Najs! Glöm inte SSD, Vertex 3 har fått fina recensioner men jag vet inte riktigt mer än så, tänkte på stabilitet etc och kräver en 2011 men det antar jag att det är. När Lejon kommer så ska det vara anpassat för SSD = skriver inte sönder den lika mkt. Vilken barbara blev det?
SII är trevlig men Kies är inte kompatibelt med Mac................... Gäller dock "endast" uppdatering av firmware, Kies Air fungerar fint med Mac men Google Chrome verkar bugga lite = startas i en webläsare. Tillbehören lyser med sin frånvaro på hyllorna ännu, går ju bra att beställa men ibland vill man klämma innan.
Corsair force 3series. Sf2281 över 500mb/s åt båda hållen för under 2k för 120gb
Så vart det de här med stabilitet...
Corsair återkallar Force Series 3 med Sandforce SF-2200
Det här däremot, det e kool även fast jag inte är certifierad IT-frasse:
http://www.youtube.com/watch?v=gk69pCcVSSQ
Jag köpte en sån här att brassa helvet med, jag kommer att dra alla på slangen i år :woohoo
Jag köpte en sån här att brassa helvet med, jag kommer att dra alla på slangen i år :woohoo
Nu väntar jag på att du ska starta en trimmartråd.
Cool, samma färg som avataren
Det är en fyrtaktare
Man klipper kablar och tar bort trottelstoppar, roligare än så är det inte
Japp, tänkte samma sak "nu skulle man ha haft kåpan"
Andning å kam då?
Edit: samt kolv
Det finns ett 80cc trimkit med ny topp&kam för 1900:-, men jag hade ju inte tänkt trimma, bara viktkompensera för min ökade vikt efter 15....
Ere en Kolvuppstudsarfjäder på bilden?
Det finns ett 80cc trimkit med ny topp&kam för 1900:-, men jag hade ju inte tänkt trimma, bara viktkompensera för min ökade vikt efter 15....
Jo, trimmar man måste man ju ha en kratigare sån, så att kolven hinner upp i tid....
Näe, det är en variatorfjäder, det är således en variatordriven gaypulka med retroutseende, av det kinesiska märket Baotian, och motorn lär vara baserad på något yamahapatent som gått ut
En lill-groda -05, perfa ban&instruktörsmoped.
Tröttnade du på enduron?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |