Syrrans polares mormor berättade en sak som fick mig skakis iaf.
Hon åkte in akut till sjukhuset i över 41 grader feber, och det var ovisst om hon skulle klara sig,
När hon låg där inne på gränsen till död så kom det in en manlig undersköterska och presenterade sig (kommer inte ihåg namnet) Han var i 25 års åldern med långt blont hår och frågade hur det var med henne, och sa att jag ska hjälpa dig.
Så kröp han ner i sängen bakom henne (hon låg på sidan) och hon blev chockad och sa va håller du på med, och försökte vända sig om men det gick inte, så blev det svalare och hon tuppa av,
dagen efter när hon vaknade var feberfri,
När hon sen blev utskriven så frågade hon en annan undersköterska om vart killen som hjälpt henne var för hon ville tacka honnom,
Då svarade hon att dom inte har någon manlig undersköterska på avdelningen
men hon undrade hur han såg ut (kanske var från någon annan avdelning)
Så berättade hon om honnom och sa vad han hette och undersköterskan blev helt tyst och svarade att, Det var en ung kille som omkom i en mc olycka som hette och såg ut som du beskrev, som låg i sängen du hadde för några månader sedan men gick tyvärr bort
jag hade ju fått hjärtatack om det hänt mig
Nu var det många år sedan jag hörde historien så det kanske har blivit något fel nånstans, men om någon motsätter sig så kan jag höra med henne igen,
Ska också tillägga att tanten kan se spöken (tydligen inte alla som kan)
finns mer historier