Den där var raffig. Vad är det för nåt?
Följande damp ner igår från Amazon
Elgiganten har nått typ "crazy thursday numera".
Jag handlade en till dammsugare, huset är för stort för en :slottsherre
Edit: 995 spänn kontra billigaste internetbutik 1920/Mediamarkt 2490.
Fan vad skönt det vore med centraldammsugare
Ända tills de jävlarna sätter igen, eller man råkar suga upp någon liten viktig pryl man behöver och slangjävlarna fastnar överallt
Är betydligt jobbigare att rota igenom 30kg dammsugarpåse än 0.3kg!
2 av 10 är ju dugligt
Startmotorn har pajat på min bil, annars skulle jag åka och köpa en jag med Har en betydligt bättre Electrolux men vill ha en inkopplad i källaren så man slipper släpa upp och ner.
Fan vad skönt det vore med centraldammsugare
Själv köpte jag en jävla massa kopplingshus, blev dyrt i vanlig ordning. Tror bara vatten/avlopp i huset nu är uppe i 20 000:-, materialkostnad...
Våga putta igång då!
Det är skönt att slippa släpa skiten, det gäller iofs slang till centraldammsugare mellan planen med. Sen kan man väl inte suga i 2 uttag samtidigt i centralsystemen? Inte i det gamla huset jag växte upp i i allfall.
Billigare att jämna huset med marken och handla nytt :kosing
Kvittar väl om det går att suga från två håll samtidigt, bigami är ändå inte tillåtet i Sverige.
Jag klurar på om det är värt att installera centraldammsugare här hemma, det blir lite klurande men det går ju att fixa :hålsåg
2 av 10 är ju dugligt
Skaffa trilobite så slipper ni dammsuga över huvudet taget (nåväl inte lika ofta i alla fall )Den känner av föremål så det är ingen risk att det fastnar något t om kattens svans kände den av
Ärligt nu pojkar..jag var skitskeptisk till detta innan..men har sett att den är suverän på det fina dammet..det som en vanlig dammsugare ofta inte klarar av. Hörnen nja där har vi en nackdel ..och där kompletteras den med en ergorapido eller en swiffer.
Tjej: -Den kan ju missa att ta någonstans.
Kille: -Det kan du också
Skaffa trilobite så slipper ni dammsuga över huvudet taget (nåväl inte lika ofta i alla fall )Den känner av föremål så det är ingen risk att det fastnar något t om kattens svans kände den av
Ärligt nu pojkar..jag var skitskeptisk till detta innan..men har sett att den är suverän på det fina dammet..det som en vanlig dammsugare ofta inte klarar av. Hörnen nja där har vi en nackdel ..och där kompletteras den med en ergorapido eller en swiffer.
Tjej: -Den kan ju missa att ta någonstans.
Kille: -Det kan du också
Jag tror fortfarande städerskan kommer åt bättre än en robotdammsugare.
Har haft den gamla i tio år och den nya i snart 2 år och jag kan lova att jag var helt 100% övertygad om att nuvarande kille hade en hemlig tjej som städade åt honom alternativt städhjälp för det var alltid så jäkla rent!
Städare hemma ---glöm det ..vill inte ha någon främmande människa som städar
Har djur hemma o då är trilobiten kanon.
Städare hemma gör allt städjobb inkl putsa kranar och torka golv. Det är service det.
Att släppa in en städerska i mitt hem har jag inget alls emot faktiskt. Men jag är ju inte så uptight som du
Jag är tjej..jag gillar inte andra tjejer...o speciellt inte hemma i mitt revir
Min hyresvärd putsar våra fönster hemma gratis ..det är service det
Okej..jag kanske är jävligt ovanlig..men moppa etc tycker jag faktiskt kan vara ganska gött samtidigt som man lyssnar på musik
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|