Best batteri till en av trilobiterna...1300 spänn STYCK! (varje trilobite har två) ..egentligen behöver även den andra nya batterier men det får vänta...(den är tio år och den får strosa omkring som den lilla glada pensionär den är )
Blir ett batteri nu och komplettera med ett till senare i höst, den är inte helt kaputt med endast ett batteri
Finns piratbatterier att köpa på en tysk sajt. Har för mig det kostade 1000.- för båda.
http://www.newtecs.de/?artikel_id=1327&action=details
Tack för länken men har redan beställt ett . När det gäller sådana här saker så föredrar jag orginal ifall ngt skulle krångla.
Killen håller just nu på att filma hur kort tid trilobiten går på de lilla som finns kvar på batterierna...det är typ 3 minuter men den går i alla fall utan att man behöver på locka på den.
: alla säger att jag har tur o den här gången är jag benägen att hålla med!
Elektrolux där jag beställde batterierna till trilobiten hörde av sig om att de redan! hade fått in dem, det var oerhört snabbt
Pratade med en mycket trevlig tjej i tfn som ringde upp mig för att meddela detta. Hon frågade hur gammal den var och efter att ha kollat pappren så såg jag att den var 2,5 år. Hon skulle kolla en sak för att sedan återkomma. Ringer efter 10 minuter och säger att jag får batterierna på garantin. Är hemma med världens förkylning och feber så detta fick mig självklart på bättre humör!
Slå det Starstriker
Men helvet. Min var äldre än 3 år....
Jag kastade den och köpte ny istället
länken du skicka visar bild på batteri till gräsklippare
Denna blidde det idag..
Har väntat mig fördärvad på att webhallen skulle få in den men dom har misslyckats kapitalt
så när Alina i Uppsala fick in den igen så blev det snabb beställning..
Ok. Vad är det för nåt? En bärbar med löstagbar skärm?
Vad är vitsen med det?
Ok. Vad är det för nåt? En bärbar med löstagbar skärm?
Vad är vitsen med det?
Har inte riktigt fattat grejjen med paddorna. Får väl köpa mig en själv för att se om det finns ett användningsområde för dom.............
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|