Dejting på SH

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Öööhhh, nu har jag inte läst ett enda inlägg här - men ere dejting på G eller? :va

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Du kan inte dejta någon på SH för här har alla könssjukdomar o alla har knullat alla. Skillnaden är att här vågar folk säga det rakt ut för dom sitter skyddade bakom en skärm. ;)

Jag vågade iaf. ;)

Berätta nu från A till Ö vilka könssjukdomar du fått, samt av vem! :rolleyes:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Texten var riktad så att killar skulle falla för en länk till SH brudar!!! :mad:

ps. Var inne på en annan trevlig profilsida nu och tittade på bilder... :nicka

hahaa....nädå, ibland e d inte så komplicerat. :)

jasså, har shadow fina bilder? :D:D:D

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ha ha, mänskligheten är lika primitiv som på stenåldern, fast det tar sig andra uttryck bara. Istället för fetast flintayxa är det nu fetast mobiltelefon eller tjockast plånbok som gäller i jakten på en hona. Den som inte har någon chans med detta föröker istället att vara roligast, coolast eller aggresivast och slå folk på käften.

Detta fenomen ser man dessutom allt som oftast i krogmiljö, där killarna (oftast påverkade av spirituosa) slår varann på truten för att vinna en honas gunst. För att ytterligare befästa likheten med primater så är våld oftast förekommande hos de yngre, med hög testosteronnivå, medans de äldre hellre konkurrerar med plånboken eller med skicklighet förvärvad av erfarenhet. Det kan röra sig om att laga en bil åt honan eller varför inte en tillbyggnad av honans bostad?

Att vi sedan även har kärnvapen känns lika tryggt som att ge en obalanserad chimpans en nyladdad Uzi i ett fullpackat varuhus :gnissla

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Ha ha, mänskligheten är lika primitiv som på stenåldern, fast det tar sig andra uttryck bara. Istället för fetast flintayxa är det nu fetast mobiltelefon eller tjockast plånbok som gäller i jakten på en hona. Den som inte har någon chans med detta föröker istället att vara roligast, coolast eller aggresivast och slå folk på käften.

Detta fenomen ser man dessutom allt som oftast i krogmiljö, där killarna (oftast påverkade av spirituosa) slår varann på truten för att vinna en honas gunst. För att ytterligare befästa likheten med primater så är våld oftast förekommande hon de yngre, med hög testosteronnivå, medans de äldre hellre konkurrerar med plånboken eller med skicklighet förvärvad av erfarenhet, det kan röra sig om att laga en bil åt honan eller varför inte en tillbyggnad av honans bostad?

Men att kunna pryla alla andra hanar är fortfarande det som gör dig till segrare hos honomorna innerst inne.
Alltså rent instinktivt om du känner efter så är det bara så. :D

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-

Detta fenomen ser man dessutom allt som oftast där killarna slår varann på truten för att vinna en honas gunst. För att ytterligare befästa likheten med primater så är våld oftast förekommande hon de yngre, med hög testosteronnivå, medans de äldre hellre konkurrerar med plånboken eller med skicklighet förvärvad av erfarenhet, det kan röra sig om att laga en bil åt honan eller varför inte en tillbyggnad av honans bostad?

Detta skulle jag vilja uppleva!!

Några honor som fightas om att bli mitt kött. Betalar mitt hojåkande...

Detta måste vara himmelriket! Eller vad säger du Money?

tänkte att du skulle bli sugen på hans bröstvårta. :D:D :tuttar

Nu har du sett mer än mig! :skrämd
Vart mellan A & Ö hamnar shadows gåva?

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

vem va d som prata om pojkar? tycker pojken inom dig börjar krypa fram, o tror inte ens du e förkyld.

Nu har du sett mer än mig! :skrämd
Vart mellan A & Ö hamnar shadows gåva?

hahahah men kolla hans profil då, då har du sett lika mycket som jag. ;)

Last edited:

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Men att kunna pryla alla andra hanar är fortfarande det som gör dig till segrare hos honomorna innerst inne.
Alltså rent instinktivt om du känner efter så är det bara så. :D

Jo, iof. Skulle sedan ett kranium brista med fatal utgång, så blir ju gärningsmannen dessutom uppvaktad av tokmånga honor på anstalten. Dessa tycks falla som käglor för en karl med hår på armarna och en nyladdad pistol :gnissla

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln