Dejting på SH

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Smart är du, det vet jag, och vi killar räknar kallt med en vecka av oförklarliga utbrott i månaden...

Hur länge ska kvinnofolket leva med rätten att förpesta våran tillvaro med dessa oförklarliga utbrott 25% av månaden, för att dom blöder lite!!! Hade dom skaffat sig riktiga arbeten så hade saken vart biff. Plåster, bandage och gips tillhör den dagliga tillvaron för oss män, men inte f*n blir vi monster så fort vi blöder!

ps. Dejt sökes...



:gnissla
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hur länge ska kvinnofolket leva med rätten att förpesta våran tillvaro med dessa oförklarliga utbrott 25% av månaden, för att dom blöder lite!!! Hade dom skaffat sig riktiga arbeten så hade saken vart biff. Plåster, bandage och gips tillhör den dagliga tillvaron för oss män, men inte f*n blir vi monster så fort vi blöder!





:gnissla

Finns faktiskt alternativ för att inte få dessa utbrott. Eftersom utvecklingen av preventivmedel går framåt så finns det massa saker man kan ta för att inte få dessa mindre trevliga utbrott. Men det kanske inte är rätta stället att diskutera sånt på. ;)
 

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Finns faktiskt alternativ för att inte få dessa utbrott. Eftersom utvecklingen av preventivmedel går framåt så finns det massa saker man kan ta för att inte få dessa mindre trevliga utbrott. Men det kanske inte är rätta stället att diskutera sånt på. ;)

Kom över och berätta, jag bjuder på kaffe :tummenupp
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Hur länge ska kvinnofolket leva med rätten att förpesta våran tillvaro med dessa oförklarliga utbrott 25% av månaden, för att dom blöder lite!!! Hade dom skaffat sig riktiga arbeten så hade saken vart biff. Plåster, bandage och gips tillhör den dagliga tillvaron för oss män, men inte f*n blir vi monster så fort vi blöder!

ps. Dejt sökes...



:gnissla

Yeay, du lever upp till ditt nickname:hihi



Är det bara jag som är nöjd om en brud har något intresse hon brinner för(typ mc?), ser inte ut som ett skåp och är inte är helt psykad?
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hur länge ska kvinnofolket leva med rätten att förpesta våran tillvaro med dessa oförklarliga utbrott 25% av månaden, för att dom blöder lite!!! Hade dom skaffat sig riktiga arbeten så hade saken vart biff. Plåster, bandage och gips tillhör den dagliga tillvaron för oss män, men inte f*n blir vi monster så fort vi blöder!

ps. Dejt sökes...



:gnissla

förrästen, ni behöver inte blöda för att bli monster. räcker med en fjuttig förkylning. :tummenupp
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Sluta dejta pojkar!!

förrästen nr 2, du kalla alla killar som jobbar t ex i butik (oftast tjejjobb) för kvinnor. :D:D

edit: alla MÄN som får en förkylning blir automatiskt små pojkar. :tummenupp
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
en grej jag tänkt på..

Nu vart dejting värsta grejen. men varför var ingen på singelminglet under mc mässan?



Jag ska fan ta och säga något positivt nu bara för att det känns som det alltid är så mycket gnäll från alla hela tiden!
Jag tycker snygga mc-tjejer är det bästa som finns och jag skulle inte säga nej till att ha en som flickvän. För mc-tjejer (oftast):
-Har ett stort delat intresse(hoj)
-Är inte så värst ytliga
-Är lugna och harmoniska
-Är inte fega
-Vågar "få lite skit under naglarna"
(-Bonu är också att de ofta får en jävla snygg svank när de sitter på hoj och har jeans på sig:D)
 

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
förrästen nr 2, du kalla alla killar som jobbar t ex i butik (oftast tjejjobb) för kvinnor. :D:D
Nu är det faktiskt DU som tänker så...

I de flesta butiker jag handlar jobbar faktiskt killar!

edit: alla MÄN som får en förkylning blir automatiskt små pojkar. :tummenupp

Det är bara för att kvinnofolket inte märker när vi får småförkylningar, utan bara ordentliga på liv&död! :näsblod
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
en grej jag tänkt på..

Nu vart dejting värsta grejen. men varför var ingen på singelminglet under mc mässan?

Varför? För att det är så jävla mycket snack och liten verkstad på denna sidan. :tummenupp

Du vet folk måste vara COOOOOOOLA på denna sidan, och det är man inte om man går på ett töntigt singelmingel. Allt som INTE har med just hoj att göra är töntigt och mesigt. :tummenupp

Nu är det faktiskt DU som tänker så...

I de flesta butiker jag handlar jobbar faktiskt killar!



Det är bara för att kvinnofolket inte märker när vi får småförkylningar, utan bara ordentliga på liv&död! :näsblod

:D:D:D

okej, alla killar som inte har ett MANLIGT jobb är kvinnor. :tungan
 
Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Varför? För att det är så jävla mycket snack och liten verkstad på denna sidan. :tummenupp

Du vet folk måste vara COOOOOOOLA på denna sidan, och det är man inte om man går på ett töntigt singelmingel. Allt som INTE har med just hoj att göra är töntigt och mesigt. :tummenupp

Ja tyvärr tror jag detta är en sanning jag med:(


Men jag var iaf där:D tråkiga var ju bara att hon som var näst yngst där var 10 år äldre än mig som var yngst.. men jag jag tycker fler borde komma nästa år! så kan det bli något kul utav det!:)
 

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Varför? För att det är så jävla mycket snack och liten verkstad på denna sidan. :tummenupp

Du vet folk måste vara COOOOOOOLA på denna sidan, och det är man inte om man går på ett töntigt singelmingel. Allt som INTE har med just hoj att göra är töntigt och mesigt. :tummenupp

Tar man denna sajt för vad den har blivit så är det ett Lunarstorm för enbart pojkar... och så fort det dyker upp en hona så flockas dom samtidigt som ett enigt :Ligga? plitas ner. Något som "verkligen" uppskattas bland honorna.. men tyvärr har pojkarnas hjärnor inte registrerat det iom att denne ej är färdigutvecklad! Coolheten visas genom ännu en :kjettting som svingas Direkt!!1one när någon känner mindervärdeskomplex...

Träffar man inte nya människor genom vardagen, nätet, singelmingel eller vad det nu kan vara så kommer det troligen ta ett bra tag innan DEN tjejen/killen dyker upp... Frågan är hur alla verkligen träffas?
Det är ju inte många som dejtar på nätet eller singelfester verkar det som på den här sidan.. men hur ser verkligheten verkligen ut?
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tar man denna sajt för vad den har blivit så är det ett Lunarstorm för enbart pojkar... och så fort det dyker upp en hona så flockas dom samtidigt som ett enigt :Ligga? plitas ner. Något som "verkligen" uppskattas bland honorna.. men tyvärr har pojkarnas hjärnor inte registrerat det iom att denne ej är färdigutvecklad! Coolheten visas genom ännu en :kjettting som svingas Direkt!!1one när någon känner mindervärdeskomplex...

Träffar man inte nya människor genom vardagen, nätet, singelmingel eller vad det nu kan vara så kommer det troligen ta ett bra tag innan DEN tjejen/killen dyker upp... Frågan är hur alla verkligen träffas?
Det är ju inte många som dejtar på nätet eller singelfester verkar det som på den här sidan.. men hur ser verkligheten verkligen ut?

Vänta till i morgon då alla vaknat, då får du säkert svar på alla dina frågor av nån bitter jävel med liten kuk. :tummenupp

Du kan inte dejta någon på SH för här har alla könssjukdomar o alla har knullat alla. Ungefär som i verkligheten, typ. Skillnaden är att här vågar folk säga det rakt ut för dom sitter skyddade bakom en skärm. ;)

Nu ska inte jag vara negativ mer. Jag vågade iaf. ;)
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Tar man denna sajt för vad den har blivit så är det ett Lunarstorm för enbart pojkar... och så fort det dyker upp en hona så flockas dom samtidigt som ett enigt :Ligga? plitas ner. Något som "verkligen" uppskattas bland honorna.. men tyvärr har pojkarnas hjärnor inte registrerat det iom att denne ej är färdigutvecklad! Coolheten visas genom ännu en :kjettting som svingas Direkt!!1one när någon känner mindervärdeskomplex...

Träffar man inte nya människor genom vardagen, nätet, singelmingel eller vad det nu kan vara så kommer det troligen ta ett bra tag innan DEN tjejen/killen dyker upp... Frågan är hur alla verkligen träffas?
Det är ju inte många som dejtar på nätet eller singelfester verkar det som på den här sidan.. men hur ser verkligheten verkligen ut?

känns som hela verkliga världen är lite som lunarstorm om du säger så. Spelar ju inte så mycket roll var du än kommer, plugget, jobbet, krogen, på stan.. även om fokusen SKA ligga på det man gör just där så springer ändå killar efter tjejer som galningar. Där emot så kanske det är mer jämställt vilket kön som springer efter vilket på en arbetsplats.. men i det stora tror jag fortfarande det är många killar som springer efter tjejer över allt.

Jag tror självklart det inte är ett speciellt vinnande koncept att springa som efter tjejer som en kåt galning, speciellt inte på internet, men jag tror inte det är så konstigt att man tar kontakt och är trevlig. Men självklart ska inte SH bli en renodlad kontaktannons. Men det är det ju inte. Det är ett ställe folk som kör sporthoj kan träffas, prata och diskutera. Vad om inte här borde mc-killar skriver till mc-tjejer?:va

Vänta till i morgon då alla vaknat, då får du säkert svar på alla dina frågor av nån bitter jävel med liten kuk. :tummenupp

Du kan inte dejta någon på SH för här har alla könssjukdomar o alla har knullat alla. Ungefär som i verkligheten, typ. Skillnaden är att här vågar folk säga det rakt ut för dom sitter skyddade bakom en skärm. ;)

Nu ska inte jag vara negativ mer. Jag vågade iaf. ;)

Wörd:fakta

Har tänkt på det.. om det är sånt jävla snack om att det är en massa könssjukdomar som går runt på sh, varför använder inte folk bara kondom som man gör om man tar hem någon från krogen? jag fattar att det menas med att sh-tjejer ska ha "legat runt som fan" , men jag skiter väll i vem tjejen har legat med? det skulle jag ju struntat i när det gäller vem som helst annars:va
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top