Inhandlade en Samsung Galaxy S och ett stativ till systemkameran
Har tidigare använt tvättstugans mangel eller sträckt sängkläder/gardiner och sen nypt upp dom på torklinan, funkar kanon men nu ville jag stryka men håller med dig, strykna lakan är priceless!
Läckert Amärikadekalkit..
Jag handlade 4 pallar
7 ton
2 stensättare
för att göra underarbetet
Sen har jag legat på knä hela dagen och knackat skiten på plats.
Nu är tomten snart klar
Löjligt bra. Supernöjd!Minsta MacBook Pron.
Helt OT men; vad betyder manglan? Vart kul att det var i ett inlägg som handlade om en mangel. Eller så är jag bara trött.
Mohahaha! Jag köpte mig en "Köra-skräp-till-tippen"-bil idag.
Som inbiten R5-fantast så kunde jag inte motstå frestelsen då jag alltid har önskat mig en express och jag slog till när denna dök upp på blocket.
Inte vacker, men det kan man inte kräva av en Renault
ser jag röda fyrpunktsbälten?
Skriv nåt i stil med "Nisses hissreparation & service AB" på sidan av skåpet. Sen kan du parkera vart du vill sålänge det är utanför en port!Mohahaha! Jag köpte mig en "Köra-skräp-till-tippen"-bil idag.
Som inbiten R5-fantast så kunde jag inte motstå frestelsen då jag alltid har önskat mig en express och jag slog till när denna dök upp på blocket.
Inte vacker, men det kan man inte kräva av en Renault
En såndäringa hushållsassistent eller va de heter.
Såklart jättemkt dyrare än vad jag kunnat fått den för såg jag nu när ja kika lite men whatever
En Fox V2 hjälm till tjejen, ett par nya brillor så hon kan få mina gamla.
Oså ett set nya endurokläder fast de fick jag just mail om att de jag beställt inte finns så håller på o dividerar om vilka andra jag ska få istället.
Den där ser ju rejäl ut. Vad kostar en sån där apparat?
Kollade lite på trettis.se på "riktiga" assistenter. De kostar ju fan över 5000.- Det får man BRA många brödlimpor för, och man slipper kladda ihop dom själv. Nej aldrig i livet
Skriv nåt i stil med "Nisses hissreparation & service AB" på sidan av skåpet. Sen kan du parkera vart du vill sålänge det är utanför en port!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|