacker tjejhals/nacke är underbart! :kär

jaa visst är det...bita i nackskinnet vid samlevnad e juh sååååååå underbart.
Är det inte så att nacken tillhör en av de erogena zonerna hos en kvinna?
..har aldrig stött på nån tjej som INTE blir pilsk av nackbett!..ifs e jag något av en vampyr och biter överallt! muhhahaha

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
jaa visst är det...bita i nackskinnet vid samlevnad e juh sååååååå underbart.
Är det inte så att nacken tillhör en av de erogena zonerna hos en kvinna?
..har aldrig stött på nån tjej som INTE blir pilsk av nackbett!..ifs e jag något av en vampyr och biter överallt! muhhahaha

Ahme...de kittlas ju i nacken!!

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Ahme...de kittlas ju i nacken!!

det gör d väl på snubbar med :S men vi blir inte svettiga mellan benen för d!
:Bugar:Bugar att ni blir d...inget att klaga över!

nackskydd ifall du stöter på någon som mig :)

Bifogat

• long_neck.JPG
    long_neck.JPG
    32.9 KB · Visningar: 31

Ankie.W

Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
det gör d väl på snubbar med :S men vi blir inte svettiga mellan benen för d!
:Bugar:Bugar att ni blir d...inget att klaga över!

nackskydd ifall du stöter på någon som mig :)

Näe..ni pressar ju fram en massa yngel i brallorna istället!! :D

Fan ja...de vore ballt å pröva ett sånt där nackskydd...:tummenupp

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Bara för att man är metrosexuell innebär inte det att man gillar smala pinnar med balonger framtill. :fakta

Inte bara en vacker hals utan även en riktigt fin nacke. Ett uppsatt hår som visar en elegant nacke är inte fy skam. :drool

enligt wikipedia är en metrosexuell man :

'Metrosexualitet, subkultur eller livsstil bland heterosexuella män i storstadsområden, där man intresserar sig för estetik och spenderar tid på sitt utseende och livsstil. 1994 myntade den brittiske journalisten Mark Simpson uttrycket i en artikel publicerad i The Independent kallad "Here Come The Mirror Men". Det var en sammanskrivning av orden "metropol" och "heterosexuell" och förklarades med att de män som var bosatta i metropoler, stora städer, hade börjat bejaka sina feminina sidor och vågade vara lika trendiga som kvinnorna. Ibland används ordet retrosexuell som detta ords motsats. Retrosexuell signalerar då en konservativ social inställning.

En annan syn på metrosexualitet kan innebära att man oavsett egentlig sexuell läggning framhärdar stilfullhet före det mesta.

Den metrosexuella mannen kan sägas ha en livsstil och ett utseende som kan vara både extremt macho/maskulint eller precis tvärtom. I det avseendet kan den metrosexuella mannen till utseende och stil liknas vid stereotypen av den homosexuella mannens. Metrosexualitet är ingen egentlig sexualitet.

Den metrosexuella mannen är inte främmande för att använda smink och make-up'

E bara old school vad det gäller könsroller! En kille ska ha på sig ett par sletna jeans, vit t-shirt dag in dag ut.....blodiga knogar efter mekande och diverse dispyter med grannar, snus under naglar....
metrosexuell är lika med gey för mig!
inte för att jag har ngt emot homosexuella...utan gey ppl!

Näe..ni pressar ju fram en massa yngel i brallorna istället!! :D

Fan ja...de vore ballt å pröva ett sånt där nackskydd...:tummenupp

yngel :rofl :rofl

va beredd på att du kommer att få samma i-cant-breath-min som tjejen på bilden när du väl skaffar det nackskyddet.

Last edited:

Ankie.W

Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 K6

'Metrosexualitet, subkultur eller livsstil bland heterosexuella män i storstadsområden, där man intresserar sig för estetik och spenderar tid på sitt utseende och livsstil. 1994 myntade den brittiske journalisten Mark Simpson uttrycket i en artikel publicerad i The Independent kallad "Here Come The Mirror Men". Det var en sammanskrivning av orden "metropol" och "heterosexuell" och förklarades med att de män som var bosatta i metropoler, stora städer, hade börjat bejaka sina feminina sidor och vågade vara lika trendiga som kvinnorna. Ibland används ordet retrosexuell som detta ords motsats. Retrosexuell signalerar då en konservativ social inställning.

En annan syn på metrosexualitet kan innebära att man oavsett egentlig sexuell läggning framhärdar stilfullhet före det mesta.

Den metrosexuella mannen kan sägas ha en livsstil och ett utseende som kan vara både extremt macho/maskulint eller precis tvärtom. I det avseendet kan den metrosexuella mannen till utseende och stil liknas vid stereotypen av den homosexuella mannens. Metrosexualitet är ingen egentlig sexualitet.

E bara old school vad det gäller könsroller! En kille ska ha på sig ett par sletna jeans, vit t-shirt dag in dag ut.....blodiga knogar efter mekande och diverse dispyter med grannar, snus under naglar....

yngel :rofl :rofl

va beredd på att du kommer att få samma i-cant-breath-min som tjejen på bilden när du väl skaffar det nackskyddet.

Inte ett dugg orolig...fjädern från Gixxern är rätt size ..å ja e smal.. så de fixar sig nog ändå...:)

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04

MvH
Vilse

www.bodycontact.com ? :tummenupp

Du är då alldeles för go du!

Var här står det att en metrosexuell man vill ha en pinne med två ballonger!?

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Du är då alldeles för go du!

Var här står det att en metrosexuell man vill ha en pinne med två ballonger!?

Metrosexualitet, subkultur eller livsstil bland heterosexuella män i storstadsområden, där man intresserar sig för estetik och spenderar tid på sitt utseende och livsstil. 1994 myntade den brittiske journalisten Mark Simpson uttrycket i en artikel publicerad i The Independent kallad "Here Come The Mirror Men". Det var en sammanskrivning av orden "metropol" och "heterosexuell" och förklarades med att de män som var bosatta i metropoler, stora städer, hade börjat bejaka sina feminina sidor och vågade vara lika trendiga som kvinnorna. Ibland används ordet retrosexuell som detta ords motsats. Retrosexuell signalerar då en konservativ social inställning.

Vad många inte vet är att den metrosexuella killen föredrar tjejer som har en kroppsbyggnad av en 12årig pojke!

Den metrosexuella mannen är inte främmande för att använda smink och make-up.

på rad 14 :hihi

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jisses vad mycket löst babbel...
Det verkar inte gå något vidare för de stackarna som verkligen annonserat... :D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...