Maestro
Ny medlem
Frallor med västkustsallad, tomat, ost och kalkon + äpple. Jättegott men är fortfarande hungrig.....
2 proteinshakes, 4 ostknäckemackor, spaghetti och köttbullar med broccoli och morötter, 1 kopp mexikansk soppa, 1 banan, 1 kiwi, 700gram kycklingfilé!
Längtar till hösten och kolhydrater!!
Fattigare än på länge är utbudet begränsat... Idag blev det en tallrik makaroner med stekt bacon...
ahh lyx mat! levt nån vecka på lidhl pasta så blodpuding potatis och bacon va rena delikatessen nu blir det kessela till efterätt, fan va jag rasar i vikt
Haha, jag har levt senaste två veckorna på ica snabbmakaroner och diverse topping... För ett tag sen var det extrapris på kycklingklubbor, två kg för 30 spänn. så då hade man ju en klubba varannan dag eller så. I övrigt har menyn sett ut ungefär såhär:
Makaroner med ketchup.
Makaroner med riven ost.
Makaroner med vitlökssås.
Makaroner med smör.
Makaroner med bacon.
Makaroner med salt och rapsolja (smöret tog slut)...
Till maten (makaronerna ) dricks det oftast lättöl (billigare än mjölk, underligt nog...) eller vatten (gratis), och på den vägen är det. Känns som att jag kommer få skörbjugg om jag inte hittar ett jobb snart...
Det går ju faktiskt köpa lite dyrare saker o göra storkok o få lite matlådor o de faktiskt inte blir nå direkt dyrare ändå
Sant, fast det funkar ju bara om man har lite mer cash att lägga ut vid ett tillfälle. Just nu så hankar jag mig fram ett par tior om dagen liksom...
Slog på stort (så stort det nu blir på snålbudget) och tog en tinad kycklingklubba, stack ett par hål i lårfilén samt klubban, petade i hela vitlöksklyftor, lindade hela paketet i bacon och grillkryddade ovanpå. Ugnsgrillade hela alltet och åt som det var. Herregud så bra det blev
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|