"Det här köpte jag idag!"-tråden

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
En cross till grabben blev det idag..

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk1307898774.176400.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1307898774.176400.jpg
    36.3 KB · Visningar: 119

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Best batteri till en av trilobiterna...1300 spänn STYCK! (varje trilobite har två) :brinnerup :död..egentligen behöver även den andra nya batterier men det får vänta...(den är tio år och den får strosa omkring som den lilla glada pensionär den är :tungan)

Blir ett batteri nu och komplettera med ett till senare i höst, den är inte helt kaputt med endast ett batteri ;)

Last edited:

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
En begagnad HTC Desire.

2785421739.jpg

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Best batteri till en av trilobiterna...1300 spänn STYCK! (varje trilobite har två) :brinnerup :död..egentligen behöver även den andra nya batterier men det får vänta...(den är tio år och den får strosa omkring som den lilla glada pensionär den är :tungan)

Blir ett batteri nu och komplettera med ett till senare i höst, den är inte helt kaputt med endast ett batteri ;)

Finns piratbatterier att köpa på en tysk sajt. Har för mig det kostade 1000.- för båda.

http://www.newtecs.de/?artikel_id=1327&action=details

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Finns piratbatterier att köpa på en tysk sajt. Har för mig det kostade 1000.- för båda.

http://www.newtecs.de/?artikel_id=1327&action=details

Tack för länken men har redan beställt ett :tummenupp. När det gäller sådana här saker så föredrar jag orginal ifall ngt skulle krångla.

Killen håller just nu på att filma hur kort tid trilobiten går på de lilla som finns kvar på batterierna...det är typ 3 minuter men den går i alla fall utan att man behöver på locka på den.

Last edited:

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Tack för länken men har redan beställt ett :tummenupp. När det gäller sådana här saker så föredrar jag orginal ifall ngt skulle krångla.

Killen håller just nu på att filma hur kort tid trilobiten går på de lilla som finns kvar på batterierna...det är typ 3 minuter men den går i alla fall utan att man behöver på locka på den.

Japp, på slutet räcker batterierna inte så länge, och den får lite problem att docka.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
:yoparty: alla säger att jag har tur o den här gången är jag benägen att hålla med!

Elektrolux, där jag beställde batterierna till trilobiten, hörde av sig om att de redan! hade fått in dem, det var oerhört snabbt :Bugar

Pratade med en mycket trevlig tjej i tfn som ringde upp mig för att meddela detta. Hon frågade hur gammal den var och efter att ha kollat pappren så såg jag att den var 2,5 år. Hon skulle kolla en sak för att sedan återkomma. Ringer efter 10 minuter och säger att jag får batterierna på garantin:banana. Är hemma med världens förkylning och feber så detta fick mig självklart på bättre humör!

Slå det Starstriker:D

Last edited:

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
:yoparty: alla säger att jag har tur o den här gången är jag benägen att hålla med!

Elektrolux där jag beställde batterierna till trilobiten hörde av sig om att de redan! hade fått in dem, det var oerhört snabbt :Bugar

Pratade med en mycket trevlig tjej i tfn som ringde upp mig för att meddela detta. Hon frågade hur gammal den var och efter att ha kollat pappren så såg jag att den var 2,5 år. Hon skulle kolla en sak för att sedan återkomma. Ringer efter 10 minuter och säger att jag får batterierna på garantin:banana. Är hemma med världens förkylning och feber så detta fick mig självklart på bättre humör!

Slå det Starstriker:D

Men helvet. Min var äldre än 3 år....
Jag kastade den och köpte ny istället

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
ASUS_EeePadTransformer_4.jpg

Denna blidde det idag..
Har väntat mig fördärvad på att webhallen skulle få in den men dom har misslyckats kapitalt
så när Alina i Uppsala fick in den igen så blev det snabb beställning.. :)

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
länken du skicka visar bild på batteri till gräsklippare ;)

Jasså?
I texten står de tiaf att det är till Trilobiten:

Elektrolux Trilobite NiMH Austauschakku NT - 18V / 3400mAh SCR5i3pl (Detail-Ansicht)

ASUS_EeePadTransformer_4.jpg

Denna blidde det idag..
Har väntat mig fördärvad på att webhallen skulle få in den men dom har misslyckats kapitalt
så när Alina i Uppsala fick in den igen så blev det snabb beställning.. :)

Ok. Vad är det för nåt? En bärbar med löstagbar skärm?
Vad är vitsen med det?

Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Helt riktigt.. det är en Asus transformer med Android 3.1.. tangentbordet agerar docka med en massa kontakter och extra batteri.. :)

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Äntligen kan jag ta upp årsbästaträningen i att skriva OCR-nr, man vill ju bara betala skatt! :tummenupp I vilket fall.. skönt med en deleteknapp åtminstone, kan då inte förstå varför Apple envisas med att inte ha en trådlös numpad.

Plast och inte aluminium men det kan jag leva med, går att ha löst eller ihop som ni ser och ingen jefla mottagare behövs:

32488856.jpg

32488855.jpg

32488830.jpg

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Har inte riktigt fattat grejjen med paddorna. Får väl köpa mig en själv för att se om det finns ett användningsområde för dom.............:confused:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Har inte riktigt fattat grejjen med paddorna. Får väl köpa mig en själv för att se om det finns ett användningsområde för dom.............:confused:

Jag funderar på att köpa mig en billig kinespadda att ha i bilen som GPS/Mediaspelare/annat.

En kinesplatta får man ju för under tusingen och ska man bara köra GPS och Spotify / musik till bilstereon behöver man inte dualcore processor.

En billig GPS kostar ju lika mycket och kan mindre.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Rum på Grand

Blir en schysst recover med fet frukostbuffé efter metaltown!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024