Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Nytt "Charging Handle kit" till min Mossberg.
Vapenväska och patronhållare, från Biltema
Bara en liten detalj som saknas
Backspeglar? Blinkers? Packbox? Hmm
Ring så pangar vi lite lerduvor och dricker grogg
Låter fint! Frågan är vart fan vi ska skjuta? Skjutbanan här verkar inte tillåta grogg, eller jag menade bly. Tydligen bara stålhagel där
Låter fint! Frågan är vart fan vi ska skjuta? Skjutbanan här verkar inte tillåta grogg, eller jag menade bly. Tydligen bara stålhagel där
Får leta upp någon bekant med mark/skog så är det ju bara att panga på, fast groggen får nog komma efteråt
...vilket ju är vettigt.
Det finns ju ingen vettig anledning att sprida mängder med bly i naturen om det går att undvika.
För visst går lerduvorna sönder även med stålhagel?
PrecisHans bössa kanske inte fixar stål...
Vad ska man göra med alla de gamla/äldre hagelbössor som inte klarar det hårda slitage som stålhagel orsakar? Slänga dem? Fullt fungerande vapen. Är inte det lite kontraproduktivt om det nu är miljöpåverkan som är det viktiga
Eller hur tänkte du nu?
Precis
Ring så pangar vi lite lerduvor och dricker grogg
Bly är förbjudet i så många andra sammanhang redan, varför ska då folk få sprida stora mängder bly för att dom tycker att det är kul att panga lerskivor?
Fan att ni ska bo så långt borta, jag vill ju vara med. Har abstinens
Äh, jag kör på det omogna spåret och säger att jag inte orkar ta denna dödfödda diskussionen med nån jävla miljöpartist. Vi kommer ändå fortsätta ha våra olika åsikter
Haha, sen bor ju jag och Slappa typ på var sin sida av Sverige, avstånd är ju inga problem om man vill ha lite kul
Det är jäkligt korkat att köra hoj för nöjes skull, bara förstöra naturen med alla avgaser och köra upp massa bensin men ändå gör folk deDet är väl jävligt korkat att sprida bly i onödan, eller?
Jag är inte miljöpartist, långt därifrån, men bara för sakens skull...
Äter du upp blyhaglen ur en patron en gång i veckan, så lovar jag att jag ska äta stålhaglen.
Det är väl jävligt korkat att sprida bly i onödan, eller?
Det är jäkligt korkat att köra hoj för nöjes skull, bara förstöra naturen med alla avgaser och köra upp massa bensin men ändå gör folk de
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|