Förlåt, killarna har börjat ragga på transan.
Rätt ska vara rätt!
Förlåt, killarna har börjat ragga på transan.
Nänä! Du får honom mellan 11.37-12.04. Jag skall ha honom mellan 15.21-16.32.
Men om du tar dig till Borås på fredag kan du och jag eventuellt träffas där.
Ohhlala...
Du.... Raggar du på min blivande hushållsassistent?
Hallå jag som hade gått runt och hoppats på dig som min hushållsassistent.!! Vad fan vad ska man göra för att få tag i en hemmaman som ser till att det alltid finns nyttig mat hemma och att huset är rent och fint. Jag drar in pengarna och han får betala mig sen på mitt sätt haha
Haha jag har nog den effekten på killar så att de gey Borås på fredag. Sorry det blr smögen den helgen
Hallå jag som hade gått runt och hoppats på dig som min hushållsassistent.!! Vad fan vad ska man göra för att få tag i en hemmaman som ser till att det alltid finns nyttig mat hemma och att huset är rent och fint. Jag drar in pengarna och han får betala mig sen på mitt sätt haha
Du kan fara upp till Smögen på lördag morgon. Jag skall vidare från Borås vid 0500, senast, på lördag.
Om du skall försörja mig hoppas jag att du tjänar sexsiffrigt. Jag är dyr i drift. Gör du det har jag inga som helst problem att flytta tillbaka till Gôtet.
Haha ni killar har ju fa högre krav än vi kvinnor
Haha ni killar har ju fa högre krav än vi kvinnor
av 40tusen användare finns här bara 1 snygg kille, what d fuck e detta!`? var e alla dudes?
av 40tusen användare finns här bara 1 snygg kille, what d fuck e detta!`? var e alla dudes?
Jo, jag håller med dig, det är bara jag som håller måttet!
Har hört att du vill åka bakpå, vill du värma mig?? Jag är totalt livsfarlig att åka på, men fryser allt som oftast.. Har hört att man ska ha er där bak för att bli varm!!
Jag är en omogen pågaspoling, men det gör väl inget??
Jag fick förresten ett kärleksbrev för någon dag sedan som jag bara måste dela med mig av
Har ni några tips till grabben?
Ute på vägarna och gasar (som jag). Inte inne på ":liggaH" tråden. Just nu är jag ett undantag eftersom jag är på jobbet.
Jo, jag håller med dig, det är bara jag som håller måttet!
ja men nån gång måste det regna ju!
är så grymt trött och ännu värre uttråkad, nu vill ja ha semester.
så klart!!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|