Macho Woman skrev:Jo, jag lever i samma cistern av skit. Kompisar med Eurosport värderas högt.
Jag köpte en Robert box igår med en liten bordsantenn. Allt för att kunna kasta ut UPC och in mé Eurosport / Rossi..
Macho Woman skrev:Jo, jag lever i samma cistern av skit. Kompisar med Eurosport värderas högt.
Hansen skrev:Jag köpte en Robert box igår med en liten bordsantenn. Allt för att kunna kasta ut UPC och in mé Eurosport / Rossi..
oFFkeFF skrev:Hojta till om det funkar bra.
Jag går i samma funderingar, men är lite skraj eftersom det inte ska funka så bra med bordsantenn lite beroende på var man bor i stockholm..
oFFkeFF skrev:Hojta till om det funkar bra.
Jag går i samma funderingar, men är lite skraj eftersom det inte ska funka så bra med bordsantenn lite beroende på var man bor i stockholm..
Hansen skrev:Tipset var att om du får in vanliga 4'an med en bordsantenn (köp en på öppet köp) samt kan kolla 4'ans text så skall det vara bra nog signalstyrka för Robert..
Köpte min antenn för 295 hos Bengtsson på St Eriksplan..
oFFkeFF skrev:Tackar o bockar för tipset, då är det bara att hålla tummarna för att det funkar eller att det är ett annat kabelbolag i nästa lägenhet jag flyttar in i
Fan har han snott din brud eller, alla dina taggar är ju utåtR2 skrev:hoppas det går riktigt illa för fete ÿbergay, det är allt jag önskar...
Folk kan inte hålla i sina brudar och då snor Sete dem.Swedie skrev:Varför hatar så många Sete? hehe
Gillar du fotboll? (letar efter banningsknapp i förberedelse)oscar skrev:Har ni helt missat att det är premiär i fotbollsallsvenskan på söndag?
Swedie skrev:Gillar du fotboll? (letar efter banningsknapp i förberedelse)
Swedie skrev:Varför hatar så många Sete? hehe
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |