Dejting på SH

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
men det är inget fel i att söka den stora kärleken heller :tummenupp

Du bettade här. Alltså är det ett giltigt vad oavsett om jag hunnit kontra på det eller ej. Hade jag inte dragit till med det jag nu sa hade jag givetvis betalat dig. :tungan
Men det var ju vilse som faktiskt ställde oddsen som bookie. Du var ju bara en spelare i bettingen, så antar att jag är skyldig henne pengarna... som hon kan hämta hemma hos mig, antingen i en flaska rosévin eller i 50-öringar :D

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
det var helt rätt...vi tjejer är svaga för smicker ;)

Jag kommer med komplimanger och smicker till de som gjort sig förtjänta av det. Kan inte påstå annat än att du verkligen förtjänar det. :krama

Tolkar det som att du ger mig grönt ljus för att fortsätta med sökandet. Tack!

Men det var ju vilse som faktiskt ställde oddsen som bookie. Du var ju bara en spelare i bettingen, så antar att jag är skyldig henne pengarna... som hon kan hämta hemma hos mig, antingen i en flaska rosévin eller i 50-öringar :D

En flaska rosé för 100kr!? Lite bättre kan du hoppas jag. Själv råkade jag köpa två flaskor rött för 700kr i tisdags och jag dricker inte ens vin själv.

Last edited:

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Men vad tråkig syn på kärleken. Jag är ju lite av en obotlig romantiker som tror på det där med en sann livslång kärlek.
Det är inte många som tror på det längre. + poäng till dig för det!

Är det så fel då!?
Kanske inte egentligen. Det är inte helt fel att få två killar tilldelade sig. Och ser de dessutom bra ut så är jag inte den som tackar nej :D :rodnar :näsblod

Och vad ledde det till!?
Inte ett skit.
:rodnar

Läste det inte förrän nu. Undras om det hade hänt något annat om jag gjort det!? :va
Nå, vem var det som vann vadslagningen egentligen? Nyfiken är jag!
Känner mig säker när jag står här.
Ja, jag förlorade den så mycket man bara kan förlora :gnissla

1. Beror på hur man ser på det hela. Kan inte påstå att jag fick något trevligt välkomnande av fröken. Som tur var fanns det andra som var lite mer närgående. En viss Selma t.ex.
2. Jag PMar mitt kontonummer till dig.
3. Den kör jag bara på krogen!
Ja, inte var du pratglad iaf. Lite utfryst av dig kände jag mig.
Förlåt. Jag blev så paff så jag kom av mig helt. :rodnar
Kan jag skylla på att min blygsel kommer tillbaka vid sådana tillfället? :näsblod

Förlåt, jag trodde du ville det.
Tur att jag inte sa något mer i stil med, mi amore...
Då hade jag väl fortfarande suttit där i fullständig chock :rofl

Gillar tyvärr inte rosévin, vanligt rött skall det vara :D
Jag förlorade ju också vadet, vem fan betalar jag till? Mig själv?:confused:

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
En flaska rosé för 100kr!? Lite bättre kan du hoppas jag. Själv råkade jag köpa två flaskor rött för 700kr i tisdags och jag dricker inte ens vin själv.
Alltså, vad en vinflaska kostar spelar ingen som helst roll om du ska bjuda på det till en tjej (om hon inte är en stureplans-golddigger, men då vill du ändå inte ha henne). Vi karlar fungerar däremot annorlunda. Vi vill veta priset, för en dyr whiskey är en fin whiskey, end of story.

Vad tror du själv en tjej gillar mest när du bjuder henne på vin?:

1. Du berättar att du köpt en limited edition rödvin som kostar 2000 kr flaskan som ni just öppnat. Skål tjejen!

2. Du berättar om när du var till Frankrike med familjen som grabb, besökte en vingård och fick hjälpa till att trampa druvor. Så där stod ni, mamma, pappa, du och en skruttig gammal gumma i armkrok och hur ni än trampade så skrek hon på er på franska som ingen förstod. Ju mer ni skrattade desto mer skrek hon. Så nu köper du bara vin från den vingården för att det påminner dig om den roliga sommaren med familjen i Frankrike. Skål tjejen!

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Det är inte många som tror på det längre. + poäng till dig för det!

Tyvärr verkar det som så. Tack för poängen. Den uppskattas.

Kanske inte egentligen. Det är inte helt fel att få två killar tilldelade sig. Och ser de dessutom bra ut så är jag inte den som tackar nej :D :rodnar :näsblod

Vilken tur att det bara är en av oss som ser bra ut då! :D

Ja, jag förlorade den så mycket man bara kan förlora :gnissla

Gjorde du verkligen det!?

Förlåt. Jag blev så paff så jag kom av mig helt. :rodnar
Kan jag skylla på att min blygsel kommer tillbaka vid sådana tillfället? :näsblod

Visst, om det känns bra. :)

Då hade jag väl fortfarande suttit där i fullständig chock :rofl

Vilken tur att jag inte gjorde det då. Wilcan kanske hade blivit lite ledsen då. ;)

Gillar tyvärr inte rosévin, vanligt rött skall det vara :D
Jag förlorade ju också vadet, vem fan betalar jag till? Mig själv?:confused:

Du kan betala till mig. :arsele

Alltså, vad en vinflaska kostar spelar ingen som helst roll om du ska bjuda på det till en tjej (om hon inte är en stureplans-golddigger, men då vill du ändå inte ha henne). Vi karlar fungerar däremot annorlunda. Vi vill veta priset, för en dyr whiskey är en fin whiskey, end of story.

1. Du berättar att du köpt en limited edition rödvin som kostar 2000 kr flaskan som ni just öppnat. Skål tjejen!

2. Du berättar om när du var till Frankrike med familjen som grabb, besökte en vingård och fick hjälpa till att trampa druvor. Så där stod ni, mamma, pappa, du och en skruttig gammal gumma i armkrok och hur ni än trampade så skrek hon på er på franska som ingen förstod. Ju mer ni skrattade desto mer skrek hon. Så nu köper du bara vin från den vingården för att det påminner dig om den roliga sommaren med familjen i Frankrike. Skål tjejen!

Ja ja ja! Inte priset på skiten som gör skillnaden. Dock får du oftast vad du betalar för. Visst finns det riktigt bra viner kring hundringen, har jag hört, men jag kan nog lova dig att det jag köpte var riktigt fina grejer. Hoppas jag!

Bara för att du har trevliga kopplingar till ett vin tycker iaf inte jag att det är värt att köpa det varenda gång, särskilt om det spakar ruttet piss. Men visst är de sentimentala väldigt värdefullt.

vilse

Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Råkade?? Och varför så dyrt vin när du inte dricker det själv? Present eller ska det stå och se fint ut i hyllan där hemma? ;)

Ett vin som kostat 2000 kr hade jag inte vågat dricka av :näsblod
Och sen vetetusan om jag velat ha en bild i huvudet av honom trampandes sönder vindruvorn var gång jag smakade vinet...

Vilken tur att det bara är en av oss som ser bra ut då! :D
:D Elaking

Gjorde du verkligen det!?
Jag satsade ju på att du bara skulle komma fram och hälsa, utan italienska.

Visst, om det känns bra. :)
Nej, det gör det inte. Jag skäms fortfarnade :rodnar

Vilken tur att jag inte gjorde det då. Wilcan kanske hade blivit lite ledsen då. ;)
Jag tror han blivit glad, då hade han sluppit köra mig till Landskrona:rolleyes:

Du kan betala till mig. :arsele
Hur? :angel:

Ja ja ja! Inte priset på skiten som gör skillnaden. Dock får du oftast vad du betalar för. Visst finns det riktigt bra viner kring hundringen, har jag hört, men jag kan nog lova dig att det jag köpte var riktigt fina grejer. Hoppas jag!
Det finns visst goda viner runt 70-100 kr! :tungan Gäller bara att veta vilka ;)

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Ja jag ska inte argumentera för vilka viner som är bra och inte.
Jag är mer en öl-fantast som har en förkärlek till Belgiska skönheter och ales:fyllisar

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Råkade?? Och varför så dyrt vin när du inte dricker det själv? Present eller ska det stå och se fint ut i hyllan där hemma? ;)

Dessa två var till en vän. Funderar dock på att köpa hem det dyrare av dem som start på min vinkällare. :dummer

Varför det!? Tänkt om det kanske var Henriksson som jag menade!

Jag satsade ju på att du bara skulle komma fram och hälsa, utan italienska.

Alltid gör jag fel på något vänster. :huvet

Nej, det gör det inte. Jag skäms fortfarnade :rodnar

Skämmes på dig lilla flicka! :ajjabajja

Jag tror han blivit glad, då hade han sluppit köra mig till Landskrona:rolleyes:

Har en känsla av att det inte var så hemskt jobbigt för honom.

Det kan vi nog lösa ganska smidigt på något sätt. Kanelbullar kanske!?

Det finns visst goda viner runt 70-100 kr! :tungan Gäller bara att veta vilka ;)

Om du läser det jag skrev en gång till så får du se att jag skrev att det finns riktigt bra viner kring hundringen. Här inkluderar jag dem som ligger i intervallet 70-100kr också.

Ja jag ska inte argumentera för vilka viner som är bra och inte.
Jag är mer en öl-fantast som har en förkärlek till Belgiska skönheter och ales:fyllisar

Typiskt manligt! Förresten, har belgarna ale över huvudtaget?

vilse

Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Dessa två var till en vän. Funderar dock på att köpa hem det dyrare av dem som start på min vinkällare. :dummer
Vinkällare när man inte dricker vin.... Tja, varför inte? :D
Varför det!? Tänkt om det kanske var Henriksson som jag menade!
Med tanke på att du säger du har bra självförtroende så tror jag inte det :tungan

Alltid gör jag fel på något vänster. :huvet
Nej nej, du gjorde rätt. Jag gjorde fel :krama

Skämmes på dig lilla flicka! :ajjabajja
Jepp :rodnar:rodnar:rodnar

Har en känsla av att det inte var så hemskt jobbigt för honom.
Åå jo, han hade satt mig på tåget om inte pelle (?) rykt in och tyckt att man inte lämnar en stackars liten försvarslös flicka vid en tågstation mitt i natten när hon skall till hemska Landskrona :D

Det kan vi nog lösa ganska smidigt på något sätt. Kanelbullar kanske!?
Pannkakor kl 13 imorgon? ;)

Nu ska jag nog till bjärred, och sen mot stranden! :banana:banana

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Sideline: Gott vin måste inte vara dyrt... och dyrt vin måste inte vara gott... därav det härliga med vinvärlden att man måste läsa, smaka och sätta sig in i dryckerna för att hitta guldkornen.

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Vinkällare när man inte dricker vin.... Tja, varför inte? :D

Är man konstig så är man. Det känns bara som en trevlig sak att ha. Inte helt fel att kunna plocka fram ett trevligt vin att bjuda på när man får gäster heller.

Med tanke på att du säger du har bra självförtroende så tror jag inte det :tungan

Touché! Iofs har jag ingen större aning om hur Henriksson ser ut. Han är säkert skitsnygg. Jag vet att vissa tjejer tycker att jag åtminstone är söt, vissa tycker till och med att jag ser riktigt bra ut. Sedan finns det tyvärr dem som tycker jag ser ut som en påse skit, exempelvis Money.

Nej nej, du gjorde rätt. Jag gjorde fel :krama

Puh, vilken lättnad. :krama

Ah, så hemskt kanske det inte var.

Åå jo, han hade satt mig på tåget om inte pelle (?) rykt in och tyckt att man inte lämnar en stackars liten försvarslös flicka vid en tågstation mitt i natten när hon skall till hemska Landskrona :D

Njae, det kanske inte hade varit så väldans smart. Verkar som att han har lite att lära sig. Tur att Pelle (?) var med. Tog det tio minuter extra för honom?

Pannkakor kl 13 imorgon? ;)

Vi får se. Det hela beror på när jag kommer ut på banan och hur många hål jag skall spela.

Nu ska jag nog till bjärred, och sen mot stranden! :banana:banana

Retas på du bara, gör det.

Sideline: Gott vin måste inte vara dyrt... och dyrt vin måste inte vara gott... därav det härliga med vinvärlden att man måste läsa, smaka och sätta sig in i dryckerna för att hitta guldkornen.

Så sant så sant. Nu var det två bra viner jag fick med mig, hoppas jag. Om inte annat lär jag få veta det snart.

Ska inte highjacka dejtingtråden för mycket, men ja, Duvel är en välkänd blonde ale.... som man inte ska dricka för många av ;)

Är det inte den som skummar så stört mycket!?

p.s. Är eventuellt ledig ikväll! d.s.

Last edited:

Ossman

Den förlorade brodern
Gick med
16 Aug 2003
Hoj
Ducati Monster 796 -12
Hur många gånger har du fått höra det? Om det är allt för många så kanske du borde byta skor?
:rolleyes:

Inga, men de kanske bara inte säger något. :gnissla

Innan jag läste den här tråden så hade jag ingen aning om hur viktiga skorna är för det fagrare könet. Man blir lite visare för varje sida. :Bugar

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Inga, men de kanske bara inte säger något. :gnissla

Innan jag läste den här tråden så hade jag ingen aning om hur viktiga skorna är för det fagrare könet. Man blir lite visare för varje sida. :Bugar

Det är inte bara skorna som är viktiga. Lika viktigt det är för er med en tjej som klär sig snyggt, tar hand om sitt utseende och som är trevlig, är det viktigt för oss också.

Man vill ju ha nån på sin egen nivå...( utseendemässigt samt personlighetsmässigt)

Kram o lycka till!

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...