KGK
1200
Vad är det som är sjukt med den där? Dålig var den ju, men knappast sjuk.
är det filmen eller trailern som är dålig? den har ju premiär idag?
Vad är det som är sjukt med den där? Dålig var den ju, men knappast sjuk.
en HD site så som ???
ja jag fiskar invite
Såg den för nån månad sen, helt ok. Ska visst ha biopremiär här i Sverige 4 dec.
är det filmen eller trailern som är dålig? den har ju premiär idag?
Läste era inlägg när dom var nya och fick för mig att jag redan sett den och att den var het kass.. Dock måste jag tänkt på nån annan nyligen släppt mujahideen-war-movie! Såg den precis och frågan är om det inte är en av de bästa krigsfilmerna på bra länge?
Ähh, den med Leonardo var ju mycket bättre än denna.
Body of Lies? Den går väl inte riktigt att kalla en krigsrulle på samma sätt som The Hurt Locker. Det var mer en normal amerikansk action-thriller.Ähh, den med Leonardo var ju mycket bättre än denna.
Jag gissar på att det är Taking Chance med Kevin Bacon du menar? Har inte sett den själv så jag kan inte uttala mig om filmen.Lätt den sämsta film jag har sett i år. Huvudrollsinnehavaren är en sån jag alltid glömmer namnet på, b-skådis som spelade in den där "osynlige mannen"-filmerna.
Jag gissar på att det är Taking Chance med Kevin Bacon du menar? Har inte sett den själv så jag kan inte uttala mig om filmen.
den har jag redan kollat på tyckte inte den var värst bra faktiskt...
Jag håller absolut med. Stod ut i en timme sedan stängde jag av skiten.den har jag redan kollat på tyckte inte den var värst bra faktiskt...
Jag håller absolut med. Stod ut i en timme sedan stängde jag av skiten.
Både den och Mumintrollet är mer spännande och mindre hjärndöda.då ska ni passa på att hyra 'barnen från frostmofjällen' till helgen...
Både den och Mumintrollet är mer spännande och mindre hjärndöda.
Det är filmen som är dålig. Den handlar om tunga fotsteg och en dörr som rör sig.
District 9 är skit konstig coola effekter men den filmas som en dokumentär i början, sen blir de mer action film i slutet med coola alien vapen ;D
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|