"Det här köpte jag idag!"-tråden

KjellKriminell

killar kan!
Gick med
13 Nov 2005
Hoj
GSXR600 -04
Yeah. Tjusig. Vad kostar ett sånt åk?
Är i behov av ny cykel och skulle helst ha en sån, men tyvärr behöver jag nog nåt rejälare så att jag får på en barnstol.

En hybrid kanske?
Scott-Sub-20-2010.jpg

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Var glad, jag är less nu...(första dagen på 4 månader...). Hur ids folk ens supa numera? Bara jag som är lillgammal eller vad är problemet? Nä numera blir det folköl framför tvn med chipsen i högsta hugg eller någon starköl i bastun..... usch för krogen.....

Inte ofta jag är sugen på att gå ut heller numer, brukar gå till en liten mindre pub bara med några polare. Allra bäst är en trevlig grillfest som börjar tidigt på dagen med någon form av aktivitet och som inte slutar förrän småtimmarna. Men det är vad man klarar av som max :brinnerup

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13
Ett par nya solglasögon

Bifogat

• Ray_Ban_RB3025_Large_Metal_Aviator_L0205.jpg
    Ray_Ban_RB3025_Large_Metal_Aviator_L0205.jpg
    16.6 KB · Visningar: 59

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Blev just massa skit till enduron för 2500, lite drev, nålar o slitagedelar osv.

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Jag har alltid varit extremt petig med mina underkläders passform. Strumpor och kallingar måste sitta perfekt, annars stör jag mig på det. Utseendet skiter jag i, men bekvämligheten är viktig som fan. Jag vet inte, jag kanske bara har ovanligt liten snopp och behöver ett par kallingar som stramar åt ordentligt så jag vet att den sitter där den ska?:va
Lumparkallingar is the shit. Muckade år 2000 och "blev tilldelad" 7 nya par. Dessa använder jag fortfarande 10 år senare. Dagligen!

Om någon ligger inne så skulle jag gärna ta emot hjälp med ett "tvättbyte"..... :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Lumparkallingar is the shit. Muckade år 2000 och "blev tilldelad" 7 nya par. Dessa använder jag fortfarande 10 år senare. Dagligen!

Om någon ligger inne så skulle jag gärna ta emot hjälp med ett "tvättbyte"..... :D

Inte gjort lumpen, så dem har jag inte testat. Låter som kvalitetsfillingar minsann!:yoparty Mina Borgare skickades tydligen idag, så jag bör ha dem snart. Yippi!:)

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Inte gjort lumpen, så dem har jag inte testat. Låter som kvalitetsfillingar minsann!:yoparty Mina Borgare skickades tydligen idag, så jag bör ha dem snart. Yippi!:)
Garanterat kvalité och skönare kallingar finns inte. Kan tvättas i 95C... :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Fan, såna borde man ju titta efter... Kan de finnas på något militärt överskottsbolag möjligen?:va Släng upp en bild så man vet när man hittat dem:D

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts

Meeeeen, flickvänner stjäler dem!:mad:

Fan, såna borde man ju titta efter... Kan de finnas på något militärt överskottsbolag möjligen?:va Släng upp en bild så man vet när man hittat dem:D

De här kanske?

De ribbade långfilsen är ju grymma också, (för årstiden vi lämnat).

http://www.jakt-fritid.com/

Har inte varit i deras butik sen den försvann ifrån Hjärsås. Den inne i Kristianstad tror jag försvann tidigare.

Överskottet i Rolsberga är jag lite skeptisk till, men det är ju inte längre än att du kan kolla. Här nere vet jag inte så mycket annars. Letar inte precis efter sådant längre.

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Meeeeen, flickvänner stjäler dem!:mad:

De här kanske?

De ribbade långfilsen är ju grymma också, (för årstiden vi lämnat).

http://www.jakt-fritid.com/

Har inte varit i deras butik sen den försvann ifrån Hjärsås. Den inne i Kristianstad tror jag försvann tidigare.

Överskottet i Rolsberga är jag lite skeptisk till, men det är ju inte längre än att du kan kolla. Här nere vet jag inte så mycket annars. Letar inte precis efter sådant längre.

Eländigt det där med tjejer som stjäl de bekvämaste kallingarna:D Som om vi skulle sno deras mystrosor liksom:näsblod :D

Tack för tipset, ska ta och kolla upp det spåret!

Jo, tänkte på det jag med. Som du säger, är ju inte så långt. Har de så har de, annars får man kolla vidare.

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Äntligen har min gamla mobil gett upp helt och jag slog till på den här.:yoparty:tummenupp

Doro.jpg

NMH.jpg

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...