Dejting på SH

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Det är inte bara skorna som är viktiga. Lika viktigt det är för er med en tjej som klär sig snyggt, tar hand om sitt utseende och som är trevlig, är det viktigt för oss också.

Man vill ju ha nån på sin egen nivå...( utseendemässigt samt personlighetsmässigt)

Kram o lycka till!

Det är ju det här jag hela tiden sagt. Utseendet är hur viktigt som helst. Varför hymla om det. Sedan att det inte är allt är ett senare problem.

För min egen del försöker jag klä mig vettigt, iaf för det mesta. Jag trivs iaf mycket bättre med mig själv när jag ser vettig ut, dvs. kläderna, skorna, håret m.m. är helt, rent och stiligt. Som tur är så är smaken som :arsele.

Samma folk!
Vart är alla trevliga dammer :va

Uppdaterat min profil , nu väller pm:en in :krama :D

Får man fråga vad du har uppdaterat den med?

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det är ju det här jag hela tiden sagt. Utseendet är hur viktigt som helst. Varför hymla om det. Sedan att det inte är allt är ett senare problem.

Själv brukar jag se det som så, om man ska krångla till det lite, att en tjej som kanske inte ser ut som en fotomodell, men har en fin och spännande insida, hon blir vacker! Det omvända gäller däremot aldrig: En ful insida kan aldrig kompenseras av en vacker utsida.

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Själv brukar jag se det som så, om man ska krångla till det lite, att en tjej som kanske inte ser ut som en fotomodell, men har en fin och spännande insida, hon blir vacker! Det omvända gäller däremot aldrig: En ful insida kan aldrig kompenseras av en vacker utsida.

Visa ord!
Men om utsidan är för gräslig/skrämmande är det sällan jag blir överdrivet intresserad av tjejen. Tyvärr missar jag kanske många fina tjejer på det här sättet men trots allt vill jag ha åtminstone lite ögongodis. ;)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Visa ord!
Men om utsidan är för gräslig/skrämmande är det sällan jag blir överdrivet intresserad av tjejen. Tyvärr missar jag kanske många fina tjejer på det här sättet men trots allt vill jag ha åtminstone lite ögongodis. ;)

Visst vill man ha ögongodis! Lyckligtvis har ju alla olika definitioner av vad ögongodis är. Eller som min fd sedan många år tillbaka sade: Det finns ett lock till varje kastrull. :)

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Visst vill man ha ögongodis! Lyckligtvis har ju alla olika definitioner av vad ögongodis är. Eller som min fd sedan många år tillbaka sade: Det finns ett lock till varje kastrull. :)

Tur är väl det. Tänk om du var tvungen att använda samma lock till samtliga kastruller. Blir lite svårt när man har en gryta puttrande samtidigt som riset skall kokas och chokladsåsen till desserten skall fixas. Hur går det!? Ett lock till tre kastruller!?

Visst är det trevligt att vi inte alltid har samma smak. Senast i helgen var jag till Halmstad/Tylösand med några vänner från Borås. Några tyckte att Jessica Simpson tösen var det snyggaste i lokalen medan några tyckte att hennes brunettkompis var bra mycket finare och någon annan gillade något helt annat.

Jag tror hårt på att det finns någon där ute för oss alla. :tungan

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Visst är det trevligt att vi inte alltid har samma smak. Senast i helgen var jag till Halmstad/Tylösand med några vänner från Borås. Några tyckte att Jessica Simpson tösen var det snyggaste i lokalen medan några tyckte att hennes brunettkompis var bra mycket finare och någon annan gillade något helt annat.

Jag tror hårt på att det finns någon där ute för oss alla. :tungan

Jag har slutat tro, men jag hoppas fortfarande. :)

Än så länge har jag inte stött på en tjej som kläckt ur sig att jag var ögongodis, så jag hoppas självklart på att jag får tid på mig att charma dem med min insida! Men eftersom jag är inte klassens clown, eller festens medelpunkt, utan lagom tystlåten (tills jag lärt känna personen bra) så har jag inte haft några större framgångar. :D

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Jag har slutat tro, men jag hoppas fortfarande. :)

Än så länge har jag inte stött på en tjej som kläckt ur sig att jag var ögongodis, så jag hoppas självklart på att jag får tid på mig att charma dem med min insida! Men eftersom jag är inte klassens clown, eller festens medelpunkt, utan lagom tystlåten (tills jag lärt känna personen bra) så har jag inte haft några större framgångar. :D

Bah, du skall nog se att det kommer lösa sig till slut. När du minst anar det. :hållertummarna

Själv har jag faktiskt, tro det eller ej, blivit överöst med komplimanger av en tjej. Enligt henne var jag sjukt snygg m.m. Visst såg hon också bra ut men jag kunde enkelt säga att jag inte var intresserad av henne då inte var min typ. Looks ain't everything!

Frågan nu lyder; Vars är flickorna?

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Själv har jag faktiskt, tro det eller ej, blivit överöst med komplimanger av en tjej. Enligt henne var jag sjukt snygg m.m. Visst såg hon också bra ut men jag kunde enkelt säga att jag inte var intresserad av henne då inte var min typ. Looks ain't everything!

Alltid kul med komplimanger! :tummenupp

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....

Så sant så:)

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Ah, så hemskt kanske det inte var.
Jo, jag hatar när min blyga sida kommer fram, så jag anser fortfarande att det var jättehemskt :D :rodnar :gnissla

Njae, det kanske inte hade varit så väldans smart. Verkar som att han har lite att lära sig. Tur att Pelle (?) var med. Tog det tio minuter extra för honom?
Jag hade säkert överlevt. Min kära bror var så vänlig att skaffa hem pepparspray till mig när han hörde jag skulle flytta till Landskrona så :D :rolleyes:
Vi får se. Det hela beror på när jag kommer ut på banan och hur många hål jag skall spela.
Just ja:tungan
Retas på du bara, gör det.
DET är något jag är duktigt på! ;)

Så jäkla rätt. :tummenupp

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

*trumvirvel*

Och förstaplatsen på floskeltoppen går till.....

EDIT: Fast det verkar ju funka... (otippat :rolleyes: )Så jag drar till med en floskel själv.

Allt som funkar är bra skit!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Feta människor är väl i alla fall äckliga, va? Finns inga lock till såna kastruller.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
*trumvirvel*

Och förstaplatsen på floskeltoppen går till.....

EDIT: Fast det verkar ju funka... (otippat :rolleyes: )Så jag drar till med en floskel själv.

Allt som funkar är bra skit!

Klart det är en floskel, men det gör den inte mindre sann för det. :tummenupp

Att den dessutom gav mig en förstaplats är bara grädde på moset. :hihi

Feta människor är väl i alla fall äckliga, va? Finns inga lock till såna kastruller.

För dem kanske det här fungerar bättre?

http://www.nettopool.se/poolskydd_std.html

Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Jo, jag hatar när min blyga sida kommer fram, så jag anser fortfarande att det var jättehemskt :D :rodnar :gnissla

Man skall bejaka sin blyghet inte gömma undan den. Förtrycker man den bara så kommer den med stor sannolikhet fram vid fel tillfälle. Vilket kan förstöra väldigt mycket.

Jag hade säkert överlevt. Min kära bror var så vänlig att skaffa hem pepparspray till mig när han hörde jag skulle flytta till Landskrona så :D :rolleyes:

Hade du den med dig då!? Hur som helst tycker jag inte att man skall lämna någon i ghettot helt ensam.

Det hela beror på hur vädret kommer vara också. Regnar blir det nog något annat.

DET är något jag är duktigt på! ;)

Jo tack, det har jag märkt, upplevt och känt.

Så jäkla rätt. :tummenupp

Hade jag sagt/skrivit det där hade ni bara skrattat och spytt galla över/på mig.

Klart det är en floskel, men det gör den inte mindre sann för det. :tummenupp

Att den dessutom gav mig en förstaplats är bara grädde på moset. :hihi

Smicker och komplimanger är sällan fel. Det är först när smöret bränns vid det börjar lukta lite illa. Lite samma sak här.

För dem kanske det här fungerar bättre?

http://www.nettopool.se/poolskydd_std.html

Nästan lite elakt! Men roligt på samma gång.

Tvinga ner dom i poolen och lägga på poolskyddet låter som en bra idé, ja.
Eutanasi är en underskattad present.

Eller inte!

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tvinga ner dom i poolen och lägga på poolskyddet låter som en bra idé, ja.
Eutanasi är en underskattad present.

Blir det inte lättare för dig att tvinga ner dem där, om du nu vill ge dem den underskattade presenten, jämfört med allt jobb du skulle få, för att istället tvinga ner dem i en liten kastrull och lägga locket på?

:rolleyes:

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...