"Det här köpte jag idag!"-tråden

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
hahaha underbar story :D avståndet från golvet har tydligen stor betydelse. Hon skulle gilla min säng, 70cm upp till sängkanten. Fast en våningssäng hade kanske smällt ännu högre då? En sådan för barn, med lekutrymme under :tungan
Tidigare ägare av min gamla lägenhet hade byggt en sån, märktes att hon va singel och inte körde hemmamatcher.. jag hade 10cm till godo när jag låg på sida. Det och stege upp till sängen va ingen musöppnare kan jag nämna..

Så den rev jag ner och blev madrass på golvet nån månad, va ok första gångerna medans jag renovera.

Men riktig säng och fiberoptiksstjärnhimmel över däremot va en riktig musöppnare!
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Började dagen med att äta frukost ute; valfri kaffe, smoothie, ägg, färskpressad juice och en stor god smörgås..med detta fick man GP..allt för 49 kr :) o självklart ingår påtår.

Shoppade mössa o vantar..som för en gångs skull passade mina händer..visade sig var nedsatt från 300 till 75 :)

Katterna har sprungit iväg med mina hörlurar så det vara bara att gå iväg att köpa ny, väldigt nöjd med dem jag fann :)

Gick hem och började städa....sedan kom jag på att det skulle vara gött med lite musik så jag ner i trappuppgången till pressbyrån och köpte Spotify..o i sann tjejanda så blev det en tidning också...o med den ingick en mascara...perfekt då min börjar ta slut...en triss och en stor kopp kaffe fick det bli också..




sitter nu och dricker kaffe och väntar på att tvätten ska bli klar...killen är hos polare....inget mer köpande i dag...men det vart en ganska billig shoppande trots allt :)


Vi får idag reda på vem som vann vadet i vem som tippade rätt vm mästare i formel 1..jag gissade rätt...så jag gör nog bäst i att hålla mig hemma när killarna får reda på det :D (vi har inte kunnat samla alla i"gänget" men idag öppnas kuverten som varit inlåsta sedan början av förra årets säsong).
 
Last edited:

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Ort
Där vägen slutar efter avfart 8
Hoj
Honda SP-2 castrol edition

är det ett par meindl performance? isåfall har jag ett par likadana, dom e guld, :tummenupp

den här unnade jag mig idag
15210.jpg

Har ett likadant och det sitter på i 80% av tiden, riktigt skarpt efter kalibrering av kamerahuset
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Bidde en ny telefunk:)

Oversikt_HTC_Desire_HD.jpg

Känns som en klart modernare lur jämfört med min gamla...:gnissla :D

1250883741-2.jpg

När jag visade upp den för tjejen i kassan så sa hon "Åh, vad liten och söt den är:kär Vad kan den?"

Jag: "Ringa, kanske sms:a också?:va"

Hon: "Wow...:skrämd"

:hihi
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Mjo, inget färskt riktigt. :/

Hur inge snygg var hon?

Men ge dig:hihi

Hon var väl inte vidare ful rent sådär, men jag har redan en söt flickvän och tänker inte ragga på en 3-kassörska oavsett:D
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
är det ett par meindl performance? isåfall har jag ett par likadana, dom e guld, :tummenupp



Har ett likadant och det sitter på i 80% av tiden, riktigt skarpt efter kalibrering av kamerahuset

microjustering ska finnas... har inte hittat det än :D även huset är såpass nytt :D
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top