En reka?
Ett par svarta dansmackor till kvällens event.
Vi ska få välja ett helt nytt kök
Troligen från http://www.marbodal.se/sv/?gclid=CJTEwISIt6UCFU0w3godbC2DDA ,eve kanske även HTH
Tänk vad ett litet tfnsamtal kan göra
Hade Marbodal i förra kåken. Bra skit med stabila lådor. Var precis lika fint efter 11 år som det var nytt.
Nya kåken har HTH, det är jättefint kök med än bättre lådor, men kan inte säga något om långtidshållbarheten.
Bra grejer båda 2.
Har de två ovan att välja ifrån då hyresvärden har avtal med dem.
Detta kom som en total chock för mig, jag ringde ju bara för att be dem kolla på fönstren o så kommer förslaget att de kan byta hela köket.
Vad kostar ett nytt kök i hyreshöjning?
Kommer bli påkostat minst 100 000. 300-350/månad beroende på vilket material vi väljer . Vi trivs så enormt bra så här kommer vi bo tills någon bokstavligen drar ut oss.
Åh fy fan, är köket 30m2?
Det är stort ja! Lägenheten är en trea på över hundra kvadrat och med två plan. Golvet ska även bytas, ja allt ska bytas, vitvaror, diskmaskin, riva rubbet. Kan även välja en "light"version där de bara byter skåpsluckor men eftersom killen älskar att laga mat så är var valet inte så svårt
Lagar han mat i skåpsstommarna?
Jag antar att dom byter allt inkl vitvaror då med? Kan ni välja induktion så gör det, berätta för hyresvärden hur mycket man tjänar på det i längden i el och så...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|