dow
Ny medlem
![01-small.jpg](http://motorbike-search-engine.co.uk/2010-motorcycles/01-small.jpg)
Edit: lite mindre bild kanske...
Det roliga med den bakluckan är att även när den är hel kräver den 13,6v för att soloniden ska drairritrande att starta bilen för att hämta nått i bakluckan. Sen att man inte kan sitta på lemen är ju klart omanligt.
haha undra just vem som först skulle hacka på detDet är att sitta på lemmen som är gay....
Det går utmärkt att sitta på den nerfällda luckan, redan druckit en öl sittande där...
Blir man inte sjukt svettig i den där?
En Clipper 470 med 40hk Mercury. Vad kan man få för en sådan tro? 80-tal både båt och motor antar jag...
köpt o köpt blev sponsrad av jobbet med bahcos 94 delar, gryyymt!
![]()
Sån har jag också köpt! Skitbra låda! Man klarar de mesta med den!![]()
Ett flak öl, eller 40t i blocketpengar.
Fy fan, jag som inte ens dricker öl
Hmm, hur mycket är 40t blocketpengar i svenska pengar då
Edit/ Så här ska den se ut efter lite ny färg och vax. Bra köp för 10k med vagn?
Under förutsättning att allt är hyffsat helt låter det väldigt billigt. Har du möjlighet att köpa så billigt eller ska du sälja?
Isf kan du ju höra av dig till mig först![]()
Egentligen igår, men en liten hoppe-studsbåt att åka på utflykt med och dra vattenskidor efter vart det.[/IMG]
För dig som nybliven båtägare kan jag rekommendera följande om du inte har en båtmack vid bryggan intill....
![]()
Jag har haft båt i 10 år och det här är fanimej det bästa jag köpt. Efter alla kubikmeter med soppa som man, med krökt och ansträngd rygg, hällt i båtarna från dunkar så var det först idag jag köpte denna gudabenådade tingest.
48 kronor och min rygg kommer slippa smärta för tid och evighet... Fram med dunken och ställ den till rätta, i med pumpen... pumpa på den röda ett par gånger och 2-3 minuter senare är dunken tom utan besvär!:
http://www.seasea.se/Vatten/Pumpar/Pumpar_Övrigt/HÄVERT-PUMP
Du är på biltema för lite
Åh nej... Jag är på biltema varje vecka. Det är min hovleverantör...
Problemet med biltemas är att den ena är för liten och den andra är alldeles för stor. Den stora modellen är mer anpassad för oljefat än för soppadunkar.
Jag har klämt och känt på biltemas flera gånger men idag hittade jag rätt på SeaSea. Perfekt för Jeep-dunkar och motsvarande.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |