Dejting på SH

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Nänä! Du får honom mellan 11.37-12.04. Jag skall ha honom mellan 15.21-16.32.
Men om du tar dig till Borås på fredag kan du och jag eventuellt träffas där. :wiggle

Haha jag har nog den effekten på killar så att de gey ;) Borås på fredag. Sorry det blr smögen den helgen ;)

Ohhlala... :rodnar

Du.... Raggar du på min blivande hushållsassistent? :mad:

Hallå jag som hade gått runt och hoppats på dig som min hushållsassistent.!! Vad fan vad ska man göra för att få tag i en hemmaman som ser till att det alltid finns nyttig mat hemma och att huset är rent och fint. Jag drar in pengarna och han får betala mig sen på mitt sätt ;) haha

Last edited:

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Hallå jag som hade gått runt och hoppats på dig som min hushållsassistent.!! Vad fan vad ska man göra för att få tag i en hemmaman som ser till att det alltid finns nyttig mat hemma och att huset är rent och fint. Jag drar in pengarna och han får betala mig sen på mitt sätt ;) haha

Jag kan ta en provanställning på sex månader. Så får vi se hur det går... Betalar du hojåkandet med?

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Haha jag har nog den effekten på killar så att de gey ;) Borås på fredag. Sorry det blr smögen den helgen ;)

Du kan fara upp till Smögen på lördag morgon. Jag skall vidare från Borås vid 0500, senast, på lördag.

Om du skall försörja mig hoppas jag att du tjänar sexsiffrigt. Jag är dyr i drift. Gör du det har jag inga som helst problem att flytta tillbaka till Gôtet.

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Du kan fara upp till Smögen på lördag morgon. Jag skall vidare från Borås vid 0500, senast, på lördag.

Om du skall försörja mig hoppas jag att du tjänar sexsiffrigt. Jag är dyr i drift. Gör du det har jag inga som helst problem att flytta tillbaka till Gôtet.

Haha ni killar har ju fa högre krav än vi kvinnor ;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
av 40tusen användare finns här bara 1 snygg kille, what d fuck e detta!`? var e alla dudes? :va:confused::död:glömdet

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Jag fick förresten ett kärleksbrev för någon dag sedan som jag bara måste dela med mig av :D
Har ni några tips till grabben? ;)

Har hört att du vill åka bakpå, vill du värma mig?? Jag är totalt livsfarlig att åka på, men fryser allt som oftast.. Har hört att man ska ha er där bak för att bli varm!!
Jag är en omogen pågaspoling, men det gör väl inget??

Last edited:

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
En hemmafru har ju allt egentligen, för mer än ett par timmars "jobb" om dagen finns det inte hemma. Sen har man massa tid till att träna, köra hoj, umgås med vänner o.s.v innan "kärringen" kommer hem och vill ha sex.. jobbigt läge liksom =)

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Jag fick förresten ett kärleksbrev för någon dag sedan som jag bara måste dela med mig av :D
Har ni några tips till grabben? ;)

Var det där så snällt egentligen!? Ah, kom precis på att du är lite elak lite för ofta.
Tänk dig hur mycket mod det har krävts för Nisse att få iväg det där och nu hånar du honom. Skärpning Vilse. Tänk om han har en jätteskön bönpall och ni passar perfekt ihop.
Gör om gör rätt!

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
av 40tusen användare finns här bara 1 snygg kille, what d fuck e detta!`? var e alla dudes? :va:confused::död:glömdet

Ute på vägarna och gasar (som jag). Inte inne på ":liggaH" tråden. :tummenupp Just nu är jag ett undantag eftersom jag är på jobbet. :brynad

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ute på vägarna och gasar (som jag). Inte inne på ":liggaH" tråden. :tummenupp Just nu är jag ett undantag eftersom jag är på jobbet. :brynad

ja men nån gång måste det regna ju! :D

är så grymt trött och ännu värre uttråkad, nu vill ja ha semester. :(

Jo, jag håller med dig, det är bara jag som håller måttet!

så klart!! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar