vilse
Lite lätt vimsig ibland...
Min blyghet skall bort helt. Punkt. Hatar skitetMan skall bejaka sin blyghet inte gömma undan den. Förtrycker man den bara så kommer den med stor sannolikhet fram vid fel tillfälle. Vilket kan förstöra väldigt mycket.
Den är med så fort jag lämnar lägenheten och det är mörkt.Hade du den med dig då!? Hur som helst tycker jag inte att man skall lämna någon i ghettot helt ensam.
Här regnar det kan man väl säg Ser knappt grannhuset för allt vatten Och åskan är påvägDet hela beror på hur vädret kommer vara också. Regnar blir det nog något annat.
:rodnad. Bara att vänja sigJo tack, det har jag märkt, upplevt och känt.
Varför skulle vi gjort det?Hade jag sagt/skrivit det där hade ni bara skrattat och spytt galla över/på mig.
FuskMen vi måste ju åka lite hoj oxå...
Har ni väder så ni kan åka hoj idag? Här behöver man en båt för att kunna ta sig fram på vägarna snart... Satan med regn det kommer...
Mitt stora problem idag är om jag skall göra pannkakor nu, och äta dem till frukost. Eller om jag ska vänta och äta dem till lunch senare.
Sen har jag köpt grädde för att ha på dem, men jag kom just på att jag inte har någon elvisp Detta blir skiiiiiitbra