Dejting på SH

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
OMG! 32 sidor på 3 dagar, är det så många dejtingsugna hojsinglar här eller bara massa lösprat som vanligt!?!

Kom fram till mig i verkligheten om du vågar! Är det kärlek vid första ögonkastet, så ska du få en hojdejt du sällan aldrig glömmer! Meddelanden i tråden, PM och gästboksinlägg undanbedes. Det är verkligheten som gäller!
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
OMG! 32 sidor på 3 dagar, är det så många dejtingsugna hojsinglar här eller bara massa lösprat som vanligt!?!

Kom fram till mig i verkligheten om du vågar! Är det kärlek vid första ögonkastet, så ska du få en hojdejt du sällan aldrig glömmer! Meddelanden i tråden, PM och gästboksinlägg undanbedes. Det är verkligheten som gäller!

Du vet väl hur det blir när Vilse är i farten. :D

Vänta nu!
När blev tråden flyttad?
Kan det kanske vara därför den dött ut så pass.
 
Last edited:

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Jisses vad mycket löst babbel...
Det verkar inte gå något vidare för de stackarna som verkligen annonserat... :D
Åå andra sidan så de annonser som blivit utslängda här säger ju inte så mycket om personen... :gnissla Inte konstigt man bara bläddrar vidare då....:rolleyes:

OMG! 32 sidor på 3 dagar, är det så många dejtingsugna hojsinglar här eller bara massa lösprat som vanligt!?!

Kom fram till mig i verkligheten om du vågar! Är det kärlek vid första ögonkastet, så ska du få en hojdejt du sällan aldrig glömmer! Meddelanden i tråden, PM och gästboksinlägg undanbedes. Det är verkligheten som gäller!
Vi hittade en tråd att spamma i, då rusar det gärna iväg :gnissla

Så ska det vara! Raka puckar, inte bara gömma sig bakom en skärm :D

Du vet väl hur det blir när Vilse är i farten. :D
:finger Jag har då inte varit ensam om att spamma :arsele
 

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Så ska det vara! Raka puckar, inte bara gömma sig bakom en skärm :D

Jag är singel, än om jag inte är medlem här på SH för det ändamålet! Å andra sidan vill jag hitta någon som har samma intresse och förståelse för vårt fritidsintresse. Det tar tid, blir prioriterat och det kostar ekonomi som andra outlaws lätt inte förstår. Ja ni vet, det blir onödigt tjafs som jag skulle kunna få undvika. Sen är jag tjejen som är rak och ärlig, handlingskraftig och därför tror jag inte på massa lösprat via meddelande, PM, gästboksinlägg som inte leder någonstans. Som sagt, verklighet och :kär , tack!
 

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Ort
Schtekholm
Hoj
Emmaljunga -09
Är det snart inavel här på SH? Ni borde föra bok på vilka som har legat med vilka och publicera resultatet i denna tråd.
 

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Är det snart inavel här på SH? Ni borde föra bok på vilka som har legat med vilka och publicera resultatet i denna tråd.

Kan inte du fixa en sådan matris, så man slipper trampa i klaveret sen när det redan är kört! OBS! Matrisen ska innehålla både buksvågrar och buksystrar!
 

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Jag är singel, än om jag inte är medlem här på SH för det ändamålet! Å andra sidan vill jag hitta någon som har samma intresse och förståelse för vårt fritidsintresse. Det tar tid, blir prioriterat och det kostar ekonomi som andra outlaws lätt inte förstår. Ja ni vet, det blir onödigt tjafs som jag skulle kunna få undvika. Sen är jag tjejen som är rak och ärlig, handlingskraftig och därför tror jag inte på massa lösprat via meddelande, PM, gästboksinlägg som inte leder någonstans. Som sagt, verklighet och :kär , tack!
Och det kan jag skriva under på! :tummenupp
Jag har ju hästar som största intresse, även om det blivit mindre senaste åren (ofrivilligt). Och hojintresset blir bara större och större (till våren SKA jag ha pengar till att ta kortet! :huvet). Två hobbys som tar (kommer ta) mycket tid och framförallt pengar :näsblod
Ska man ha tid med en kille utöver det krävs det att han har liknande intressen.


Sen har väl iofs ingen kunnat undgå att jag tycker det skitkul att sitta och spamma en massa skit här, men det beror ju mest på att jag inte har annat att göra :D

Du kan få tro det om du vill, för tillfället iaf. Vill ju gärna att du skall kunna sova om natten.
Tro gör man i kyrkan, jag vet att jag är lika oskyldig som guds lilla vita lamm :angel:

Du är en önskedröm!
Nu blev fantamej JAG rädd :brinnerup
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Kan inte du fixa en sådan matris, så man slipper trampa i klaveret sen när det redan är kört! OBS! Matrisen ska innehålla både buksvågrar och buksystrar!

Skulle ju aldirg gå att hålla en sånn Matris uppdaterad! Tänk bara hur många uppdateringar som skulle krävas! Heeeeeeeeeeeeelt galet.

Databasen skulle bli större än eniro´s på nolltid!:D
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
så finns det några tjejer som kan wheela här? :)
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Och det kan jag skriva under på! :tummenupp
Jag har ju hästar som största intresse, även om det blivit mindre senaste åren (ofrivilligt). Och hojintresset blir bara större och större (till våren SKA jag ha pengar till att ta kortet! :huvet). Två hobbys som tar (kommer ta)

Therese vi kan byta en häst mot en en av hojarna, vad säger du? :fyllisar:cool:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top