"Det här köpte jag idag!"-tråden

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Tre lådor Slotts Guld 5,9 på en bakgård i stan. Orkar inte ta någon bild, ni vet hur dem ser ut. :rolleyes:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Idag har jag handlat ett

sku_10337_1.jpg

till min nya

MSI-Wind-U200-016NE-Intel-Celeron-723-1.2GHz-2GB-250GB-TFT12.1-Win-Vista-Home-Premium.jpg

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Sen handlade jag en Piano black Perculator, något måste ju göra kaffet när man är många hemma (har en Nespresso annars)

GetImage.aspx

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Funkar alla elmaskiner bra? Jag ligger nu i startgroparna på att handla. Hoppas samtidigt på att inte få tull, men den risken är väl liten :)

Har bara kört med skruvdragaren och borrmaskinen och de är jag väldigt nöjd med.
Tydligen ska det inte byggas staket nu. Det ska visst vara häck så jag får vänta tills trädäcket byggs med att testa de andra maskinerna.

Passa på att beställa ett extra batteri när du ändå beställer. Jag tror att mitt extra batteri kostade knappt 600 kronor. Kostar nästan det tredubbla här hemma i Sverige.

Just det, har ju kört radion också. Överröstar utan problem gräsklipparen till grannarnas stora förtjusning... :)

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Har bara kört med skruvdragaren och borrmaskinen och de är jag väldigt nöjd med.
Tydligen ska det inte byggas staket nu. Det ska visst vara häck så jag får vänta tills trädäcket byggs med att testa de andra maskinerna.

Passa på att beställa ett extra batteri när du ändå beställer. Jag tror att mitt extra batteri kostade knappt 600 kronor. Kostar nästan det tredubbla här hemma i Sverige.

Just det, har ju kört radion också. Överröstar utan problem gräsklipparen till grannarnas stora förtjusning... :)

Behövs det verkligen mer än ett batteri?

Kul att du är nöjd med grejerna. Om bara inte frakten vore så dyr...

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Trevligt, kolla efter rost under framkanten av motorhuven, mer eller mindre standard, har haft 4 st, & alla hade detta....:rolleyes:
Har också hört det så jag var extra noga att kolla igenom hela bilen (även underrede) innan köp, och den är 100% rostfri... ta i trä :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Behövs det verkligen mer än ett batteri?

Kul att du är nöjd med grejerna. Om bara inte frakten vore så dyr...

Ja, ett batteri klarar man sig inte på. Ska du skruva trall till exempel så vill man inte stå där med 4-5 brädor kvar och vänta på att batteriet ska ladda.
Och med 2st så har man alltid ett fräscht batteri som väntar. Så ja, två vill man ha MINST.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Ja, ett batteri klarar man sig inte på. Ska du skruva trall till exempel så vill man inte stå där med 4-5 brädor kvar och vänta på att batteriet ska ladda.
Och med 2st så har man alltid ett fräscht batteri som väntar. Så ja, två vill man ha MINST.

Medhåll som fan. Två ska man ha!

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08

Jo, men det ingår ju 2 :arsele.

Frågan är alltså: behöver man ett tredje batteri verkligen?

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC