Chrille skrev:
Nämen för fan Capi. Är du säker på att du har valt rätt köns-symbol under ditt username??

Det här börjar kännas som när tjejen har bestämt sig för att vi ska gräla och jag har inte en chans att komma undan. "Det var det jag sa men det var inte det jag menade...."
Många av oss som väsnas i den här tråden skämtar gärna vitt och brett men du kan inte förvänta dig att vi ska veta från dag till dag vad du menar idag

Igår var det j-a liv för att vi var oseriösa och osakliga och idag tar vi det på för stort allvar??
Det här är inte lätt.
Lol, ingenting jag säger är värt att ta på allvar. Trodde faktiskt inte att det skulle spåra ur när jag startade tråden. capi = blåögd

Det är fan inte lätt, håller med dig, en del vill ha mera humor och lättsamhet, andra vill ha en seriös debatt. Vet inte riktigt vad jag själv vill ha

.
En hälsosam blandning av båda? Lite förvirring har ingen dött av, gammalt djungelordspråk. Inte heller ha någon dött av lite sarkastiska kommentarer

. Kom att tänka på att jag faktiskt avsluta mitt första inlägg i tråden med: Let the Flames begin.... eller nåt sånt. Som man bäddar.....
Jag tycker att det har varit kul att läsa alla responser, även eller kanske framförallt från de som inte alls håller med mig ens en gnutta i mina seriösaste inlägg. Jag gillar att argumentera (No shit sherlock...), även om jag som de flesta ibland faller ner i "låt-mig-öva-på-min-dryghet"-hålet. Det har ju hänt ett par gånger i tråden att jag har varit tvungen att upprepa mig ett par gånger vilket är lite strävt. Till slut ledde det till att jag ändrade min signatur.

Naturligtvis bad jag till viss del om luddigheter med formuleringen på min poll.
Har ju faktiskt också begravt alla former av stridsyxor i ett par inlägg när det har hettat till.
Ha det gött alles.
ps. win, or die trying...

ds