Seriöst, Hamilton!? Först såg jag "Jul med Ernst" och tänkte "va fan!" men sen såg jag Hamilton.
Nåja, du har ju åtminstone en av världens bästa filmer där 28 days later, fy fan vilken grym rulle och uppföljaren ligger inte långt efter. Har dem på bluray på datorn och måste fasen ta mig tid att kolla på dem igen snart men det har inte riktigt varit skräckfilmsväder än...
En GoPro Hero HD 2 Outdoor Edition, 2495 kr om man köper genom 24mx nya iPhone-App.
Blir ett bra komplement till min förra generationens GoPro HD Motorsport edition.
Hmm är det den senaste, hetaste, bästa GoPro har att erbjuda? =0)
Jo typ, fast hjälmselen som man får med är nog inte gjord för en integralhjälm, mer cykel/kajak eller något sånt.
Man får köra med engångsfästena eller något för att fästa på hojen tror jag.
Blev visst ett impulsköp te ... Men fick den billigt, tror ja iaf...
Kool men jag förmodar att allt sånt småplock går att köpa till för obetydliga summor. Kanske man ska slå till, har ju suktat lite efter Contour+ p.g.a. att man ska kunna streama över filmen/bilden? till telefon. Måste plugga på nu igen o se vad som är bäst.
Jo precis, tillbehören går ju att köpa på sig separat, vad man nu behöver kan man ju lista ut under tiden man har kameran.
Contour+ har ju den fördelen jo, GoPro håller på med ett wifi-tillbehör som ska komma under sommaren (säger dom) så man kan strömma till telefonen, kostar dock extra. Bilden är ungefär samma lika (även om contour är lite mörkare än GoPro) och båda har ingång för extern mic nu. Jag körde på GoPro för tillbehörsmarknaden verkar vara större och därmed typ "normen" för actioncams.
Herrbrallor finns i ALLA storlekar.
Anar jag en viss bitterhet?
Förra lönespecen var riktigt fin, och denna månaden kommer bli ännu bättre. Kände att jag fick unna mig något helt meningslöst och roligt, och när jag nu äntligen fick hem mitt specialbeställda svärd igårkväll blev jag så nykär i min (något ovanliga) hobby att jag bestämde mig för att köpa ett till
Så ja, det blev ett nytt svärd
http://www.swordnarmory.com/Handmade-Munetoshi-Mokko-T10-Katana-Samurai-Sword-p/hm-236bk.htm
Och jag skiter i vad folk tycker om meningslöst kontra meningsfullt, jag är vapennörd och tycker att vackra svärd är konstverk i sig själva. En del folk köper vackra tavlor att hänga upp och titta på, jag köper svärd. Och glad är jag!
Helt normalt.
Om du har allmänt vapenintresse, så kanske du skulle börja med skytte?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|