tycker bara att det va en ljölig kopia av r6 och r1an. liknar mer Honda CBR jävligt klen och tanig. men iåf man ska inte säga nått förren man har sett den i verkligheten... pöss
Jo jag jämförde måttena på den och den är faktiskt snarlik, mindre på en del punkter tom.3172490lite i stil med CBR, men fetare däck och kanske resten inte är CBR storlek heller![]()
Jo jag jämförde måttena på den och den är faktiskt snarlik, mindre på en del punkter tom.
Yamaha3172619vad för mått undrar jag?
men däcken är väl iaf "fetare"?
Jag har lite funderingar över alla 4-taktar-125or.
Jag vet inte alls om jag har en aning rätt nu men jag har bara tänkt lite på saken.
Om vi tar alla supersport rad4or som ligger på 100-115hästar, och varje cylinder ligger på 150cc och 25-28hk ungefär, hur svårt kan det då vara för tillverkarna att göra en 125cc 4-taktsmotor med åtminstone 20hk?
Eller vad tror ni?
Var tror du? Tänk nu efter riiiiiiktigt riiktigt noga...3194827Ställer samma fråga? någon som vet när man kan köpa dom? inte hittat något ställe än?
Var tror du? Tänk nu efter riiiiiiktigt riiktigt noga...
En Yamaha-återförsäljare! Sedär, inte så svårt va!?
Fyfan!
Om dom finns i butik eller inte kan jag ju inte svara på..3194898Så de finns redan där då? Tänkte på att det var så nya. bor nära ett yamaha-center får la åka och kolla... Ursäkta mig för min dumhet herr smarto
Döhh.. Du vet miljön. Det är duktigt hårda regler. Svårt att få 2-takt godkänt.3194927vad är de som är så jävla svårt att förstå? det skall inte sitta cykeldäck på en motorcykel. släng på ett par 160/130 lr nåt å en 2t så har du årets fetaste hoj.
men icke. deras mål är att bygga så svaga och fula hojar som möjligt numera.
Döhh.. Du vet miljön. Det är duktigt hårda regler. Svårt att få 2-takt godkänt.
Så de finns redan där då? Tänkte på att det var så nya. bor nära ett yamaha-center får la åka och kolla... Ursäkta mig för min dumhet herr smarto
Jag vet, jag äger dom totalt.3195582haha![]()
Om dom finns i butik eller inte kan jag ju inte svara på..
Men jag vet att du inte hittar den hos Suzuki-handlaren i alla fall.
Och ja, jag är faktiskt jävligt smart. I alla fall smartare än vissa andra här.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |