Nu nere på 42ms bryttid. Tycker ändå att den rycker lite. Testat mellan 7-14kg på switchen. Växlar relativt mjukt om jag inte gasar precis fullt.
Nån annan som kör Cordona PQ8 på sin CBR1000 -08/09 ???
Tack roffe! Står det något mer? Tex ska man skruva ut den andra lilla insex skruven? Har försökt lite olika varianter med varierande resultat..
Nu sitter jag ju i södra hamn i Piteå ombord på brorsans båt, men jag drog in dom så långt det gick för att stången precis skulle gå att rubba. Jag kan dra en PDF av manualen och lägga in en länk när jag kommer hem. OK?
Lite hjälp hade varit trevligt
Har en R1 -07 utan PC finns det någon qs man kan montera utan att sätta PC? tacksam för hjälp för fick pris med PC på yamaha center på 17000 med mappning och det är bara QS jag vill ha så det kändes dyrt
Jag kör med http://www.dwe.se/ på min R1 07, funkar hur bra som helst! Bryter på spridarna!
Hej.
Finns flera olika alternativ. De jag kommer på just för tillfället är antingen Cordonas QS som Greven säljer. Där köper du en brytare du monterar på spaken och en killbox du kopplar till kabelhärvan. Sen finns det Translogic som Spoonvalley racing säljer. Fungerar på samma sätt vad jag förstått.
/A
Sticker ut hakan lite nu men... Ja, de ska fungera båda två på originalstammen.Tack såg att jag skrivit på fel forum bara min är gathoj och ingen racing hoj men funkar även Cordonas grejjor med orginal kabelstam? någon som vet om HMs funkar på orginal kabelstam för vad jag kan utläsa så behövs ingen PC till den heller
Tack såg att jag skrivit på fel forum bara min är gathoj och ingen racing hoj men funkar även Cordonas grejjor med orginal kabelstam? någon som vet om HMs funkar på orginal kabelstam för vad jag kan utläsa så behövs ingen PC till den heller
Hej undrar om någon kan hjälpa mig har köpt en cordona quikshift och hittar inte tändningsström som den skall ha har provat med bränslepump och att koppla den på parkeringljus har någon förslag för får inte det att funka tack på förhand
Monterade en tjuv på plusen till lamdasonden och det verkar funka än så länge... Har bara torrkört i garaget.
Vad är det som gör att man inte kan konstant ström på den ?
Har själv monterat på R1 07 och jag förstår inte riktigt din fråga? Cordona PQ8 plockar +12v direkt från spolarna med plug and play kontakter.
Vad är det som gör att man inte kan konstant ström på den ?
Jo det gör min med men strain gaugen ska oxå ha ström och den har separat kabel
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |