Slappa
Rage closed inside!
Nu syftade jag på "onödiga" saker som "förstör" naturen!Jag har svårt att se att något skulle sprida bly effektivare än hagelbrakaren.
Nu syftade jag på "onödiga" saker som "förstör" naturen!Jag har svårt att se att något skulle sprida bly effektivare än hagelbrakaren.
Stålhagel sabbar sågklingor och liknande för de arma själarna som försöker såga ner sida träd också. Håller med Limez att de gamla fina vapnen inte bara kan slängas i brännugnen. inte så bra att skjuta i våtmarker med blyhagel men annars vafan panga på tills vi ser ett förbud...
men då bor vi som i en jäkla trekant då, ska vi träffas imitten o panga? Mitt i för alla borde bara älmhult nått
Har snart tenta så...
HTC Legend
Välkommen in i den extra fina HTC-klubben, känn dig speciell för det är du
Tack....Nu ska jag bara lista ut hur den funkar....inga knappar!!! Jag har haft knappar sen -93....
Vädigt lätt, det finns en startguide som visar hur man "pekar" (t o m min mamma klarar av det) Och det är fint att peka!
Tycker det är ett aber att skicka sms på sånadäringa maskiner.
Med mina korvfingrar blir det aldrig rätt
Tycker det är ett aber att skicka sms på sånadäringa maskiner.
Med mina korvfingrar blir det aldrig rätt
Det funkar faktiskt bra. Den "gissar" vad man vill skriva så det gör inte så mycket att man trycker fel...
HTC Legend
Aha ett wannabeäpple
Nja....har svårt att tro att äpplet är 2500 kronor bättre bara... Hade en viss budget.
2500? SKulle du handlat ett begagnat äpple?
2fast... : Android efterapar inte Äpple, det kör över det
Fett, jag har en själv, funkar klockrent. Tvärr ligger den mest i lådan medan jag plåtar allt med 18-200. Men snart blire ju mer inomhusfoto, då kanske...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|