Alla har kanske inte mobiltelefon, blir lite svårt att skicka sms då.. Duh!!
Det har du rätt i. Tänkte inte på det.
Alla har kanske inte mobiltelefon, blir lite svårt att skicka sms då.. Duh!!
1 & 2, Är väl ganska enkla..
3, däremot.. Fungerar det med restaurang då man inte var allt för uppmärksam under hemkunskapen?
Var mellan 1,2,3 & 4 ska jag fråga om hennes nummer då?
Så efter jag har skrivit puss, så är hon min? Verkar för enkelt för att kunna misslyckas..
nr 3: man lagar mat tillsamman. Mycket trevligt. Och så kan man skylla på den andra om det inte blir bra1 & 2, Är väl ganska enkla..
3, däremot.. Fungerar det med restaurang då man inte var allt för uppmärksam under hemkunskapen?
Så efter jag har skrivit puss, så är hon min? Verkar för enkelt för att kunna misslyckas..
Jepp, och det är inte så hemskt som många verkar troFår väl följa dina råd och se vad som händer, värsta som kan hända är ju att man blir dissad, haha
hade han skickat ett sådant sms till mig hade jag blivit jäkligt rädd kan jag sägaJasså, jag som trodde han var populär här på Sporthoj.. Alla tjejers gästböcker är ju fyllda med :ligga eller :filmkväll.. Trodde de betydde att han hade skickat puss i ett sms till dem..
2an blir ju bara lyckad om du kör ordentligt....
1. Hitta ett lämpligt objekt (Vilse)
2. Ta med på en tur (Vilse gillar hojåkning)
3. Bjud på middag som avslutning (Vilse gillar mat)
4. Låt de sluta där....
5. ...skicka sms...å du skriver puss först (till Vilse)
6. Å du får en toppentjej! (Vilse)
9. NU har du en toppentjej
Hehe japp och har dessutom gjort något så vuxet för en 30-åring att lovat min resepolare till Vegas i höst att jag ska förbli det till resan. Förra gången jag var där så hade jag tjej och även om jag skötte mig så fick jag tacka nej till sådant som jag aldrig trodde jag skulle tacka nej till. No more!Är du singel?
Nä det där måste vi korrigera, för mycket standarddejt. Ge henne en upplevelse istället.
1. OK
2. OK
3. Skippa att bjuda på middag. Tag med er en filt och matsäck att kasta upp på någon fin plats istället. Ge henne en jordgubb, vindruva etc. att äta från din hand (orkar inte gå in på subkommunikationen i det, men just do it)
4. Lägg er och sola en stund. Reta henne med ett grässtrå eller nått för att busa lite och få igång kroppskontakt.
5. Busbrottas lite
6. Stryk henne i håret, titta henne i ögonen, moment of silence och kyss henne en kortare kyss som du avbryter först. Moment of silence och titta henne i ögonen. Mera kyssar.
7. Här hade jag personligen sagt något i stil med "Shit alltså, jag måste sluta nu, du gör mig kåt här" (vilket givetvis hade varit sant) och rullat lite åt sidan. Anledningen är helt enkelt för att bygga upp förförelsen och förspelet mer än att gå direkt för sex.
8. 9 gånger av 10 rullar hon efter och vill ha mer. Ge henne lite mer, men inte allt hon vill ha
9. NU har du en toppentjej
2 galningar, en tanke..
2an blir ju bara lyckad om du kör ordentligt....
1 & 2, Är väl ganska enkla..
Får väl följa dina råd och se vad som händer, värsta som kan hända är ju att man blir dissad, haha
Precis...man måste ju våga för att kunna vinna!! Satsa bara!! Jag håller på dig!!
Jasså, jag som trodde han var populär här på Sporthoj.. Alla tjejers gästböcker är ju fyllda med :ligga eller :filmkväll.. Trodde de betydde att han hade skickat puss i ett sms till dem..
Hehe japp och har dessutom gjort något så vuxet för en 30-åring att lovat min resepolare till Vegas i höst att jag ska förbli det till resan. Förra gången jag var där så hade jag tjej och även om jag skötte mig så fick jag tacka nej till sådant som jag aldrig trodde jag skulle tacka nej till. No more!
Med vems mått mätt?
Hur går det för dig, du som startade tråden...any luck eller?
Av vad jag kunde läsa mig till så fick han ju en del PM att spinna vidare på. För oss alla andra i tråden verkar det dock ha gått sämre.
4-14 sept. Skicka PM om du ska dit (jag har redan flyg och hotell fixat).När åker vi?
Fast jag hade nog frysit ihjäl i snödrivan....å grässtråt hade nog gått av...utav frosten...hmmm....
Föredrar nog min mans sätt å fånga en kvinnas uppmärksamhet mm...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|