"Det här köpte jag idag!"-tråden

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Gött, blir riktigt bra kaffe i en sån där, tycker jag iallafall, bra köp :tummenupp:tummenupp

Ja, det blev bättre än jag hade kunnat tro men jag är förbannad för att Nespresso ändrat maskinerna en aning så mina inköpa CoffeDucks inte funkar. :mad: Hade ju tänkt köra med min egna kvarn och använda kaffeankorna och bara fuska med poddar när man är i tidsnöd eller har gäster... Det sket sig..

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Ja, det blev bättre än jag hade kunnat tro men jag är förbannad för att Nespresso ändrat maskinerna en aning så mina inköpa CoffeDucks inte funkar. :mad: Hade ju tänkt köra med min egna kvarn och använda kaffeankorna och bara fuska med poddar när man är i tidsnöd eller har gäster... Det sket sig..

Ajdå, men var det inte någon i kaffetråden som kört såna coffeducks eller vad det var i sin Nespresso ?

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
R6 -06
Blev en projektor (benq w600+), motordriven duk, hdmi-splitter (för att enkelt välja ifall jag vill se filmen på tvn eller via projektorn) samt kablage. Åker upp på söndag, då blir det filmtajm. Hoppas att 90" blir lite mer upplevelse än min 46" tv.

BrodinS

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Suzuki Bandit 600 -96 *Såld NU : Yamaha R1 2005
Idag fick jag hem denna från UK. (Getgeared)
Alpinestars nya GP-plus jacka.
Beställde först från FC-moto, men de hade ingen i lagret (Suck..)
Beställde i Måndags kväll. Fick hem det Torsdag fm. Godkänt eller hur?
:tummenupp

Bifogat

• IMG_2421.jpg
    IMG_2421.jpg
    221.9 KB · Visningar: 52
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
32322477.jpg

och

32322478.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Sex par kallingar (long shorts) från Björn Borg för en hundring styck:) Jag gillar studentrabatt:gnissla :D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Ajdå, men var det inte någon i kaffetråden som kört såna coffeducks eller vad det var i sin Nespresso ?

Jo, visst är det många som använder dem. Saken är att de är gjorda för att passa men Nespresso har moddat sina bryggare så att CoffeDucks inte passar de Nespressomaskiner som är tillverkade efter oktober.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ha! I Turkiet hade du fått dom för 100 spänn. Fast resåren håller bara i fyra tvättar då. :gnissla

Problemet är att alla kopior är sydda på ett annat sätt än originalen. De sitter helt enkelt inte lika bra. Har testat både kinesiska och thailändska kopior, men inget sitter så bra som originalet. Så, 100 spänn per kalling när det handlar om så pass bekväma och högkvalitativa grejer känns ändå rimligt:) Åtminstone rimligare än 200 spänn per kalling...:gnissla

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Problemet är att alla kopior är sydda på ett annat sätt än originalen. De sitter helt enkelt inte lika bra. Har testat både kinesiska och thailändska kopior, men inget sitter så bra som originalet. Så, 100 spänn per kalling när det handlar om så pass bekväma och högkvalitativa grejer känns ändå rimligt:) Åtminstone rimligare än 200 spänn per kalling...:gnissla

Du tycker inte att klaga på ett par kallingars passform är lite ........du vet?:D

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept