"Det här köpte jag idag!"-tråden

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Öhlins. 08767-55.

Ohlins-Front-Fork-Spring--08--10-F800-GS

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Öhlins. 08767-55.

Jag bytte fjädrar fram och bak på min cross i helgen ocn när jag sedan skulle lägga orginalfjädrarna på hyllan hittade jag en exakt likadan bakfjäder som jag köpte. :huvet Jag kanske borde inventerat innan jag beställde delar och det är inte första gången det händer mig...

Någon som behöver en 5.8 bakfjäder till en Yamaha? Eller framfjädrar i lite olika dimensioner? 0.46, 0.48?

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Blev en ny tv i helgen, en Sony 55" lcd. Några strå vassare än den lågupplöste Panasonic 37" plasma jag haft i över sex år nu...

Bifogat

• 066.jpg
    066.jpg
    238.1 KB · Visningar: 147

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Inte idag, men i söndags tjöppte jag en faceliftad 120d -07, jagar nu barnrekord på de småländska småvägarna!

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jag tänkte köpa en äggmacka och en kaffe på Rasta idag. Det blir 84kr tack sa servitrisen. Fan heller sa jag :mad:

Jag tog en torr fralla istället :gnissla

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag tänkte köpa en äggmacka och en kaffe på Rasta idag. Det blir 84kr tack sa servitrisen. Fan heller sa jag :mad:

Been there.

Stannade vrålhungrig vid en mack som låg bredvid hamburgerhak "går fort, ingen kö"
Slängde upp en minimal baguette och en liten kopp kaffe.
60:-?!

Då lämnade jag allt på disken och gick över vägen, stod ett par minuter i kö och fick energi för en vecka via supersizedeluxemål för cirkus 65:-

Jävla ockerpriser på mackarna :mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Betalade 27:- för en sketen liten frukostfralla med ost och skinka på denna morgon, det är tydligen ok att råna folk nu för tiden :huvet
Som tur var så är ägaren till fiket så schysst så jag äter gratis 9 gånger av 10 men han står ju inte i kassan så ofta tyvärr :(

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Jafan.

Då kan den ju nästan allt alla andra mediaspelare redan kunde! GO APPLE! :tummenupp

Allt jag använt hittils för att streama filmer eller liknande har hackat, inte spelat alla format, varit fult o.s.v + att Ps3:an har börjat scanna ljudet vid filmer. 900:- väl värt för något som funkar, läser allt vad jag vet, laddar hem info om filmerna och man får det i ett snyggt bibliotek.

Weo

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Dr350 rmz250
Ett skruvstycke, ett fynd för 200 riksdaler.
Frågade om det kanske fanns något annat han ville bli av med samtidigt då han och frugan skulle flytta till lägenhet, jodå .. fick även arbetsbänken som skruvstycket suttit i på köpet. Turdag!

Bifogat

• skruvstycke.jpg
    skruvstycke.jpg
    15.6 KB · Visningar: 73
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024