Dejting på SH

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hade kanske vågat mig på att fråga innan, men nu har jag ju badat i Tvedöra och visat upp mig i badbyxor, så nu skulle jag ju bara få ett stort "NEJ, ALDRIG I LIVET!" :lol

va glad att du slapp ha mina rosa adidas badbrallor, ahahahaa.....

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nöjer mig med att ha din handduk. :tummenupp

hhahaha ja har snart halva min garderob utspridd över hela skåne. svalan hade min bikini, du har min handduk, tusse har mina rosa badshorts. hahaha my god! NEJ, d är inte som det låter!! :D:D:D:D

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750
hhahaha ja har snart halva min garderob utspridd över hela skåne. svalan hade min bikini, du har min handduk, tusse har mina rosa badshorts. hahaha my god! NEJ, d är inte som det låter!! :D:D:D:D

Haha, Svalan med din bikini gav mig roligast bilder i mitt huvud.. :tuttar :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Haha, Svalan med din bikini gav mig roligast bilder i mitt huvud.. :tuttar :D

Och därför är jag glad jag bara har hennes handduk. :hihi

:lol

Du får säga till när du behöver den. :tummenupp

Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Nu är ju vi människor inte skapta för att ha EN livs kärlek genom livet...de finns de forskning på.:banana
Å ska man hålla reda på dig...ja då har man ju hamnat i helvetet!! :D
:krama:krama:krama:krama:krama

Men vad tråkig syn på kärleken. Jag är ju lite av en obotlig romantiker som tror på det där med en sann livslång kärlek.

Ehh, nej!

Jag käkar där:rolleyes:

Inte illa det heller! :tummenupp

Vad sulle kunna hända? ;)

Att jämställa en sambo med en mamma som städar/lagar mat/ect är det dödsstraff på ;)

Det var som sagt inte riktitg det jag gjorde, men men.

Det var ju en jävla tur :tungan

Just D!

Men hallå! Ska du para ihop mig med både Sidlinjen OCH Henriksson?! :näsblod

Är det så fel då!?

Men hallå...den där Sidlinjen är ju seg som sirap...händer ju ingenting!
Vi är ju färskvara jue!! :D
Så kom igen nu...testa Henriksson...så meddelar du mig resultatet...så noterar jag i forskningsprojektet!:banana

Så säger du bara för att få ha mig för dig själv. :arsele

Jag och sidlinjen ska ju faktiskt iväg till samma person idag! Det du! Det är inte helt illa! :hihi

Och vad ledde det till!?
Inte ett skit.

Nä det där måste vi korrigera, för mycket standarddejt. Ge henne en upplevelse istället.

1. OK
2. OK
3. Skippa att bjuda på middag. Tag med er en filt och matsäck att kasta upp på någon fin plats istället. Ge henne en jordgubb, vindruva etc. att äta från din hand (orkar inte gå in på subkommunikationen i det, men just do it)
4. Lägg er och sola en stund. Reta henne med ett grässtrå eller nått för att busa lite och få igång kroppskontakt.
5. Busbrottas lite
6. Stryk henne i håret, titta henne i ögonen, moment of silence och kyss henne en kortare kyss som du avbryter först. Moment of silence och titta henne i ögonen. Mera kyssar.
7. Här hade jag personligen sagt något i stil med "Shit alltså, jag måste sluta nu, du gör mig kåt här" (vilket givetvis hade varit sant) och rullat lite åt sidan. Anledningen är helt enkelt för att bygga upp förförelsen och förspelet mer än att gå direkt för sex.
8. 9 gånger av 10 rullar hon efter och vill ha mer. Ge henne lite mer, men inte allt hon vill ha

9. NU har du en toppentjej :)

Inte undra på att du är singel! :tungan

(sorry sidlinjen, jag hoppas du inte läser detta innan du åker :näsblod)

Läste det inte förrän nu. Undras om det hade hänt något annat om jag gjort det!? :va

HAHA...klart vi ska slå vad!!:D
Han är blyg...rätt tillbaka dragen...svårt å ta kontakt med tjejer..förutom när han sitter skyddad bakom ett tangentbord...hmmm
Jag tror på 1. :banana

Nå, vem var det som vann vadslagningen egentligen? Nyfiken är jag!
Känner mig säker när jag står här.

1. Hoppas det! Men bettar inga pengat på det
2. Spelar en hunka på att det inte blir italienska
3. How u doin ;)

1. Beror på hur man ser på det hela. Kan inte påstå att jag fick något trevligt välkomnande av fröken. Som tur var fanns det andra som var lite mer närgående. En viss Selma t.ex.
2. Jag PMar mitt kontonummer till dig.
3. Den kör jag bara på krogen!

Så, vad ska jag göra?
Hur elak ska jag vara? Mobba honom fullständigt?
Jäklas med honom och få honom att rodna?
Vara snäll och bara prata?
:D

Ja, inte var du pratglad iaf. Lite utfryst av dig kände jag mig.

Har massa knep ;) Men det är en lååånnggg lista...får vi ta privat tror jag...jag menar, du vill ju inte att alla ska sno dina knep sen liksom :D

Jo jo, vi vill också veta.

Så NÄ kan inte säga att det fungerade sötis...hihi Men ge inte upp!! DET är viktigt. Vill man ha nåt/nån får man kämpa för det. Detta gäller både killar o tjejer..:yoparty

Och helt plötsligt blir man stämplad som en stalker bara för att man inte ger upp efter första dissen. :huvet

Skit i dem som spelar svårtflirtad...det är inte värt det! Vem fan orkar med en massa jävla spel? jävla skit alltså...jag känner med dig.

Men, det är ju dem som är intressanta.

glass är gott. ;) tar vi nästa vecka för då är jag back in götet.

Lejonet & Björnen på trappan till teatern!? :krama

Den jävlen började fantamej snacka italienska med mig det första han gjorde!!! Jag blev så paff så jag visste inte vad jag skulle säga, och det höll i sig jääääkligt länge :rofl

Förlåt, jag trodde du ville det.
Tur att jag inte sa något mer i stil med, mi amore...

Det var alltså därför kvällen blev som den blev. Jag trodde nästan att ni var lite besvikna för att jag inte dök upp. :fattartil

Ankie.W

Gotland Ring nästa! :-D
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 K6
Men vad tråkig syn på kärleken. Jag är ju lite av en obotlig romantiker som tror på det där med en sann livslång kärlek.

Nu skrev jag ju inte att JAG tyckte så...utan de finns faktiskt forskning i ämnet! Så de så!
Å om jag trodde på livslång kärlek så skulle ju inte vi ha en chans!!:D

Å självklart hjärtat...så säger jag ju så för att få ha dig för mig själv...jag är väl inte korkad heller!:krama

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld

Inte illa det heller! :tummenupp

Det var som sagt inte riktitg det jag gjorde, men men.

Just D!

Är det så fel då!?

Så säger du bara för att få ha mig för dig själv. :arsele

Och vad ledde det till!?
Inte ett skit.

Inte undra på att du är singel! :tungan

Läste det inte förrän nu. Undras om det hade hänt något annat om jag gjort det!? :va

Nå, vem var det som vann vadslagningen egentligen? Nyfiken är jag!
Känner mig säker när jag står här.

1. Beror på hur man ser på det hela. Kan inte påstå att jag fick något trevligt välkomnande av fröken. Som tur var fanns det andra som var lite mer närgående. En viss Selma t.ex.
2. Jag PMar mitt kontonummer till dig.
3. Den kör jag bara på krogen!

Ja, inte var du pratglad iaf. Lite utfryst av dig kände jag mig.

Och helt plötsligt blir man stämplad som en stalker bara för att man inte ger upp efter första dissen. :huvet

Förlåt, jag trodde du ville det.
Tur att jag inte sa något mer i stil med, mi amore...

Det var alltså därför kvällen blev som den blev. Jag trodde nästan att ni var lite besvikna för att jag inte dök upp. :fattartil

Men jag kör ju inga spel så då är jag inte intressant då ;) och du får inget veta :D

Oj oj värsta dilemmat där juh...vet inte hur jag ska hjälpa dig...

mmm gott :D

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Nu skrev jag ju inte att JAG tyckte så...utan de finns faktiskt forskning i ämnet! Så de så!
Å om jag trodde på livslång kärlek så skulle ju inte vi ha en chans!!:D

Du skrev det, i.e. det är din åsikt! Nästan iaf.

Å självklart hjärtat...så säger jag ju så för att få ha dig för mig själv...jag är väl inte korkad heller!:krama

Jej, visste det. :banana

Jo det är svårt att hålla mig till en och jag skulle aldrig vänsterprassla, så singellivet passar mig perfekt just nu :tungan

Exakt!

Hade du spelat emot så givetvis, för sent nu Tiger.
Bra jobbat dock! :tummenupp

Du bettade här. Alltså är det ett giltigt vad oavsett om jag hunnit kontra på det eller ej. Hade jag inte dragit till med det jag nu sa hade jag givetvis betalat dig. :tungan

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO