Problemet är att man sällan får sånt!
Killarna på reservdelar på Ava och dom som säljer kläder på Mc-Varuhuset är perfekta, dom ställer upp, alltid glada å trevliga, och bryr sig inte så mycket om klockan hann bli fem över sex, bara kunden är nöjd!
Men jag va på Ava och kollade på hojar, och en säljare ville kränga på mig nått, men jag sa att jag inte hade råd. Då började han tjafsa om att i Tyskland var det mycket dyrare att äga hoj än här, så jag hade inget att klaga över, han tyckte att det var fullgod anledning för mig å köpa en spretans litersgixxer
Eller på numera konkade Mc-Poolen, jag och SwedB var där och kollade på en komplett utrustning, men 17:59 så avbröt säljarn mitt i sin egen mening å kastade ut oss!
Dan efter åkte vi till Mc-Varuhuset och vi kom lite sent, kvart, tjugo i sex kanske. Men tjejen som tog hand om oss hade inte bråttom hem, så hon hjälpte oss fram till halv sju!
Hon avslutade tom med att hon var ledsen, men inget dom hade passade perfekt! Hon "tvingade" inte på oss något, bara för att! Sen dess har jag köpt varenda skinnställ, hjälm mm där