"Det här köpte jag idag!"-tråden

dow

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Hoj
Ducati 748
01-small.jpg

Edit: lite mindre bild kanske...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det roliga med den bakluckan är att även när den är hel kräver den 13,6v för att soloniden ska dra :D irritrande att starta bilen för att hämta nått i bakluckan. Sen att man inte kan sitta på lemen är ju klart omanligt.

Det är att sitta på lemmen som är gay....

Det går utmärkt att sitta på den nerfällda luckan, redan druckit en öl sittande där...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Öppnade upp plånboken lite till idag.

logitech-squeezebox-duet-network-wireless-controller.gif

prod_31760.jpg

8ff387c3b8a62914020bb6402fdffa15.jpg

20104297572137984.jpg

O ett par cykelbyxor och en hjälm till tjejen slog jag till på me.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Det är att sitta på lemmen som är gay....

Det går utmärkt att sitta på den nerfällda luckan, redan druckit en öl sittande där...
haha undra just vem som först skulle hacka på det :p åfan då va min ett måndas för den flexa betänkligt.. samma med solenoiden?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En Clipper 470 med 40hk Mercury. Vad kan man få för en sådan tro? 80-tal både båt och motor antar jag...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ett flak öl, eller 40t i blocketpengar.

Fy fan, jag som inte ens dricker öl :mad:

Hmm, hur mycket är 40t blocketpengar i svenska pengar då :va

Edit/ Så här ska den se ut efter lite ny färg och vax. Bra köp för 10k med vagn?

Bifogat

• clipper470.jpg
    clipper470.jpg
    133.9 KB · Visningar: 119
Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Fy fan, jag som inte ens dricker öl :mad:

Hmm, hur mycket är 40t blocketpengar i svenska pengar då :va

Edit/ Så här ska den se ut efter lite ny färg och vax. Bra köp för 10k med vagn?

Under förutsättning att allt är hyffsat helt låter det väldigt billigt. Har du möjlighet att köpa så billigt eller ska du sälja?

Isf kan du ju höra av dig till mig först ;)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Under förutsättning att allt är hyffsat helt låter det väldigt billigt. Har du möjlighet att köpa så billigt eller ska du sälja?

Isf kan du ju höra av dig till mig först ;)

Köpte den igår av en som ville bli av med den, han sa själv att det var väldigt billigt då han försökte kränga den till mig tidigare i år för 20k och redan då sa han att det var billigt.
Ska putsa upp den och köra med den en stund och sen kränga den är väl tanken. Dock inte så billigt :tungan

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
En bok & RHCP:s nya skiva

Bifogat

• winning-the-racing-life-of-paul-newman.jpg
    winning-the-racing-life-of-paul-newman.jpg
    116 KB · Visningar: 53
  • im_with_you-14650919-frntl.jpg
    im_with_you-14650919-frntl.jpg
    19.9 KB · Visningar: 49

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Egentligen igår, men en liten hoppe-studsbåt att åka på utflykt med och dra vattenskidor efter vart det. :)[/IMG]

För dig som nybliven båtägare kan jag rekommendera följande om du inte har en båtmack vid bryggan intill....

5999.jpg

Jag har haft båt i 10 år och det här är fanimej det bästa jag köpt. Efter alla kubikmeter med soppa som man, med krökt och ansträngd rygg, hällt i båtarna från dunkar så var det först idag jag köpte denna gudabenådade tingest.

48 kronor och min rygg kommer slippa smärta för tid och evighet... Fram med dunken och ställ den till rätta, i med pumpen... pumpa på den röda ett par gånger och 2-3 minuter senare är dunken tom utan besvär! :tummenupp:
http://www.seasea.se/Vatten/Pumpar/Pumpar_Övrigt/HÄVERT-PUMP

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
För dig som nybliven båtägare kan jag rekommendera följande om du inte har en båtmack vid bryggan intill....

5999.jpg

Jag har haft båt i 10 år och det här är fanimej det bästa jag köpt. Efter alla kubikmeter med soppa som man, med krökt och ansträngd rygg, hällt i båtarna från dunkar så var det först idag jag köpte denna gudabenådade tingest.

48 kronor och min rygg kommer slippa smärta för tid och evighet... Fram med dunken och ställ den till rätta, i med pumpen... pumpa på den röda ett par gånger och 2-3 minuter senare är dunken tom utan besvär! :tummenupp:
http://www.seasea.se/Vatten/Pumpar/Pumpar_Övrigt/HÄVERT-PUMP

Du är på biltema för lite och florerar i hyllorna efter bra att ha saker för böveln!
http://biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Olja-och-Fett/Havertpump/
http://biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Olja-och-Fett/Havertpump1/

Man måste spendera ett par timmar på biltema o kolla in alla hyllor för att se vad det finns för roliga prylar man missat :D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Du är på biltema för lite

Åh nej... Jag är på biltema varje vecka. Det är min hovleverantör...

Problemet med biltemas är att den ena är för liten och den andra är alldeles för stor. Den stora modellen är mer anpassad för oljefat än för soppadunkar.

Jag har klämt och känt på biltemas flera gånger men idag hittade jag rätt på SeaSea. Perfekt för Jeep-dunkar och motsvarande.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Åh nej... Jag är på biltema varje vecka. Det är min hovleverantör...

Problemet med biltemas är att den ena är för liten och den andra är alldeles för stor. Den stora modellen är mer anpassad för oljefat än för soppadunkar.

Jag har klämt och känt på biltemas flera gånger men idag hittade jag rätt på SeaSea. Perfekt för Jeep-dunkar och motsvarande.

Ah, I see.. lät lite som du inte visste alls att det fanns nåt dylikt på de 10 år du haft båt =)
Fast till jeepdunkar finns de faktiskt ännu bättre varianter.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...