Macho Woman
Äppelkäck
Japp. Dagens första träning avklarad. Sete och Vale ligger ruggigt tight i toppen. Roberts 5:e och Hopkins 9:e. Sukkorna verkar mycket bättre i år!
oFFkeFF skrev:Tackar o bockar för tipset, då är det bara att hålla tummarna för att det funkar eller att det är ett annat kabelbolag i nästa lägenhet jag flyttar in i
Instämmer. Hoppas att han snart finner rally intressantare än hoj.Swedie skrev:Rossi är en mycket mycket sjuk människa.
extremt, ingen överaskning direktSwedie skrev:Rossi är en mycket mycket sjuk människa.
Jag är övertygad om att kommentatorerna är pårökta.R2 skrev:extremt, ingen överaskning direkt
kommentatorerna är lika kass som vanligt, bedrövligt..
Peccus skrev:Jag är övertygad om att kommentatorerna är pårökta.
Varje sänding också som de har tokfel. Det finns folk som kan skilja på forbollsspelare som ser exakt lika ut där det bara skiljer en siffra på ryggen, här är ju för fasiken hojarna olika också och ändå lyckas de inte ha ett rätt. De är skrämmande dåliga.
Han var prickig i ansiktet och gav andra klåda.Kenta skrev:För en som missade sändningen:
På vilket sätt är Rossi sjuk?
Ah. De uppenbara allså.Swedie skrev:Han var prickig i ansiktet och gav andra klåda.
Jodå jag har förståelse för att de blandar ihop folk och så i början av säsongerna, men det var exakt lika förra året och de vart aldrig bättre. De är mera två comic relief killar som sitter där och man bara längtar till nästa uttalande.Macho Woman skrev:Felet är att de har varit med i för många år, tror jag. Många av förarna har ju varit med länge och flyttat runt i teamen härs och tvärs. Kan bli någon felsägning så här i början på säsongen, innan de kommer ihåg att Max kör för Repsol Honda, Bayliss för Camel Honda och Checa för Ducati Marlboro liksom. Jag såg iofs inte sändningen (skänker en tanke till UPC), så jag vet inte vad det var de sade fel på.
Macke skrev:Fast det är klart, Biaggi klagar väl snart på att Yamahan är så överlägsen, och att han inte kan vinna på Hondan...
Max Biaggi:Nicke_K skrev:Biaggi verkar het i år . Undrar hur mycket han gnäller just nu i detta ögonblicket på Honda, sina meckar, däck nissarna, stöt dämpar gänget osv.
Mille-R skrev:Jag tänkte hålla öppet på Rapido från kl 10.30 på söndag så vi kan kolla på GP-premiären från Spanien på Eurosport.
Tidsschema:
10.45 125 cc
12.00 250 cc
13.30 Moto GP
Rapido ligger vid Gullmarsplan, se www.rapido.se för vägbeskrivning.
Välkomna
/Jocke
R2 skrev:kommentatorerna är lika kass som vanligt, bedrövligt..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|