Dejting på SH

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Har massa knep ;) Men det är en lååånnggg lista...får vi ta privat tror jag...jag menar, du vill ju inte att alla ska sno dina knep sen liksom :D

Nu börjar tråden blomstra :):):)

Så NÄ kan inte säga att det fungerade sötis...hihi Men ge inte upp!! DET är viktigt. Vill man ha nåt/nån får man kämpa för det. Detta gäller både killar o tjejer..:yoparty

Kämpa och kämpa... det är inte så roligt att pissa i motvind bara för att någon vill spela svårflirtad!

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Nu börjar tråden blomstra :):):)

Kämpa och kämpa... det är inte så roligt att pissa i motvind bara för att någon vill spela svårflirtad!

Skit i dem som spelar svårtflirtad...det är inte värt det! Vem fan orkar med en massa jävla spel? jävla skit alltså...jag känner med dig.

Pissar du i medvind är risken stor att det istället inte är så roligt för någon annan. ;)

Jag säger ist pissa på dem som spelar svårflirtad o gå vidare...:tummenupp

Last edited:

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Pissar du i medvind är risken stor att det istället inte är så roligt för någon annan. ;)

Jag är bra på att springa :D

(extremt korta distanser)

Skit i dem som spelar svårtflirtad...det är inte värt det! Vem fan orkar med en massa jävla spel? jävla skit alltså...jag känner med dig.

Varför skriver vi här och slösar på tid när vi kan dela på en glass ute i det fria? :rolleyes:

Last edited:

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Nä det där måste vi korrigera, för mycket standarddejt. Ge henne en upplevelse istället.

1. OK
2. OK
3. Skippa att bjuda på middag. Tag med er en filt och matsäck att kasta upp på någon fin plats istället. Ge henne en jordgubb, vindruva etc. att äta från din hand (orkar inte gå in på subkommunikationen i det, men just do it)
4. Lägg er och sola en stund. Reta henne med ett grässtrå eller nått för att busa lite och få igång kroppskontakt.
5. Busbrottas lite
6. Stryk henne i håret, titta henne i ögonen, moment of silence och kyss henne en kortare kyss som du avbryter först. Moment of silence och titta henne i ögonen. Mera kyssar.
7. Här hade jag personligen sagt något i stil med "Shit alltså, jag måste sluta nu, du gör mig kåt här" (vilket givetvis hade varit sant) och rullat lite åt sidan. Anledningen är helt enkelt för att bygga upp förförelsen och förspelet mer än att gå direkt för sex.
8. 9 gånger av 10 rullar hon efter och vill ha mer. Ge henne lite mer, men inte allt hon vill ha

9. NU har du en toppentjej :)

:Bugar:Bugar

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750
2an blir ju bara lyckad om du kör ordentligt.... :rolleyes::arsele

Haha, det ante mig att du skulle lägga någon liknande kommentar :D Aja, var ute en runda igår och övade med kusinen, han klagade då inte.. :tummenupp :näsblod

Han är säkert jätte gullig...men han verkar inte komma långt med de??!!

Ah, trodde man var inne om man skrev sånt till cheyer.. :va

Last edited:

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
Ah, trodde man var inne om man skrev sånt till cheyer.. :va[/QUOTE]

Beror ju på VEM som skriver det...:arsele

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Så, vad ska jag göra?
Hur elak ska jag vara? Mobba honom fullständigt?
Jäklas med honom och få honom att rodna?
Vara snäll och bara prata?
:D

*cyklar om 3 min*
Smart att fråga om dessa råd 3 min innan du cyklar iväg, hehe

Vad jag hoppas du gjorde var iaf om han kastar fram handen för att hälsa, skrattar till och säger "Kom här" och gav han en kram. :krama

Glöm inte att avlägga en dejtrapport här sen :tummenupp

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Sigh*
Vad ska man säga om den här tråden? Korvfest?

Kan slänga in 3 kul ot:grejer jag hörde i england som kan vara vägledande för vissa:
1. Kvinnor är dugliga när dom är under 15 och över 35.
2. Insest is the best, Putt the family to the test / insest är bäst, familjefest
3. Könssjukdomar är som pokemon, man är inte riktigt cool fören man har alla :tummenupp

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Smart att fråga om dessa råd 3 min innan du cyklar iväg, hehe

Vad jag hoppas du gjorde var iaf om han kastar fram handen för att hälsa, skrattar till och säger "Kom här" och gav han en kram. :krama

Glöm inte att avlägga en dejtrapport här sen :tummenupp

Den jävlen började fantamej snacka italienska med mig det första han gjorde!!! Jag blev så paff så jag visste inte vad jag skulle säga, och det höll i sig jääääkligt länge :rofl

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO