"Det här köpte jag idag!"-tråden

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
f.d. Rhodesia. Har jag blivit knullad i röven som vanligt?

Här försöker man bättra på sin karma men det går faan inte en dag utan att nån knullar mig i arschelet på pengar.

Zim? ja då har du nog blivit blåst.

Vill inte påstå att det inte finns ris där, men att någon längst ner på skalan skulle få smaka på det kan vi nog utgå ifrån.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Zim? ja då har du nog blivit blåst.

Vill inte påstå att det inte finns ris där, men att någon längst ner på skalan skulle få smaka på det kan vi nog utgå ifrån.

Jag har inte en aning, det va en blåneger som plingade dörren på och sa att vi alla var barn av Jah, och att Afrika skulle enas om jag skänkte honom 1000 kr.

So i did.

Säg nu inte att mina faddrar i Zimbabwe inte får sina skålar ris. Då blir jag fan sne asså!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Angel-300pd.jpg

Köpte den iofs igår... Och har spenderat en kväll med att börja lära mig kontrollera den. :)
Lite småkul, och har redan hunnit med att göra kaffeved av en uppsättning rotorblad. fullgas och rakt in i metall var inte bra tydligen.

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
En tjej som hade tryckt på Gilla.. Vad annars? :D

Vad är det med tjejer och skor?
Frugan är tokig hon också. Tur att svärmor har skobutik. Blir mycket billigare då.

De är Kärlek! ooo vad fuskit, ska åxå skaffa mig en sån svärmor, skall skrivas upp på listan av egenskaper för näste kar!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Två stockar med snus á 180:-, som hittat. Smakar gott också, mosade ihop 3 prillor till en boll och körde upp under läppen efter maten.

lud909

aprilia rs
Gick med
12 Nov 2009
Hoj
Hojlös just nu.. Men ett band 120hk och 2 skidor funkar också!
Man måste ju investera ibland! så det fick bli en agera idag :p

Bifogat

• IMAG0611.jpg
    IMAG0611.jpg
    239.4 KB · Visningar: 188

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Gissa vad jag köpte idag? En bild på världens coolaste instrumentering får ni som ledtråd.... :D

Bifogat

• IMG_0921.jpg
    IMG_0921.jpg
    237.3 KB · Visningar: 180

MackeNo1

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
E det?? Kan det vara??? En Spacy?

Jepp! Imponerande o ta det på första försöket :)

Fick syn på en som bara gått 650mil sedan 1984, en ägare och nybesiktad. Kostade mindre än min senaste telefon så det va bara o slå till... Vet inte riktigt vad jag ska ha den till men kunde inte motstå den grymma ´80-tals looken, som tagen direkt ur Tillbaka till framtiden :D

Bifogat

• IMG_0924.jpg
    IMG_0924.jpg
    245.4 KB · Visningar: 158
  • IMG_0925.jpg
    IMG_0925.jpg
    246.4 KB · Visningar: 150

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jepp! Imponerande o ta det på första försöket :)

Fick syn på en som bara gått 650mil sedan 1984, en ägare och nybesiktad. Kostade mindre än min senaste telefon så det va bara o slå till... Vet inte riktigt vad jag ska ha den till men kunde inte motstå den grymma ´80-tals looken, som tagen direkt ur Tillbaka till framtiden :D

Fy fan va avis jag e!! Vill oxå ha!! Grattis till ett coolt köp! :tummenupp

MackeNo1

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fy fan va avis jag e!! Vill oxå ha!! Grattis till ett coolt köp! :tummenupp

Tackar, finns ju ett par stycken på blocket så det är bara att slå till :tummenupp Nu återstår endast frakten hem, den står hos svärföräldrarna nere i Borås och jag bor strax söder om Gävle.
Har aldrig kört en och inte sett den live heller, så det blir spännande :)

Apexx

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2010
Hoj
2008, Kawasaki ZX10-r
Helt ny studioutrustning (foto) från Elinchrom. 2st Kompaktaggregat, 2400w aggregat med två blixhuvuden. 195 cm bouncer+ medium och small bouncers, radiosändare, stativ, filter, raster etc. Man är som ett barn på julafton.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Helt ny studioutrustning (foto) från Elinchrom. 2st Kompaktaggregat, 2400w aggregat med två blixhuvuden. 195 cm bouncer+ medium och small bouncers, radiosändare, stativ, filter, raster etc. Man är som ett barn på julafton.

Nu blire flickfotografering :tuttar

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Tackar, finns ju ett par stycken på blocket så det är bara att slå till :tummenupp Nu återstår endast frakten hem, den står hos svärföräldrarna nere i Borås och jag bor strax söder om Gävle.
Har aldrig kört en och inte sett den live heller, så det blir spännande :)

Roadtrip!!!!

Eller kanske inte...

MackeNo1

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Roadtrip!!!!

Eller kanske inte...

Får se om jag kan få kollegan som jobbar i södra Sverige att ta hämta upp den o ta med den till kontoret i Uppsala. Annars får den stå o vänta tills vi ska ner till svärföräldrarna i Oktober...

Säger som dom gjorde på det glada ´80-talet: "Don´t settle for walking" Så där hård kommer jag också att vara när jag drar på mig skinnpajen och susar iväg på min Spacy 125:a :D

Bifogat

• Elite150Ad.jpg
    Elite150Ad.jpg
    203.8 KB · Visningar: 121
Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Får se om jag kan få kollegan som jobbar i södra Sverige att ta hämta upp den o ta med den till kontoret i Uppsala. Annars får den stå o vänta tills vi ska ner till svärföräldrarna i Oktober...

Säger som dom gjorde på det glada ´80-talet: "Don´t settle for walking" Så där hård kommer jag också att vara när jag drar på mig skinnpajen och susar iväg på min Spacy 125:a :D

Näst lämpligaste fordonet att ragga wokies med.
Lämpligaste:
http://www.youtube.com/watch?v=LGkwFbLb8K8

Framtiden har redan varit.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...