Dejting på SH

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
1 & 2, Är väl ganska enkla..
3, däremot.. Fungerar det med restaurang då man inte var allt för uppmärksam under hemkunskapen?
Var mellan 1,2,3 & 4 ska jag fråga om hennes nummer då?
Så efter jag har skrivit puss, så är hon min? Verkar för enkelt för att kunna misslyckas.. :lol

2an blir ju bara lyckad om du kör ordentligt.... :rolleyes::arsele

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
3, däremot.. Fungerar det med restaurang då man inte var allt för uppmärksam under hemkunskapen?
Så efter jag har skrivit puss, så är hon min? Verkar för enkelt för att kunna misslyckas.. :lol
nr 3: man lagar mat tillsamman. Mycket trevligt. Och så kan man skylla på den andra om det inte blir bra :D

Får väl följa dina råd och se vad som händer, värsta som kan hända är ju att man blir dissad, haha :D
Jepp, och det är inte så hemskt som många verkar tro ;)

Jasså, jag som trodde han var populär här på Sporthoj.. Alla tjejers gästböcker är ju fyllda med :ligga eller :filmkväll.. Trodde de betydde att han hade skickat puss i ett sms till dem.. :va
hade han skickat ett sådant sms till mig hade jag blivit jäkligt rädd kan jag säga:näsblod

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
1. Hitta ett lämpligt objekt (Vilse)
2. Ta med på en tur (Vilse gillar hojåkning)
3. Bjud på middag som avslutning (Vilse gillar mat)
4. Låt de sluta där....
5. ...skicka sms...å du skriver puss först (till Vilse)
6. Å du får en toppentjej! (Vilse)

Nä det där måste vi korrigera, för mycket standarddejt. Ge henne en upplevelse istället.

1. OK
2. OK
3. Skippa att bjuda på middag. Tag med er en filt och matsäck att kasta upp på någon fin plats istället. Ge henne en jordgubb, vindruva etc. att äta från din hand (orkar inte gå in på subkommunikationen i det, men just do it)
4. Lägg er och sola en stund. Reta henne med ett grässtrå eller nått för att busa lite och få igång kroppskontakt.
5. Busbrottas lite
6. Stryk henne i håret, titta henne i ögonen, moment of silence och kyss henne en kortare kyss som du avbryter först. Moment of silence och titta henne i ögonen. Mera kyssar.
7. Här hade jag personligen sagt något i stil med "Shit alltså, jag måste sluta nu, du gör mig kåt här" (vilket givetvis hade varit sant) och rullat lite åt sidan. Anledningen är helt enkelt för att bygga upp förförelsen och förspelet mer än att gå direkt för sex.
8. 9 gånger av 10 rullar hon efter och vill ha mer. Ge henne lite mer, men inte allt hon vill ha

9. NU har du en toppentjej :)

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Hehe japp och har dessutom gjort något så vuxet för en 30-åring att lovat min resepolare till Vegas i höst att jag ska förbli det till resan. Förra gången jag var där så hade jag tjej och även om jag skötte mig så fick jag tacka nej till sådant som jag aldrig trodde jag skulle tacka nej till. No more! :yoparty

vilse

Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Nä det där måste vi korrigera, för mycket standarddejt. Ge henne en upplevelse istället.

1. OK
2. OK
3. Skippa att bjuda på middag. Tag med er en filt och matsäck att kasta upp på någon fin plats istället. Ge henne en jordgubb, vindruva etc. att äta från din hand (orkar inte gå in på subkommunikationen i det, men just do it)
4. Lägg er och sola en stund. Reta henne med ett grässtrå eller nått för att busa lite och få igång kroppskontakt.
5. Busbrottas lite
6. Stryk henne i håret, titta henne i ögonen, moment of silence och kyss henne en kortare kyss som du avbryter först. Moment of silence och titta henne i ögonen. Mera kyssar.
7. Här hade jag personligen sagt något i stil med "Shit alltså, jag måste sluta nu, du gör mig kåt här" (vilket givetvis hade varit sant) och rullat lite åt sidan. Anledningen är helt enkelt för att bygga upp förförelsen och förspelet mer än att gå direkt för sex.
8. 9 gånger av 10 rullar hon efter och vill ha mer. Ge henne lite mer, men inte allt hon vill ha

9. NU har du en toppentjej :)

:Bugar:Bugar:Bugar

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 K6

Får väl följa dina råd och se vad som händer, värsta som kan hända är ju att man blir dissad, haha :D

Precis...man måste ju våga för att kunna vinna!! Satsa bara!! Jag håller på dig!! :krama

Jasså, jag som trodde han var populär här på Sporthoj.. Alla tjejers gästböcker är ju fyllda med :ligga eller :filmkväll.. Trodde de betydde att han hade skickat puss i ett sms till dem.. :va

Han är säkert jätte gullig...men han verkar inte komma långt med de??!!

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Hehe japp och har dessutom gjort något så vuxet för en 30-åring att lovat min resepolare till Vegas i höst att jag ska förbli det till resan. Förra gången jag var där så hade jag tjej och även om jag skötte mig så fick jag tacka nej till sådant som jag aldrig trodde jag skulle tacka nej till. No more! :yoparty

När åker vi?

vilse

Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Fast jag hade nog frysit ihjäl i snödrivan....å grässtråt hade nog gått av...utav frosten...hmmm....:confused:
Föredrar nog min mans sätt å fånga en kvinnas uppmärksamhet mm...:D

Snödrivan!?
Här har det varit 25 grader idag, lite molnigt dock, men kvavt som satan. Jag har haft kort kjol och linne på mig och håller på av avlida av värme :tungan

Vadslagning
Om 30 min cyklar jag till tåget, för att kl 18 dyka upp hemma hos Wivi här på sh. Samma ställe kommer sidlinjen dyka upp på. Ska vi ha vadslagning om vad han kommer våga? :cdevil

1. Kommer han fram och hälsar?
2. Pratar han italienska med mig?
3. Vad säger han?

(sorry sidlinjen, jag hoppas du inte läser detta innan du åker :näsblod)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO