FettSnok
96% enligt läkaren
Varför kastar sig alla hejdlöst ut i mittgången så fort bälteslampan slocknat i flygplanet efter landning?
Varför kastar sig alla hejdlöst ut i mittgången så fort bälteslampan slocknat i flygplanet efter landning?
Varför står folk och köar utanför en nyöppnad elgiganten-affär...tydligen har det köats hela dagen utanför affärn' i Västerås - delas det ut blåsjobb med varannan platt-tv?
Eller finns det helt enkelt så mycket WT-folk?
slänger in en massa katter i ett rum med matskålar innehållandes olika fabrikat?
Och som sen rusar till bagagebandet för att vänta ännu en gång...
Fågeldjur? Ett jävla kacklande är det på dem iafVilken kategori av tvåbenta djur hamnar kvinnor under egentligen? För människor är de adsolut inte!
Och som sen rusar till bagagebandet för att vänta ännu en gång...
Du har väl köpt GB?
Oh hatar sånt! Beroende på vart jag sitter (oftast vid fönster och framför vingarna) så sitter jag lugnt kvar med musik i öronen, när det knapp är några kvar går jag ut. Kul sen att se alla stått och väntat på bagaget sedan en annan kom ur planet.Varför kastar sig alla hejdlöst ut i mittgången så fort bälteslampan slocknat i flygplanet efter landning?
DET vill jag också ha en utförlig beskrivning av. Har justerat och haft mig mha manualen, men inte fan får jag det att bli bra ändå.
HanneZ kunde inte skrivit det bättre...
Jag har två svar.
Skillnaden mellan V75 och V65 är att V65 består av 6 lopp, V75 av 7.
Hjortpappan kallas för hjorttjur.
Fågeldjur? Ett jävla kacklande är det på dem iaf
Bra svar! Men med tanke på deras beteende måste dem hamna under nått slags rovdjur, för deras hjärna kan ju inte vara mer än 1cm centimeter stor och de verkar hugga på allt som rör sig!
Haj? Köttätande växt?
Klart! Finns det annan?
Det står att du skickade inlägget 19:17.
varför sköljer man munnen efter man borstat tänderna?
Du kan lämna in några fina druvor till UPSC så mikropropagerar dom fram några druvplantor åt dej.På senaste tiden har jag käkat massor med vindruvor (ICA har kört kampanj och jag föll för den)
Jag har ätit så pass mycket vindruvor att tanken på odling har slagit mig, inte att odla själv då, men hur den går till.
Druvorna är nämligen av den kärnfria sorten, hur fan sår man såna?
Att man kan ta kärnan från vanliga druvor och pilla ner i mammas blomkrukor och det kommer upp någon form av växt provade man ju redan som barn, men hur gör man om druvorna är kärnfria?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|